hmm apparte wond leon, ontsteking van binnenuit? maar dat zou wel gek zijn want het is heel oppervlakkig niet? of ringworm inderdaad, lijkt het wel op... regenschurft heeft onze shet gehad en dat zag er wel anders uit, maar is natuurlijk niet alles zeggend.
dat is schrikken mnkorte leven, en wat stom van die sint... jeetje zeg. en leuke foto's
lieve poezen foto's!
ah, gelukkig ook leuke muziek (ad/dc enz.)
dat is schrikken paintlinger
lieve mohr en mama
balen is dat dan he grrr, comentaar waar je niet om vraagt..
wat leuk rhiannon!
wat leuk boncho!
klinkt leuk janet!
heb ook niets met leon's liedje maar het blijft inderdaad wel hangen
zo, verslag van mijn dag? 5.45 wekker. 6 uur op werk. tot 1 uur gewerkt, was wel zwaar. uurtje naar bed. klussen in huis. paardjes voeren . eten. mest verzamelen voor mest onderzoek. draden maken omdat de wind alles gemold heeft. odinn troosten omdat hij de wind eng vond en op stal moest omdat ik de draden aan het maken was. avelyn knuffelen omdat odinn meer aandacht als haar kreeg. ben kapot.
De kids bij mij op het werk vinden het ook een leuk liedje!! Hij blijft wel een beetje in je hoofd hangen en weet niet of ik daar nu zo blij mee ben...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 22-11-09 20:09
Drukke dag gehad Maartje
Wil je dan een ander liedje Leon?
grid
Geplaatst: 22-11-09 20:12
Goedeavond
Loop nog zo'n 15 pagina's achter
Gisterochtend sayla gereden en 's middags weer naar Hugo als het goed is gaat ie maandag naar Keulen
Vandaag mocht Sayla 1st kinderpony spelen en daarna hebben we nog lekker ff uitgeraasd in het bos Had er (dacht ik) een leuk filmpje van gemaakt maar nu staat ie op z'n zij en krijg hem niet gedraaid
Zo nu lekker bijlezen Tot straks
Grit
Geplaatst: 22-11-09 20:28
Jammer Grid van het filmpje. In quicktime player weet ik wel hoe je hem kunt draaien, maar dat programma heb je wrs niet.
Ach, kijken we toch gewoon op zijn kant Goed nieuws van Hugo
Druk dagje Maartje!
Mooi onderschrift Marleen, kan Janet nu ook gebruiken.
Jullie horen dat liedje ook in een totaal verkeerde context Het is ook weer niet zo dat ik dat liedje elke dag wil horen ofzo ... Heb er ondertussen al een hekel aan.