The Old Horse of Wales toegevoegd, gescreend en 1 volle match. Jahoor, Clononeen A Clare, en dat is idd een zoon van The Old Horse of Wales Niks vernieuwends, maar wel de bevestiging dat het écht werkt.
Trouwens nog 1 maal de oproep aan een ieder om te betalen als je dit nog niet hebt gedaan. Zaterdag gaat alles weg, ik wacht niet langer meer
Ik ga straks nog even haren trekken en dan stuur ik het op. Betaal ook gelijk vandaag dan nog.
KootMiraDrum
Geplaatst: 17-02-10 15:25
HannekeS schreef:
DNA profiel van The old horse (of Wales) is binnen....
Gaaf!!
_Patrick_
Geplaatst: 17-02-10 17:44
Zo heb Patrick mishandeld, haar is op de post gedaan en ga nu gelijk de betaling doen. Hoop dat ik goed getrokken heb met haarwortel en al maar denk t wel.
Zeker weten Henk. Vooral de dekhengsten wil ik graag erbij hebben omdat die toch van groot belang zijn voor de fokkerij.
In principe wil ik graag alle paarden erin hebben maar prioriteit zijn voor mij de oudere paarden en de dekhengsten. Volgens mij valt Cochise in beide categorieën
Bedrag voor DNA en kleurentests zojuist overgemaakt! Zaterdag echt als deadline houden hoor Esmeralda. Ik ben zooooooooooooooo nieuwsgierig naar de kleurentests. Van de DNA test verwacht ik geen hele spannende dingen, ouders van die van mij zijn tenslotte bekend.
Staat Glen er trouwens ook in??? En Sharron VvC????