Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor romm

Leuk.
hihi
gezellig hoor!! ben beniuwd naar foto's!
snowdon schreef:Maya moet geld gaan vragen voor dat speedscherenhihi

Mijn messen waren nog niet binnen, vandaar dat ik een apparaat moest lenen! 
En ik zoen / blaas met Amy, veeg eens wat haren weg, houd eens een been of staart vast
Het is gewoon net een tikkie makkelijker scheren als je iemand anders erbij hebt
Heb ik zelf gemerkt met Aman dr racestreep. Toen moest ik dat ook in m'n up doen, en het is lastig om goed te scheren + paard stil te houden.
) En passant bij een bokker ook nog een blauwe Wintecboom in haar zadel geschroeft op te passen, die was te smal, dus toen mijn Wintec (waar de rode boom nog in zat, had geen zin om 'm eruit te halen, dus hele zadel maar mee
) gaan passen, en die pastte (qua boommaat) netjes... Zadel was zelf een idioot zicht, is nl een 18 inch vzh zadel, en pony is nog geen 1.30 m hoog...
Thuisgekomen auto even schoongemaakt met de stofzuiger enzo, even met oma gepraat, auto geregeld voor volgende week zondag met broerlief
En nou zit ik te wachten tot t tijd is om koffie te zetten, en dan ga ik straks een stel enorm smerige stallen mesten (is van een week...
)