Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had het soort paard iig wel goed
Maya schreef:Precies Leon, formaat was waar ik aan dacht, en da's het belangrijkste
Kato is altijd nog iets breder hoor! Maar groot is ze wel ja!
Mirthe past maat Full, Kato maat trekpaard
Mirthe is over haar lijf toch ook nog wel een stukje luxer.. Heeft ook langere benen.. 

Kato goede kant op Gelukkig!!!
maar opschroeven naar 4 zou idd misschien een oplossing kunnen zijn
of bv naar 2 of 3 kilo per dag van iets rijkere brok ...
zo beginnen we hier ook met bijvoeren gewoon hapje voor veulen 's avonds als je bv ma aan t poetsen bent of binnenhaalt of zo
hoeft echt geen 3x per dag, in begin kan 1x per dag wat bijgeven ook al best veel verschil maken
en idd wat Grr zegt wie weet vind je iets anders VEEL leukers succes met zoeken!! en straks in Friesland
klinkt als droom ...
pijnlijke vinger en Chennai niet helemaal lekker 
moest wel ook veel halen zeg meestal is toch 60% en niet 70% of ???
verder ook nog vrijdagavond feest gehad (LAAT geworden
) en zaterdag 's ochtends Say gedaan en verder 's middags in tuintje gewerkt
nu dus weer potten vol fleurige plantjes enzo
en zondag lekker lang bij Say geweest en 's avonds lekker BBQ 
en denk dat John dan ook wel keer mee wil Paardjes/ veulies kijken vindt ie wel leuk
(als ie maar nergens op hoeft te wachten
) en ook nog andere bedrijven in Peelgebied die dan Open Dag hebben ...

Goed hoor! 

grrr schreef:Grid: Wat lees jij toch altijd goed bij!![]()
![]()
12 mei open dag Kanters, da's tweede pinksterdag toch? Vindt Mees denk ik ook wel leuk, dus wie weet!
Angelique, wat een scheetje zeg! Mooi hoor! Ik kom zaterdag gezellig jouw kanjers bewonderen!
Truste mensen, ga eens slapen!
liep deze keer juist enorm achter en alleen wat bijgescrolld maar probeer idd wel altijd ff op de laatste pagina's te reageren en hoop natuurlijk niks essentieels te missen
Moeders hoofd heeft iets weg van een bekende tinker maar kan er ff niet opkomen
(als ze anders staat kan het ook best weer heel anders zijn
)
Vandaag laatste daggie werken en dan dinsdag pas weer
zonder dagen in te leveren
Ja daar dacht ik aan ... dacht alleen ook meteen Neejuhh dat kan toch niet
en nu is het toch familie
wel ff actie met eenden uit de sloot maar snel weer bij de les
want wil eigenlijk op tijd naar huis

Ikke niet hoor
woensdag (Koninginnedag) van 07-17, vrijdag 07-17 en zaterdag 06.30-13. Maar dat geeft niet, Koninginnedag wordt 200% uitbetaald, en de rest kan ik ook wel gebruiken

)
ik kan me er wel wat bij in denken maar zo in een keer brr ik zou wel overstappen naar merrie brok en het langzaam aan op bouwen en kijken hoeveel ze daad werkelijk nodig heeft

maken jullie pic's
berdien maar idd 200% is lekker
en je hebt vast ook wel eens vrij (of vroeg klaar) als anderen gewoon moeten werken enzo 
Als ik weer een camera heb wel Rom
maar weet niet of ik die dan al heb ...
Al wordt dat nou ook flink minder nu alle hoorcolleges vervangen zijn door spreekuren.
dat gaat mij niet lukken