Als ik nu denk dat zij heeft ingeschreven en zij denk dat ik heb ingeschreven komt het niet goed hoor. Ik rij dus mee met Daily in de L1 en tom in de M2 , Baggio in de Z1.
71 dagen is helemaal niet zo veel . Gelukkig het nog geen september..
Viane loopt nog steeds niet 100% goed. Vermoed dat het ook wel wat stijfheid kan zijn vanachter. Volgende week op vakantie en dan staat ze nog apart van de kudde. Daarna kijken hoe ze loopt en anders maar weer de kliniek bellen. Op die manier is 71 dagen tot de tinkerdag echt niet veel meer.
Dan moet het voor jou nog maar geen september zijn, of al wel, maar dat ze alweer beter is...
Anoniem
Geplaatst: 07-07-10 15:20
En dat we dan ook weer wat getraind zijn.
Ze staat alweer vijf weken stil ondertussen. Puur en alleen omdat ze (van wat ik gehoord heb) zo nodig ontzettend te keer moest gaan in de wei toen er een nieuwe bij kwam. En dan nog een foute diagnose van de DA waardoor we alweer 6 dagen verder waren. Zowel stap al galop (ze ging laatst uit der plaat in haar eigen weitje) niks te zien. Alleen heel iets onregelmatig in draf.. Aan de hand heeft ze ondertussen weer babbels genoeg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-10 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Dan komt het met wat rust vast goed... Wat ga je rijden op de tinkerdagen?
Anoniem
Geplaatst: 07-07-10 15:22
WenK schreef:
Dan komt het met wat rust vast goed... Wat ga je rijden op de tinkerdagen?
B onderling en er van uitgaande dat ze weer helemaal oké is nog 40cm springen. Houden het mooi even rustig. Voordat we weer opgebouwd zijn is het denk ik al eind augustus.
inderdaad eerst eens hopen dat je Tink dadelijk weer fijn beter is en aaah.. enkele malen oefenen is dan zo gedaan toch? we gaan in ieder geval voor je duimen hoor, weet hoe vervelend het is als een paard kreupel is, en je niet precies weet wat er aan de hand is. die hele medische rompslomp eromheen is ook nooit gerustellend.
Anoniem
Geplaatst: 07-07-10 20:55
Duimen is altijd goed! Oefenen is zo gedaan inderdaad, 't hoeft ook niet perfect te zijn. Het is voor de lol.
Ze heeft een verzwikte/verdraaide kogel en de eerste diagnose was een hoefzweer. Uiteindelijk dus de hele rompslomp van foto's en medicijnen en op rust op een mini stukje.
Heb er vanavond heel even opgezeten zonder zadel met mams er naast, omdat ik het soms beter voel dan dat ik het zie. In stap voelde het gewoon normaal, niet eens zo heel stijf. Klein stukje gedraafd, kreeg eerst een heerlijke bok (lag er dus bijna af). Daarna paar passen stijf, daarna leek het toch heel iets onregelmatig, weer gaan stappen. Nog een keer een stukje gedraafd en toen gebruikte ze haar rug en liep ze wel gewoon zuiver. Snap er nu helemaal niks meer van geloof ik.
carolina1278
Geplaatst: 07-07-10 21:32
Michel, had jij mijn emails nog ontvangen? Had nog wat vraagjes (krijg je als je nog maagd bent voor de tinkerdagen )
Zowee_B
Geplaatst: 07-07-10 21:35
kun je ook meedoen met een tinker die niet kan springen
Lowara
Geplaatst: 07-07-10 21:38
funzoe schreef:
tuurlijk! of je doet lekker dressuur, of je gaat 40 cm springen en hoopt er het beste van als je maar lol hebt, en je Tinker ook
Zoefff
Geplaatst: 07-07-10 22:37
Lowara schreef:
tuurlijk! of je doet lekker dressuur, of je gaat 40 cm springen en hoopt er het beste van als je maar lol hebt, en je Tinker ook