Grappig blad, maar heb al zo weinig tijd om te lezen haha. Schaarse tijd zit ik hier hahahaha.
Heb vandaag voor de 2e keer zonder longe in de bak gereden. Ja ja in de wind. Ze heeft er niets van Het gaat echt goed! Vraag niet te veel, maar voor nu gaat het erg goed! Dus heb een heel tevreden dagje achter de rug en zit lekker al uit te kijken naar morgen!
Marall
Geplaatst: 06-02-11 12:18
Jess_vH Super dat t zo goed gaat!
Marall
Geplaatst: 06-02-11 20:45
Vandaag nog gereden in de harde wind was eigenlijk niks waard! Eerst op t land daarna maar een rondje. Paarden waren wel rustig.
Ben wel blij dat ze zo braaf is. We zijn d'r nu aan het inrijden. Rustig aan hoor. zo'n 10 minuutjes na de longe. Maar t windje was geen probleem Stoer en brave Tink heb ik hahaha. Wilde eerst even wachten tot het weer beter werd, maar ze reageert zo braaf op alles dat ik toch erg nieuwsgierig was hihihi.
Marall
Geplaatst: 10-02-11 09:56
dinsdag ook weer heerlijk gereden! Vandaag komt de hoefsmit! wel nodig vooral voor mijn Haflinger Meike! Nog even plaatje van Hugo! Nu h ou ik ontsettend van al mijn paardjes!
Hier een bericht uit Frankrijk! Het weer is hier fantastisch, veel zon en genoeg sneeuw. Gelukkig passen mijn schoonouders op mijn paardjes, want anders was ik al weer thuis geweest denk ik haha.
Hugo is echt knap! Wat leuk Tess dat het zo goed gaat!
zondersokken
Geplaatst: 14-02-11 10:51
Wat een mooie foto's van jullie paarden kan er helemaal van genieten
Marall
Geplaatst: 14-02-11 12:02
Ik heb nu lekker 2 weekjes vrij Hoop op een klein beetje mooi weer zodat ik heerlijk van mijn knollies kan genieten! Ga vandaag (regent) Maar eens de schuur op ruimen! Is wel weer eens nodig.
Het is gewoon mooi weer zit nu ook in mijn rij kloffie! Straks ff lekker een rondje.
Marall
Geplaatst: 16-02-11 21:29
Ik had vandaag echt een paarden dagje Hugo even lekker onder handen genomen staart helemaal uitgeplozen (wat een werk)Hugo heeft een hele dikke volle staart. Ook heb ik hem super goed gepoetst ipv ff snel voor t rijden. Daarna natuurlijk zadel erop en lekker hobbelen. Cornelis was met de trekker aan t freezen en ik ben daar vlak langs gaan dressuren. Hugo gaf eigenlijk niets om die trekker Zou t dan langs de weg ook beter gaan?? Vande week heb ik hugo nog aan een stilstaande kraan laten snuffelen en ook dat ging primma.
Later Meike voor Renet opgezadeld die ging ook rijden. Ondertussen heb ik een poging gewaagt om Arall te longeren (ging niet erg) Arall draaide steeds om. Straks lammert Haanstra nog maar ff erbij halen en lezen+kijken naar dvd. Daar leer ik weer van.
Klinkt als een heerlijke dag!! Ik moet morgen tot half 3 naar school en dan ga ik lekker naar t ponietje toe. Hoop ook op lekker weer! Had een week vakantie aangevraagd voor over een week maar was gewoon ingeroosterd :-(. Helaas.
leuk hoor! Ik heb voor t eerst een rondje buiten gedaan (nou ja, eerder een blokkie om van 10 minuten). Ben nog een het inrijden, maar het wenden gaan goed, halt ook alleen de versnelling nog niet, maar voor een rondje buiten hoeft dat ook niet . Ze was super braaf! Alleen wegvliegende vogels uit bisjes is even schrikken, maar fietsers,honden, spelende kinderen in de speeltuin allemaal geen probleem!
Morgen weer lekker een eind wandelen! Hopen dat het zulk weer is dan ben ik helemaal blij!
Dus Hugo krijgt morgen zijn prikje? Is ie er braaf onder?
M_D_H
Geplaatst: 17-02-11 20:41
heb net een stel babyfotos van gillie gevonden
als 3 jarige gup in zijn eerste winter bij ons
in 2009, vlak voor we naar duitsland vertrokken voor onze trainingsstage daar
wilde heel grag deze foto laten maken maar het lukte maar niet... hij was zo gespannen uiteindelijk hebben we brokken op de gras gestrooid, zodat hij uitgelokt zou worden om te grazen, hield de pensionhoudster hem vast... en hebben we een half uur gewacht tot hij ontspande met mij op zijn rug