Biggels boft maar daar in het verre Noorwegen! Paradiso vond ik altijd veel weg hebben van Biggels, vooral het hoofd...beetje dezelfde aftekeningen
aricia
Geplaatst: 24-10-10 22:31
Leonoor en tinkertom gefeliciteerd met jullie mooie premies !! En knappe Bing gefeliciteerd met zijn goedkeuring !! De sneeuw is weer weg Lucca ,wat een geweldig uitzicht heb je Wat toch een heerlijk koppie heeft Kelsey Wat lijkt Drum zo een enorm paard naast jou Natalia Kleine Chanel is leuk opgedroogt Mooie kruising gezien knappe king op de keuring Indy die diep onder de indruk is van haar deken
je moet wel lachen op de foto hoor Monique,als je kanjer t zo goed heeft gedaan
JPTinkers
Geplaatst: 25-10-10 20:26
wow lucca super omgeving mooie bing en ook andere mooie tinkies
Lol met je knol
en mijn naarling
starjo
Geplaatst: 26-10-10 19:04
@ eefje zo dan Lekker koppie heeft Araghon Lol met je knol, altijd leuk
Ik doe er ook nog ff twee, afgelopen zondag, Voetjes van de vloer Volle galop,dus snel klikken
Soprano
Geplaatst: 26-10-10 19:24
@Starjo: Mooi beestje heb je daar!!!
Ben vandaag een bezoekje aan de Gentse Tinkerhoeve gaan brengen (mijn zus werkt daar) Manman, daar lopen ook zo'n leuke tinkertjes rond! Maar de allerleukste staat toch sinds een maand bij mij haha
Shenco staat super mooi op die foto op de brug! Erg gaaf!
Als we toch onze hengsten showen dan heb ik nog een leuke van Aaron.(die even zwaait naar zijn zusje Frie)
En zijn zoontje Tayco(hier al bij zijn nieuwe baasje)
IndianaJones
Geplaatst: 27-10-10 10:18
komt even binnenvallen, zonder foto gewoon met opmerking
Ik ben zelf niet helemaal van de "zwart bonten" (uitzonderingen daargelaten hoor! ), maar vindt Bing zo'n leuk paard met lieve uitdrukking!! En mooi dat zwart op z'n hoofd en witte manen!! Zo...moest het even kwijt!
Ach wat...ik zoek nog wel even een fotootje ook...hoort hier he?!?
Even 2 uit de "oude doos"
m'n aldergrootste vriend ....
Shathu en Reill...2 jaartjes jong
xsiroccox
Geplaatst: 27-10-10 12:31
Heerlijk topic dit...
Gisteren met mijn nichtje op pad geweest, opstappen met een stoel, ging super!!!
en daar gaan we!!!
En vandaag heeft ze spierpijn, hahaha
Laatst bijgewerkt door xsiroccox op 27-10-10 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt
ja ik vind het ook echt een prachtige foto t is net een special effect!
starjo
Geplaatst: 27-10-10 18:00
Bedankt indiana jones voor je mooie compliment, en de rest ook bedankt Wat een gave foto's in de sneeuw die onderste lijkt wel zo'n spookpaard wat ineens opduikt