[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:58

Oh nee dat heb ik ook nooit gedaan. Zal ik ook nooit doen.
Mijn broertje kreeg wel regelmatig een tik (of meer ;) ) maar ik niet. Ik ben één keer gegrepen door mijn moeder, die trok dan zo'n velletje van je arm en draaide dat dan. AUW! geloof me, dan doe je het noooooiiiiit meer :')

"Stomme Leon" _O- _O-

Ik ga slapen, weltrusten allemaal!

snowdon

Hoe ik er bij kwam? Ik was tot alles in staat om mijn broers straf te bezorgen :+ Ik was echt heel sneaky en vals :oo

Bijten? Jahoor en krabben! Toen hadden ze al meer moeten weten :') Wat ook favoriet was... tepels knijpen :')

ringelberg

Oeh Berdien :Y)

Hubbie zn moeder vertelt ook wel eens wat,Marien is 1.86 en weegt 116 kilo,zn broer is denk ik 1.70 en weegt 60 kilo,als Marien vroeger ruzie had en hij werd gemept,ging hij thuis zn grote broer halen en die sloeg ze in elkaar,zou je nu niet meer zeggen. :D

Marien maakte ook altijd rare dingen mee,ging fietsen met zn hengel,bleef achter t hekje van de buren steken,beng op zn poezelige gezichtje,fietsen op de fiets van zn moeder en vergeten je voorwiel vast te zetten en dan je stuur omhoog trekken,beng weer in de kreukels,als hij ging vissen kwam hij steevast groen thuis.(kroos)

Ik heb altijd wel kinderen willen hebben,ben ook een keer zwanger geweest.Heb nu 2 stiefjes en daar ben ik echt wel blij mee hoor,maar zou ze nu niet meer van mezelf willen.T is net zoals Leon zegt,je moet er wel op inleveren,en ik merk nu dat ik blij ben als ze er zijn,maar ook blij ben met een stukje vrijheid.Jammer dat je niet even kunt oefenen..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:00

Haren trekken ook zo fijn :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:00

elaas had ik geen grote broer maar ik zei wel altijd dat ik er 1 had :') dan was het zo over hahahahaha

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:02

Ik had twee grote broers, maar ik heb daar eigenlijk nooit gebruik van gemaakt / gebruik willen maken....

Overigens was ik altijd het kleine dikke propje en ben ik ze nu dus al lang voorbij gegroeid :+
Beiden zijn onder en op de 1.80m en ik ben 1.85m.... kleine grote broers :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:02

Bedenk me net dat ik als peuter zijnde mijn broer eens in zijn rug gebeten heb.. Tot bloedens toe.. :=

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:05

Oei.. hahaha

Nou ik ga eens naar bed :) fijne avond nog :evaw:

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:06

Ik lag toch wel wekelijks, dan niet dagelijks te worstelen / stoeien met de middelste broer.... hij was sterker, maar hij had de pijnlijkste plekken achteraf geloof ik :')

Oudste was meer van de discussies :)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:06

Mijn zus en ik zaten altijd te vervelen onder t eten,zo erg dat we altijd de slappe lach kregen waardoor mn vader weer pissed werd,nu zit ik met hetzelfde aan tafel :') what goes around comes around,ga slapen,truste mensen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:09

Leon; tepels knijpen :oo

Van mijn broer hoefde ik ook niet veel mankracht te verwachten. Die is lang klein gebleven, maakt niet genoeg indruk (alhoewel hij gerust een ruzie aan ging). Maar ik heb het ook niet nodig gehad. Maar hij is ook nog door geschoten (misschien ligt het aan de naam).

Mijn broer heeft op zo ongeveer elk lichaamsdeel littekens, dat was een onhandige stunter.
Hij was ook "detective" en besloot onder mijn bed te gaan liggen. Helaas ging ik eerder naar bed dan verwacht en hij lag daar nog. Na 5 minuten dacht hij dat ik wel sliep (duh :roll: ) en schoof onder het bed uit.
Ik keek over mijn bedrand en zag een half gezicht onder me. Zo, dat was gillen := := :=

Truste voor de bedgangers!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:11

Hahahaha wij sliepen op 1 kamer, dus dat soort geintjes zijn vaak zat gebeurd ook.... of erger
Ik sliep onderin een stapelbed en dan trapte ik heel hard en zo vaak als nodig was tegen het bovenste bed, tot diegene eruit donderde of wakker schrok :oo
En dan was het weer heel hard rennen, dat kan ik nu nog... zal vast van jaren oefening zijn haha

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:15

haha leon ze hadden het toen al moeten weten :=
Wel gemeen hoor :oo
en haha nu weten we waarom je zo hard kan rennen :D

en oude zus/ broer erbij halen dat heb ik maar 1x gezegd maar dat was ook echt een ontzettend vervelend wijf die niet ophield en ook haar broer en zus erbij haalde. Nou mijnes was zowiezo 6 jr ouder en mijn halfbroer 18 dus uhh }> had je wat (ze zijn niet echt gekomen hoor, ze had ze wel al ooit gezien en was dus ineens weer koest ;) )

Was idd volgens mij ook meer van de discussies :o

Haha ja eefje eigen schuld, maar kun je er dan niet om lachen zo van haha deden wij vroeger ook :+

pff alweer laat zo naar bed :O :Z

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:20

Ik ben ook een keer op de gang gezet uit de les door heeeel indringend iemand aan te kijken die echt zat te klieren in mijn schrift en etui..... ventje begon gewoon te huilen.... ik was kennelijk eng? Toen gaf ik geloof ik de leraar een grote bek en toen moest ik gaan :+

Ook had mijn broer een keer ruzie gehad op het schoolplein met een klasgenoot/vriendje van mij. Beide moeders hadden zich er mee bemoeid en blablabla. Ik zat toen een jaar later in Gymnasium 1 en nog altijd met dat ventje in de klas. Toen in één van de eerste lessen, moesten we wachten op de leraar en werd het wat rumoerig in de klas. Dus kwam er een invaller 'oppassen'. Dus maakte alsnog weinig impact op de klas en het bleef rumoerig. Ik weet niet meer hoe het ontstond, maar dat ventje had een grote bek richting mij en begon over mijn moeder allerlei vieze praat uit te slaan. Ik zei niets tot zeer weinig terug, heb mijn stoel gepakt.... hem flink geraakt met die stoel die door de lucht vloog en liep gloeiend rood aan :') Ik was een wandelende tijdbom (en dat was ik vaker helaas) Gevolg: ventje moest op de gang en ik naar huis......

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:27

Dus je was lekker vroeg thuis, beter als op de gang. Maar daar dacht je moeder vast anders over.

Ik ben een keer de collegezaal uit gestuurd. En dat is echt genant, valt dan niet meer onder "stoer" zoals op de middelbare school.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:30

Ow ik was niet zo'n spijbelaar, in tegenstelling zelfs... dus ik vond het een ramp dat ik van school werd gestuurd voor die dag. Mijn moeder vond me een held :')

Collegezaal, auw! Daar had ik altijd zo'n hekel aan... veelste massaal.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:30

eefje03 schreef:
ellieellende schreef:
Ik ga ff verder onderzoeken wie nu Dusty vermoord heeft
:evaw:
wellicht nog tot later!

is tie dood?

eh...ja boehoe ;(

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:32

:(:) Ellen

Ik ga ook slapen, Arjan en Tobias liggen al op 1 oor.
Morgen aapjes kijken (Apenheul) :))

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:34

eefje03 schreef:
ellieellende schreef:
Het verhaal dat ik altijd aangelijnd overal mee naartoe moest borreld ook ineens boven...... zodra ik de buggy mocht, ging mijn verstand op nul en was het alleen nog maar lopen lopen lopen.... klimmen, klimmen, de laatste keer los in de Efteling was toen ik hans en grietje eens van dichterbij wilde bekijken en over het hekje geklommen was.....

whahahaa en dat was 2 weken geleden? _O- _O- :=

Ben vorig jaar nog wel over het hekje gestapt bij de mama geit van rood kapje :o

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:36

snowdon schreef:
Ow ik was niet zo'n spijbelaar, in tegenstelling zelfs... dus ik vond het een ramp dat ik van school werd gestuurd voor die dag. Mijn moeder vond me een held :')

Collegezaal, auw! Daar had ik altijd zo'n hekel aan... veelste massaal.

Dat is dan wel weer leuk van je moeder :)) .

Idd massaal. Kun je voorstellen hoe het is om dan de zaal uit te moeten lopen. Wel met z'n tweeen, maar toch.
Probeerde altijd een beetje aan de zijkant te zitten, maar dat was die keer ook niet gelukt..

Ik heb een keer gespijbeld. En toen nog wel op klassentrip in London. Iedereen zat in een museum en ik liep alleen door London met een engelse jongen die ik op de boot had ontmoet. Snap echt nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.

RIP Dusty

Ellen; alweer foei!

Leon; truste en veel plezier morgen!!

Ik ben ook weg :evaw:

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:39

Whahahahahaha ben bijgelachen!
Nu ga ik helemaal vrolijk mijn bedje in! Nieuw topic openen, of dit onderwerp de komende dagen aanhouden! whahahahaha
Truste allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 00:29

Grit schreef:
Welke mannen van Dewi zijn dat??

Die grote kerel is Baggio. Die enorme knuffelbeer is Hugo Boss :)

_janet_ schreef:
Dewi en Billy leek me ook wel een leuke combi. Maarja helaas is hij terug in Engeland.
Of laat je haar een jaartje leeg Maya

Mij ook zeker wel, maar ik wil niet elk jaar een veulen. Want ik heb Dewi ook gewoon om te rijden, vakantie te vieren, vrindjes of dinnetjes uit te nodigen en leuke ritten te maken :) Hoewel ik denk dat Dewi er inmiddels wel gewoon tegen bestand is (met vorige veulens moest ze duidelijk herstellen aan het eind), voel ik me er niet zo prettig bij om dr elk jaar te laten dekken... :)

Guttegut... Ik weet wel wat ik voortaan in huis moet hebben als ik ooit kinders heb en Janet komt bijv. op bezoek :D

Siet en Hotze een heftig besluit genomen... :(:)

:oo :+ Ik zie het je zo doen Lies.. (kind door mekaar rammelen) maar toch denk ik dat jij een enorme lieve moeder bent, ook gewoon in hoe je met ze praat en naar ze kijkt als ze thuiskomen en wat vertellen enzo. Moet altijd wel een beetje van beiden zijn.

mnkortleve schreef:
De tweede blijft liever bij papa in de trekker, maar ook als hij mee gaat heb ik daar geen kind aan.

Als ik óf mijn oudere broer (tegelijk pastte niet) met mijn pa meegingen op de trekker als hij ging ploegen, en we werden lastig, dan zette hij de kachel aan, en vielen we zo in slaap (kan het nog niet begrijpen, want mén dat hotst en botst als je niet in de goeie stoel zit... :') Mijn jongste broer was eigenlijk wat dat betreft nooit lastig.

Hahahahahaha, Leon boos en stuurs op de grond zitten.. ik zie het geheel voor me.. ook de kop die hij erbij trekt dan :D _O-

Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger ook wel een schijnheil was tov mijn broer. Vooral omdat meiden slimmer zijn, en dus ook geniepiger kunnen stoken, en mijn broer mocht trouwens echt graag pesten en klöten, maar hij heeft de pest dat ie eerlijk is, en dan kwam hij er zóooo niet uit, als ik wat zei of deed, dat hij gewoon helemaal furieus werd en het niet kon uiten... :(:) Maar ik maakte schaamteloos misbruik van het feit dat hij me niet mocht slaan (iig niet op het hoofd vanwege m'n handicap) dus hoe furieus hij ook was, hij moest en zou zich inhouden, omdat ie 1x me zo geslagen heeft dat het bloed uit m'n oor kwam, en het eigenlijk wel een beetje foute boel was. (was uiteindelijk maar een gesprongen adertje door het oorstukje). En dat was altijd zooo moeilijk voor 'm, want ik zat 'm best te sarren, en hij mocht niet slaan... :+ := Maar verder knokten we gigantisch veel.. ongeveer tot hij 14 was en ik 12, want daarna ging ie ineens groeien -O-

Maar inmiddels, ondanks alles, kan ik nu toch wel aardig met 'm overweg... maar heeft tijd gekost, en de tijd van samen studeren in Dronten (= ver weg) heeft daar zeker aan meegeholpen...

Grit schreef:
Ik heb een keer gespijbeld. En toen nog wel op klassentrip in London. Iedereen zat in een museum en ik liep alleen door London met een engelse jongen die ik op de boot had ontmoet. Snap echt nog steeds niet dat ik dat heb gedaan.

Was het een erg leuke kerel? :D

Ik ben inmiddels wel weer redelijk bijgetrokken :) Beetje op de bank gelegen, gedut, net gedoucht en zo ga ik slapen :j :) Voel me nog wel prut, maar niet meer zo enorm.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 06:41

Mogge!

Wat een verhalen hier geweldig!

Ben nog wel eens onder m'n zusjes bed gaan liggen toen ze onder de douche stond.
Op een gegeven moment ging ze slapen en toen ik d'r ademhaling rustiger hoorde worden, kraste ik met m'n nagels langs de onderkant van het bed ~~}>

Op school gaf ik eigenlijk nooit herrie, maar nou heb ik m'n halve middelbare school tijd knetterstoned doorlopen :Y)

Hmmm, aan de bouwvakkers hier achter te zien was het gister warmer -O- toen liepen ze rond deze tijd al halfnaakt rond *\o/*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:04

Goedemorgen.. :)

:') Ik lach me dood om al die verhalen.. Echt geweldig zo op de vroege morgen..

Op school ben ik ook altijd lief geweest, ben 1x onterecht de les uitgestuurd bij Duits, omdat ik de slappe lach kreeg.. :roll:

Zometeen weer werken.. Na vandaag is het nog 1.5 dag werken en dan zit het er op! :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:26

goeiemorgen!!!

lekker Sita!!

haha jammer Denise van die bouwvakkers :)