Geweldig die krullen !!! waar heb je die haarband gekocht dan ( of heb ik dat misgelezen. )
Er was een pagina of 10 geleden al tegen mij gezegd dat ik moest oppassen met een kar vol oud ijzer...
Nu hij staat er nog hoor , alleen wij wonen aan het einde van een doodlopende straat ( hoe luxe kan je wonen !!! ) en er komt hier helemaal niemand die hier niet hoort !
En dan 3 van die blaffende honden ...
We hadden vandaag weer 1 mol !
En ik ben aan het verven geweest op de kamer van de meiden !
FleurAns ( de jongste 2 jr ) vind het zo GEWELDIG !!!!
Ben de hele nacht met FleurAns in de weer geweest , overgeven en diarree.... Arm kind.
In de loop van vandaag knapte ze al weer op , alleen vanochtned spuugde ze nog lekker bij de bakker , net buiten de deur , hahahhaha
Blossem ( oudste dochter 4 jr ) heeft gisdteren een heuse K3 fiets gekregen.
Morgen gaan we oefenen met fietsen zonder zijwieltjes !
Joppe ( jongste zoon 9 jr ) heeft met opa dus alle oud ijzer bij elkaar en nu zijn ze samen op pad . Heb geen idee waarheen , maar ze komen wel weer thuis !
(opa en oma wonen bij ons op de boerderij , wel eigen ingang en eigen tuin , hihih )
Marick ( oudste zoon 12 jr ) heeft vette verkering met mijn paardenmeisje , hahahha .. zijn de hele middag al het WII-en op zijn kamer !
Tja en dan Tibbe ( middelste zoon 10 jr) heeft niet zoveel interesses , die hangt de hele middag al voor de T.V.
Joppe heeft ADHD + ODD in zwaarste vorm en Tibbe heeft ADD en neigt naar PPD-NOS ( niet genoeg kenmerken voor de diagnose , wel veel eigenschappen )
Deze 2 kereltjes hebben we de handen vol aan en zij gaan dan ook 1 x per maand logeren op een logeerboerderij en in de vakanties ook. ( grote vakantie dus niet alle 6 weken ,
, ook 1 week.
Dit moet , omdat ze 24 uur per dag 7 dagen per week alle aandacht van mij opeisen en de andere kinderen echt aandacht tekort komen !
Ach en gelukkig heb ik mijn 2 Tinkies , waar ik een paar keer per dag gewoon lekker naar toe kan , om mee te tutten.
Ik vind het heerlijk dat ik ze bij huis heb staan !
Er heen kunnen wanneer ik zin heb !
Nu , dan heb ik mijn gezin dan toch een beetje voorgesteld , alwel een beetje laat !
Zijn er nog vragen ,kom er maar mee !
En ik wil echt wel op iedereen reageren , maar jullie gaan zo vreselijk hard hier
Ik lees wel telkens alles bij en de foto's die geplaatst worden zijn werkelijk super !
Wat hebben we toch een prachtig ras......
Oja ... ik ben GEK op koken en vandaag heb ik 10 liter soep gemaakt.Althans , hij staat nog op ! Net nog even geproefd en dan wil ik al zo beginnen , maar laat ik maar even wachten tot manlief weer thuis is.
Straks wel een pan soep aan opa en oma geven ! 10 Liter krijgen we in 1 x dan niet op , hahahah , morgen tussen de middag gaat de rest op !
Tomatensoep met groente , vlees en balletjes en niet te vergeten lettertjesvermicelli....Hmmmmmmm
Nou , tot later allemaal maar weer !
Ga weer naar buiten , er zijn vannacht 3 kalfjes geboren en die ga ik fijn de fles geven !
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 10-03-12 17:30, in het totaal 4 keer bewerkt