Nog geen ADSL --> tinkerpraat weer even niet bij te houden voor mij
zag wel iets over Badges Bonte --> LEUK iniatief

had dit weekend ook naar P&K gewild, maar is er niet van gekomen, maar misschien maar goed ook want moet ook nog vanalles kopen voor kerst enzo
De eerste keer een "eigen" kerst enzo
(--> ja mijn ma is van oorsprong Duits, dus ben behoorlijk into kerstsfeer e.d.
)Verder alles wel goed hier
--> z'n gangetje
Zaterdag met Sayla en Jill naar ons huisje en dat van verzorgster Jill gereden
--> sommige fietsers zijn wel echt levensmoe
maar gelukkig niks gebeurt
en hebben ondertussen nu ook echt een vaste dag (zondagochtend) en kluppie waarmee we gaan buitenrijden gezelli
(niet alleen tinkies
)Tinker van kennis staat nu trouwens ook bij ons op stal!! (nu dus 5 tinks
) Hij mag er overwinteren, zodat thuis de wei een keer rust heeft en straks weer bij kan groeien enzo...en bovendien zijn thuis weinig voorzieningen, dus ze had al een hele tijd niet meer gereden en wilde nu toch wel weer aan de slag enzo maar beetje "held op sokken" dus durfde niet goed meteen over de weg enzo --> hier met de mega verlichting buiten en ook nog een fijne binnenbak en bos om de hoek moet dat geen probleem meer zijn
als ADSL er is ga ik echt weer op iedereen reageren enzo!!!
maar dus nu even een verhaaltje, zodat jullie nog weten dat ik er nog ben enzo
D gaaf van die scrapspullen!

Ennuh.... dat alleen Gulliver mee deed komt omdat door een blessurre van Flanagan ze hun klavertje-drie niet mee konden nemen. Hun merries zijn hoogdrachtig, hun andere hengst is nog niet zo goed getraind als Gulliver en Merlin, hun andere ruin, is niet zo cool als Gulliver
En onze afspraak dan?
waarom hij wel en ik niet?
Op een bepaald moment aan het begin van de lange zijdes zag je haar echt die kont eronder zetten en dan vol in galop wegsprinten om dan weer hoog op de rem te gaan en het aan de andere zijde weer te herhalen. En showen dat ze deed
Blijkbaar lag baby toen weer te slapen
Schijnt een siertuig van een Fries te zijn geweest. Ben erg benieuwd! Jan zou vandaag naar zijn broer gaan (die dat tuig had) en vragen of het er nog steeds was. Was dat tuig weg dan ging Jan nog wel verder voor ons op zoek