Kaat als jullie er niks op tegen hebben dat ik mee ga en moest ik vervoer vinden wanneer je gaat gaan rijden met Killed samen op bokt... zou ik dan ook mee mogen ? Als (als) ik vervoer vind tenminste.
Oo dat is dan mog hartstikke netjes!! Zonde idd dat jullie zolang moesten wachten.. Kost voor hem ook gewoon veel energie ( alles wat op hem afkomt die dag)
Ik ben moe van mn 6 ochtenddiensten... Ben ik niet gewend... Geef mij maar de nachten ajaa morgen nog een avonddienst en dn wel 1 vrije dag... Ajaaa we doen het maar gewoon. Welterusten alvast!
_Clocloken_
Geplaatst: 13-01-13 21:12
@Kaat: Mijn straat is net in twee gedeeld Stekene Sint-Gillis-Waas
Laatst bijgewerkt door _Clocloken_ op 13-01-13 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeeej, krijg net mail over de tinkerdagen! Ik ga me twee dagen inschrijven !!
_Clocloken_
Geplaatst: 13-01-13 21:15
Vandaag nog eens de buiging geoefent met Shiva. Mijn stiefvader heeft er een filmpje van genomen. heb even een screenshot eruit genomen Ik weet dat het nog niet perfect is maar ben toch al supertrots dat ze het eindelijk ook bij mij doet En volgens mij hield Casanova ons niet voor niets zo goed in de gaten, die gaat straks flink oefenen in de wei
Laatst bijgewerkt door _Clocloken_ op 13-01-13 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Proefjes voorlezen, joh, dat komt daar echt wel goed! Ben ik niet beschikbaar, is Ilona of Wendy of Angelique of Annika of Britta en een heleboel anderen wel
Ik zou stiekem graag met Caily gaan Wil daar ook echt wel voor mn best gaan doen, als de tijd van vorst voorbij is gaan we het weer meer oppakken. Al maken we nu ook wel vorderingen, is stap is ze volledig ontspannen en volgt ze keurig mn hand inmiddels, in draf nog wat stug, moet nog even net in de vingers krijgen hoe ik daar door kom. Galop zijn we nog niet mee bezig geweest, alleen buiten en met longeren. Tijdens het longeren gaat het nu wel echt ergens op lijken
Maarja, dan zit ik nog steeds met vervoer
TurboTinker
Geplaatst: 13-01-13 21:54
thanks leo. tegen die tijd komt.t wel goed.
ik ga me ook inschrijven voor de crossles en dan mss ook voor de crosskunt.
claudia. stekene nabij clinge en hulst?
Lori
Geplaatst: 13-01-13 22:11
Die wil ze niet openen in mijn videoprogramma enkel als ik op youtube zet dus bij deze . Ik rij daar bitloos.
_Clocloken_
Geplaatst: 13-01-13 22:15
Snackie schreef:
thanks leo. tegen die tijd komt.t wel goed.
ik ga me ook inschrijven voor de crossles en dan mss ook voor de crosskunt.
claudia. stekene nabij clinge en hulst?
Inderdaad Leuk filmpje Lor, hij is erg alert zo te zien