Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ariebren schreef:Dus dit topic ontaard in weer het gebeuren dat de TS alles al uitgeprobeert heeft.
Dus waarom vraag je raad ??
Ik gaf aan, afscheid nemen, en dat is voor mij een enkeltje Belgie.
DeMolenhoek schreef:Mag mijn mond even heel hard openvallen Julian? De merrie wordt wel degelijk elke keer op haar plaats gezet als ze smijt.
IEDEREEN DIE ZEGT:WEES EERLIJK EN STUUR ZE NAAR DE SLACHT, KOM ZE HALEN VOOR DE PRIJS DIE IK HEB BETAALD EN DOE JULLIE PLICHT, PAARDENMENSEN!!!!!
Nu duidelijk?

DeMolenhoek schreef:Mag mijn mond even heel hard openvallen Julian? De merrie wordt wel degelijk elke keer op haar plaats gezet als ze smijt.
IEDEREEN DIE ZEGT:WEES EERLIJK EN STUUR ZE NAAR DE SLACHT, KOM ZE HALEN VOOR DE PRIJS DIE IK HEB BETAALD EN DOE JULLIE PLICHT, PAARDENMENSEN!!!!!
Nu duidelijk?
LBLGypsyCobs schreef:Moet TS behalve dit paard, ook haar droom om een leuk paard te hebben, opgeven door het naar de slacht te brengen?
De handelaar heeft haar niet verkocht wat ze dacht dat ze kocht en gezegd heeft te willen kopen.
Kortom: het dier voldoet niet aan het gebruiksdoel.
Een auto of computer breng je ook terug als het niet naar behoren functioneert.
Natuurlijk gaat het in dit topic over een levend dier en is het geen auto of computer, dat maakt het allemaal een verschrikkelijke situatie.
TS lijkt hier nu koel en gevoelloos over te komen, maar zit ondertussen wel al weken in een achtbaan van hoop en wanhoop.
En niet alleen zij, maar ook haar familie en andere paarden worden geraakt, zowel letterlijk als figuurlijk.
Natuurlijk mag iedereen hier aangeven hoe hij of zij het zelf zou aanpakken, maar uiteindelijk is het TS haar paard en haar centen.
En ik geloof dat ze behoorlijk ziek is van deze hele situatie.
We zijn er altijd contact mee blijven houden. Je weet nooit. En lekker hé, geld terug, als hij niet wil?