Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:![]()
Pfff jongens wat heb ik een zin in mei...
*bedenkt zich dat ze de coupons wel meteen ff toe kan sturen*
cannie schreef:Ik kom dit jaar voor het eerst.![]()
Heb me net opgegeven.
Ben al jaren van plan om te gaan, maar Leusden ligt niet echt in de buurt.
Maar met het pinksterweekend er aan vast is het nu wel voordelig, want we maken er gewoon een kleine vakantie van.
We doen mee op zaterdag en willen tot dinsdag op een camping/huisje in de buurt blijven en lekkere buitenrijden.
Ik doe mee met dressuur, L2
Mijn zus gaat met ons paard springen (60cm).
We willen misschien ook maandag komen, maar dan moeten we eerst een camping in de buurt vinden.
Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in.
Cheveyo schreef:cannie schreef:Ik kom dit jaar voor het eerst.![]()
Heb me net opgegeven.
Maar met het pinksterweekend er aan vast is het nu wel voordelig, want we maken er gewoon een kleine vakantie van.
We doen mee op zaterdag en willen tot dinsdag op een camping/huisje in de buurt blijven en lekkere buitenrijden.
We willen misschien ook maandag komen, maar dan moeten we eerst een camping in de buurt vinden.
Je hebt kings home in Soest en ook de bokkeduinen in Amersfoort, misschien heb je daar wat aan. Soest en soesterberg liggen naast Amersfoort en dat ligt weer bij leusden en soesterberg.
MichelR schreef:Je kan toch ook het hele weekend op de manege blijven...Cheveyo schreef:
Ik kom dit jaar voor het eerst.![]()
Heb me net opgegeven.
Je hebt kings home in Soest en ook de bokkeduinen in Amersfoort, misschien heb je daar wat aan. Soest en soesterberg liggen naast Amersfoort en dat ligt weer bij leusden en soesterberg.