Grit schreef:Welke mannen van Dewi zijn dat??
Die grote kerel is Baggio. Die enorme knuffelbeer is Hugo Boss 
_janet_ schreef:Dewi en Billy leek me ook wel een leuke combi. Maarja helaas is hij terug in Engeland.
Of laat je haar een jaartje leeg Maya
Mij ook zeker wel, maar ik wil niet elk jaar een veulen. Want ik heb Dewi ook gewoon om te rijden, vakantie te vieren, vrindjes of dinnetjes uit te nodigen en leuke ritten te maken
Hoewel ik denk dat Dewi er inmiddels wel gewoon tegen bestand is (met vorige veulens moest ze duidelijk herstellen aan het eind), voel ik me er niet zo prettig bij om dr elk jaar te laten dekken... 
Guttegut... Ik weet wel wat ik voortaan in huis moet hebben als ik ooit kinders heb en Janet komt bijv. op bezoek 
Siet en Hotze een heftig besluit genomen... 
Ik zie het je zo doen Lies.. (kind door mekaar rammelen) maar toch denk ik dat jij een enorme lieve moeder bent, ook gewoon in hoe je met ze praat en naar ze kijkt als ze thuiskomen en wat vertellen enzo. Moet altijd wel een beetje van beiden zijn.
mnkortleve schreef:De tweede blijft liever bij papa in de trekker, maar ook als hij mee gaat heb ik daar geen kind aan.
Als ik óf mijn oudere broer (tegelijk pastte niet) met mijn pa meegingen op de trekker als hij ging ploegen, en we werden lastig, dan zette hij de kachel aan, en vielen we zo in slaap (kan het nog niet begrijpen, want mén dat hotst en botst als je niet in de goeie stoel zit...
Mijn jongste broer was eigenlijk wat dat betreft nooit lastig.
Hahahahahaha, Leon boos en stuurs op de grond zitten.. ik zie het geheel voor me.. ook de kop die hij erbij trekt dan
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger ook wel een schijnheil was tov mijn broer. Vooral omdat meiden slimmer zijn, en dus ook geniepiger kunnen stoken, en mijn broer mocht trouwens echt graag pesten en klöten, maar hij heeft de pest dat ie eerlijk is, en dan kwam hij er zóooo niet uit, als ik wat zei of deed, dat hij gewoon helemaal furieus werd en het niet kon uiten...
Maar ik maakte schaamteloos misbruik van het feit dat hij me niet mocht slaan (iig niet op het hoofd vanwege m'n handicap) dus hoe furieus hij ook was, hij moest en zou zich inhouden, omdat ie 1x me zo geslagen heeft dat het bloed uit m'n oor kwam, en het eigenlijk wel een beetje foute boel was. (was uiteindelijk maar een gesprongen adertje door het oorstukje). En dat was altijd zooo moeilijk voor 'm, want ik zat 'm best te sarren, en hij mocht niet slaan...
Maar verder knokten we gigantisch veel.. ongeveer tot hij 14 was en ik 12, want daarna ging ie ineens groeien
Maar inmiddels, ondanks alles, kan ik nu toch wel aardig met 'm overweg... maar heeft tijd gekost, en de tijd van samen studeren in Dronten (= ver weg) heeft daar zeker aan meegeholpen...
Grit schreef:Ik heb een keer gespijbeld. En toen nog wel op klassentrip in London. Iedereen zat in een museum en ik liep alleen door London met een engelse jongen die ik op de boot had ontmoet. Snap echt nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.
Was het een erg leuke kerel? 
Ik ben inmiddels wel weer redelijk bijgetrokken
Beetje op de bank gelegen, gedut, net gedoucht en zo ga ik slapen
Voel me nog wel prut, maar niet meer zo enorm.