Ah Berdien lekker ijsprijs
hebben wij nu 2x gehad en stiekum begin je dan toch wel verslaafd te raken aan ijs 
Vind B&J ook best duur
en
3 chocolades en stoofpeertjes ijs vind ik toch ook altijd heel lekker
Heb trouwens pas n keer documentaire gezien over de uitvinders van B&J
door een (domme) beslissing van hen verdienen ze er nu helemaal niks meer aan vond dat best sneu 
Sjintoo vanavond gourmetten of fonduen
zie nog bank vol katten voorbijkomen
lekker met z'n allen lui op de bank
en idd moeilijk te zien vanaf foto, maar als ik goed naar der handen kijk lijkt het alsof ze teugels bijna alleen met bovenste vinger(s) vast heeft, dus lijkt me eigenlijk niet dat ze trekt
en kleine meid wordt al paardenmeisje
Pallieter geschoren.. vind het er idd ook altijd wel beetje maf uitzien in het begin
, maar idd beter dan zweten.., jammer van het drassige land ook
IJsco van mijn vriendin krijgt altijd een "racestreep" begin vd winter want die heeft altijd al zo snel een dikke vacht dan is het nog niet koud genoeg en staat ie zwetend in de wei
Hij krijgt dan altijd alleen streep over hals, op de borst, tussen de benen en bij flanken en dan verder geen deken of zo werkt ideaal voor hem
Ik moet nog zien hoe dat dadelijk weer gaat met Say 24/7 buiten, want wil eigenlijk wel blijven lessen
maar dat is wel in binnenbak
moet dan niet te warm voor der worden...
Voorheen toen ze 24/7 buiten stond had ze echt enorm dikke vacht, maar reed dan altijd buiten en dat gaf nooit een probleem..
Vanaf de winter dat ze 's nachts op stal stond is der vacht ineens zò veel minder dat ze soms (op buitenrit bv) dachten dat ik dekens gebruikte 
Nu zal ze dan vast weer teddy worden
vind dat wel leuk, maar moet idd niet vervelend worden met rijden
Helemaal scheren zal ik der denk nooit doen
maar misschien jachtmodelletje (of dus zoals de ijsco) mocht het nodig zijn, want wil der wel hele winter in beweging houden 
Vandaag een vervelende saaie dag gehad
maar morgen weer lekker buitenritje