[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:38

Oh dat is wel jammer Scheve mond Succes dan maar! Haha!

Ja die ja! Had ik hem toch goed Cool
Heb hem nog nooit gehad, dus ik ben benieuwd!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:42

Zie weer leuke foto's voorbij komen met hard werkende paardjes en geschoren paardjes! Wou dat ik Bons ook mocht scheren maar dat vind zijn eigenaar niet goed....

Hier weer een dag bankhangen gehad! Het ene moment voel ik me goed en het volgende moment weer erg belabberd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 18:42

Geniet er maar dubbel van Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 19:54

Tja berdien ik wou dat ik een andere keuze had dan scheren, maar je bent welkom om hem te komen bekijken mocht hij weer zo staan te zweten in stal Haha! Het was gewoon echt zielig. Deze deken is nog geen 100 grams, is meer ter overbrugging tot hij weer een beetje haar heeft, wil hem niet meteen koud zetten aangezien hij wel ziek genoeg is geweest Haha! Lachen

Nogmaals, ik wou dat het anders kon Knipoog maar was voor zijn echte bestwil Lachen

Ik voel nog wel overal kriebelende haartjes Tong uitsteken

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 19:56

Dat ijs zit er trouwens erg lekker uit berdien!
Ik moet eerlijk zeggen, heb dat nog nooit gegeten! Schandelijk he Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:01

B&J is divine Lovers

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:05

Maya schreef:
B&J is divine Lovers

Inderdaad! Onze pizzaboer verkoopt dat ook!! rara wat is ons toetje als we pizza bestellen??

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 20:07

Maya schreef:
B&J is divine Lovers

Misschien moet ik het dan toch eens proberen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:07

Zorgt wel voor een verslaving hoor. En het is verrektes duur.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:07

Is inderdaad duur maar ERG lekker!!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 20:08

Dat is ook hetgene wat me vooral tegenhield,
het is zó verschrikkelijk duur Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:11

En OP is de B&J!
Paps en mams hebben gezellig meegegeten, en dan is het maar een klein potje hoor Huilen van het lachen
Maar hij is zeker érg lekker Vingers aflikken Nieuwe favo, aangezien ze mijn allerliefste Fossil Fuel verbannen hebben.

Staat Pal de hele dag op stal dan? Ook daar ben ik niet voor... maar dat was vast al wel bekend Haha!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:33

wij gaan nu lekker gourmetten of fonduen met vrienden, dat weten we sebiet pas! hmmmm

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 20:35

Nee niet de hele dag, overdag staat hij tussen de 4 / 5 uur buiten. Maar hier is het land zo drassig dat als je er een stap in zet dan zak je toch je oksels aan toe weg..... Ook dat kan dus niet anders, we zitten in een kom in de polder al het water loopt naar onze landen toe deze zijn dus echt onbegaanbaar , wat erg balen is.... ik zie hem uiteraard ook het liefst de hele dag buiten! Haha!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:43

haha, gekke pal een kale buik Lachen Zal hem goed doen....

Nog een paar daagjes, dan gaat Bonita tijdelijk naar de Amstelhoeve terug, mag ze weer aan het werk Nagelbijten / Gniffelen Ze gaat iig weer straat-training krijgen, want heb al anderhalf jaar niet meer buiten gereden Bloos! Als het dan nodig is, krijgt zij een zelfde race model.. Maar geen deken..

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:47

Ah Berdien lekker ijsprijs Vork hebben wij nu 2x gehad en stiekum begin je dan toch wel verslaafd te raken aan ijs Nagelbijten / Gniffelen

Vind B&J ook best duur Bloos en Tong uitsteken 3 chocolades en stoofpeertjes ijs vind ik toch ook altijd heel lekker Haha!
Heb trouwens pas n keer documentaire gezien over de uitvinders van B&J Ach gut door een (domme) beslissing van hen verdienen ze er nu helemaal niks meer aan vond dat best sneu Scheve mond

Sjintoo vanavond gourmetten of fonduen Vork

zie nog bank vol katten voorbijkomen Haha! lekker met z'n allen lui op de bank Dromen

en idd moeilijk te zien vanaf foto, maar als ik goed naar der handen kijk lijkt het alsof ze teugels bijna alleen met bovenste vinger(s) vast heeft, dus lijkt me eigenlijk niet dat ze trekt Knipoog
en kleine meid wordt al paardenmeisje Haha!

Pallieter geschoren.. vind het er idd ook altijd wel beetje maf uitzien in het begin Nagelbijten / Gniffelen , maar idd beter dan zweten.., jammer van het drassige land ook Scheve mond Ach gut

IJsco van mijn vriendin krijgt altijd een "racestreep" begin vd winter want die heeft altijd al zo snel een dikke vacht dan is het nog niet koud genoeg en staat ie zwetend in de wei Ach gut
Hij krijgt dan altijd alleen streep over hals, op de borst, tussen de benen en bij flanken en dan verder geen deken of zo werkt ideaal voor hem Ja

Ik moet nog zien hoe dat dadelijk weer gaat met Say 24/7 buiten, want wil eigenlijk wel blijven lessen Bloos maar dat is wel in binnenbak Ach gut moet dan niet te warm voor der worden...
Voorheen toen ze 24/7 buiten stond had ze echt enorm dikke vacht, maar reed dan altijd buiten en dat gaf nooit een probleem..
Vanaf de winter dat ze 's nachts op stal stond is der vacht ineens zò veel minder dat ze soms (op buitenrit bv) dachten dat ik dekens gebruikte Nagelbijten / Gniffelen
Nu zal ze dan vast weer teddy worden Haha! vind dat wel leuk, maar moet idd niet vervelend worden met rijden Bloos Ach gut
Helemaal scheren zal ik der denk nooit doen maar misschien jachtmodelletje (of dus zoals de ijsco) mocht het nodig zijn, want wil der wel hele winter in beweging houden Ja

Vandaag een vervelende saaie dag gehad No Cheer maar morgen weer lekker buitenritje Dromen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:48

Bonita dus ook weer aan het werk Duivel idd dat vind ik dan nog de beste oplossing jachtmodel zonder deken Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 20:52

Nah, ik les ook gewoon door hoor, en die zijn niet kinderachtig.
Wil prima Ja
Dekens gaan niet werken omdat ik er niet elke dag ben, en dat vind ik wel een vereiste bij dekens.
En scheren.. ik ben nou zo druk dat ik maar weinig rijd, en dan heb je een paard wat een race-streep heeft voor het rijden, maar niet veel rijd Clown

Oho! Mijn farmdater wil meeten! Huilen van het lachen Nagelbijten / Gniffelen ROFL

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:06

Ja maar ik zit dus met het " probleem" dat het binnen is Knipoog en ze vind het nu al zo snel warm binnen Ach gut Vandaar dat ik met de gedachten in mijn hoofd zit, maar 1st maar gewoon eens zien... wie weet is het idd helemaal niet nodig Knipoog

En bij jou idd als het niet nodig is, is het toch niet nodig Haha!

Haha! sjans met farmdater Tong uitsteken

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:18

Bij Tom gaat ook het scheermes erover omdat ie het erg warm heeft en met rijden snel moe is (ondanks dat ie een super conditie heeft!) Vorig jaar ook geschoren voor het eerst in mijn leven en dat beviel me wel super! Voor Tom was een het opluchting.
Ik was nooit zo van het scheren maar nadat ik het een keer geprobeer had omdat ie in training stond ben ik van die mening veranderd!
Als het niet nodig is door weinig rijden zou ik het ook niet doen nee.

Hier staat een overheerlijk appelkruimeltaart in de oven Tong uitsteken Vingers aflikken Vingers aflikken

Mannetje is dinsdag jarig maar morgen komt er wat familie ondanks we het niet vieren...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:22

Grid; aan welke kant van de snelweg ga je rijden?
Als het weer meezit gaan we ook lekker naar buiten. Als het regent ook, maar dan wordt het een rondje om de kerk.

Tot nu toe is mijn plan nog steeds niet scheren en een niet gevoerde regendeken op (heeft hij al op). Na het rijden even uitzweten en met deken op weer het land in. Werkt tot nu toe nog goed, maar weet niet hoeveel winterhaar hij nog gaat maken. Hij zweet nu behoorlijk bij het rijden, maar het is nog te doen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:22

Vingers aflikken altijd lekker zelfgemaakte taart Vork

en Nagelbijten / Gniffelen toch nog familie ondanks jullie het eigenlijk niet vieren ... nog gefeliciteerd met je mannetje!

[edit] Grit naar "de overkant" want wil stalgenootje nieuw stekkie laten zien Haha! maar als ik keertje alleen ga wil ik wel jullie kant opkomen *LOL* --> ga eigenlijk standaard op zondag voordemiddag Knipoog

Bloos Dekens vind ik altijd zo'n gedoe Say krijgt alleen als het echt koud is (ca 30 min) zweetdekentje op na het rijden en anders gewoon goed uitstappen en hop de wei weer in Ja Na wedstrijd op trailer deed ik wel ook altijd ff zweetdeken op Knipoog
en buitenrit is het handigst want dan gewoon laatste 15-20 minuten stappen en dan kan ze altijd zo de wei op Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:29

Zo, net met neefje naar de Mac geweest en hij zit nu gedouched en wel nog eventjes naar TV te kijken.. Heel handig dat digitale tv met 24 uur per dag Dora en al die andere programma's..

Marleen & Ingrid, jullie hebben gelijk. Shania hangt niet en is gewoon lekker op 2 vingers te rijden.. Lachen
Het enige is dat ze wat met dr binnenhand zit te hannessen.. Maar goed, dat kan de beste overkomen.. Lachen

B&J.. Pling dat heb ik ook nog in de vriezer zitten! Haha!

Ik hoop dat je lekker eet Marleen.. Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:33

Clown "omkoping" met digitale TV

Grit waar rijden jullie eigenlijk meestal ? Daar bij de visvijver in de buurt ? of richting Bedaf?
Laatst bijgewerkt door grid op 15-11-08 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:33

altijd handig sita Tong uitsteken

ik zit hier filmpje van mijn eerste wedstrijd te bekijken....
Janet....ik hoor jou nog heel gemeen zeggen dat jij wel een trucje weet voor mijn handhouding Tong uitsteken Whoosh!