Achos Grit! Dit soort tijden zijn dan idd nog eens extra vervelend! mooier als eva het al zegt, kan ik het niet zeggen! sterkte!
timokyana
Geplaatst: 04-05-09 16:24
grit
Trea
Geplaatst: 04-05-09 16:25
Grit , dat blijven altijd moeilijke herinneringen
TK Gefeliciteerd met je nieuwe huis, nu kun je ook aan opknappen gaan
ringelberg
Geplaatst: 04-05-09 16:26
Grit
Leon,jammer dat je Dirksland niet doet,dat is hier vlakbij,kon ik komen aanmoedigen.Maya ga jij wel?En misschien is deze niet zo chaotisch...
Tk gefeliciteerd,blijven de paardjes wel in patattenland ?
Verder hier 2 peerdjes gelongeerd,pfhoe Peb ging meteen rennen,die is door de vorige verzorgsters alleen maar opgejaagd,dus met veel geduld en weinig druk toch rustig gekregen.Na een mooi rondje stap en draf gelijk maar gestopt.Superpaard.
peerdjes blijven idd voorlopig nog wel in pattatenland
Grit
Geplaatst: 04-05-09 16:36
Bedankt! Het is altijd fijn het weer even van je af te schrijven. Ik heb ook veel mooie herinneringen, ik heb ook zo'n mooie jaren met hem gehad. Ik zeg ook vaak "bedankt Bertje" in gedachten tegen hem. Hij was altijd opgewekt en lief, ik hem hem nooit nukkig of chagrijnig gezien. Zelfs niet toen hij een jaar lang last heeft gehad van zijn oog.
Onderstaand komt uit een reading over Bert en het klopt precies zoals ik hem ook zag; Wat komt Bert vrolijk op me over, zeg, hij was vast toen hij nog leefde een erg positief ingesteld paard, open en eerlijk, echt een maatje.. Geen trauma's of vervelende gebeurtenissen in zijn leven, gewoon plezier gehad en genoten van het leven, onthou dat altijd goed, hoor, zijn leven is met volle tevredenheid een geslaagde missie geweest, absoluut.
Goed is goed, krijg ik ook iedere keer van hem door, op een of andere manier had hij er vrede mee dat hij moest overlijden en ging overlijden, ziek zijn en pijn hebben paste niet bij zijn positieve instelling.. lijden al zeker niet....
Hij is ook zo dapper geweest tijdens zijn ziekte. Zelfs met bijna 41 graden koorts bleef hij opgewekte momenten houden. Dat maakte het ook zo moeilijk om keuzes te maken. Als ik had geweten hoe ziek hij echt was, dan had ik hem nooit zo lang laten lijden. Maar dat is altijd achteraf, pas na 4 weken hebben ze de oorzaak kunnen vinden.
Ik mis hem enorm.
ringelberg
Geplaatst: 04-05-09 16:47
ik krijg een brok in mijn keel.
Tk,je hebt daar ook zo'n mooi plekje,t zal niet meevallen om dat ergens anders ook weer te vinden.
Resi_lover
Geplaatst: 04-05-09 18:25
Jemig Grit, hoe je 'm beschrijft, echt super mooi, jullie waren vast dikke maatjes
Heel veel sterkte Grit . Je mag hier altijd je verhaal kwijt, je mag me ook altijd pmen /hyven/ wat je wil Lekker gereden angela en janet Mallow had vandaag zijn eigen prive stukje weiland, want hij stond in de weg met het kuil aanvullen. Dus mocht hij als enige van de hele stal op een stukje prive weiland Geluksvogel!
Resi_lover
Geplaatst: 04-05-09 20:47
Lekker Angela, Janet waar blijfen die foto's
haha, Mallow had dus mazzel
Net gelest, gesprongen met Ranja (van Ranja@bokt), echt leuk
Iemand enig idee hoe je teer uit een paardenvacht (incl manen) wast? Shiloh stond bij de kliniek in een paddock waarvan de balken behoorlijk vette teer afgaven en hij zit helemaal onder.... Zijn benen zijn ook nog rood, dus morgen een voorzichtige wasbeurt geven (wond mag niet nat worden)
En uit schermen/knippen?? Is niet zo netjes van de kliniek zeg dat zoiets gebeurt. Hoe is het nu met de balloze man?? En hoe gaat het met kleine Sierra