ze is 4e geworden (geloof ik heb alleen de uitreiking gezien )
moet ze nog een keer ??
FireAndIce
Geplaatst: 18-09-11 11:15
Wat kost het om hier een nieuwe singel aan te laten zetten? Deze is gebroken. En waar kan ik dat laten doen?
rommulus
Geplaatst: 18-09-11 11:16
waar is ie gebroken ?? boven de ring of onder de ring ??
edit of zie ik het goed op de foto dat ie daar onderaan op de foto gebroken is ?? daar kun je gewoon weer nieuwe setjes voor kopen in verschillende tack stores
FireAndIce
Geplaatst: 18-09-11 11:21
Hij is idd onderaan(beetje halverwege)gebroken. Weet jij een adres in Z-H?En hoe krijg ik de oude eraf?
rommulus
Geplaatst: 18-09-11 11:29
oehhh even zoeken oude kun je er gewoon af snijden/knippen wat dan ook
edit ben ook gek ook kijk hier maar even tussen of er een store tussen zit bij je in de buurt Ods @ [WN-AM] Shops veel versturen ook (en ik weet dat eurohorse rond rijd met een vrachtwagen, die kan dan gelijk je zadel controleren kost niets extra daar had jij toen toch ook zoveel problemen mee toch?? krabt op hooft in hoop dat dr geheugen dr niet in de steek laat)
FireAndIce
Geplaatst: 18-09-11 12:31
Eurohorse is een goed idee! Daar kan ik vast Evelien voor bellen.
rommulus
Dat gedeelte heet een tie-strap, die kun je inderdaad overal loskopen en zelf vastmaken aan je zadel. Evelien laten komen is altijd een goed idee!
We zijn VIJFDE!! Het was een pittig parcours en ik ben best kritisch omdat ik weet dat we beter kunnen rijden, het moet er alleen nog uitkomen op wedstrijden. Hij viel dit keer niet uit de galop (zoals in de voorronde), maar miste wel het midden van het kruis in de tweede set lope-overs. Ook wat tikje hier en daar, maar dat had ik verwacht, het lag eigenlijk een pietsje te ruim hier en daar voor mooie jogovers met zijn korte pootjes. Thuis zit de rust er mooi in, hier hield ik hem wel bij me, maar de rust ontbrak (ik was niet de enige die daar last van had) Dus ik weet waar ik aan kan werken en dan klimmen we volgend jaar weer een stukje hoger op de ladder. Ik ga ook versatile en westernriding erbij pakken dus wie weet boren we nieuwe talenten aan!
Knap stel zijn jullie ook! Petje/hoedje af voor jullie!
Tribunes zijn wel veeeels te leeg hoor....
coydog
Geplaatst: 19-09-11 12:57
Iedereen ging aan de andere kant zitten om niet in beeld te komen ikke wel ten minste
Signe
Geplaatst: 19-09-11 19:22
Paintlinger schreef:
Wat een mega-toepasselijk nummer op de achtergrond van je finale Signe! "That's something to be proud of"
Mooi gereden!! echt super!
Hahah heb ik niet eens gehoord ! Ik ga nog maar eens luisteren!
Hoezo trots?
edit: Ja inderdaad leuk nummer!!! hahah. Ik zie nu ook dat ik die laatste lope over lijn echt zelf verkeerd inzette... had ik maar, als ik toch, ach.. het ging zoals het ging..