Dat zijn hele mooie foto's Loïs! Je mag hier ook wel een keertje komen...
Haha, ik zou het liefst alle Kontenkletsers morgen nog langs gaan om foto's te komen maken Jammer genoeg woon ik van jullie allemaal (noja bijna allemaal) best ver af, mag ik nog niet autorijden en durf ik niet alleen met de trein Van de zomer ga ik met mams bij een paar kontenkletsers langs, maar hee, op het Tinkerweekend doen we toch een minishoot, daar hebben we nog een sprachtige omgevind ook
Leuk Nathalie, wel jammer, anders had je hier naar de keuring kunnen komen, lekker ver
Ja had ik gezien op de site van NSvT, dus daar wil ik ook graag heen met Balou! Das vlakbij ons Dagmar!!!!! Aaaaah Lois, nu alvast zeggen, is ver van te voren!!!
Resi_lover
Geplaatst: 20-01-10 21:20
Ik hoop trouwens wel weer naar Haaften te gaan, lijkt me leuk, daar gaan best wat Kontenkletsers met paarden heen, niet? Leon misschien, Mirjam, Cecille zelf natuurlijk en Marleen
Perfect voor of na een dekking met Tolkien... Die manen, zijn nu een stuk korter
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 20-01-10 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja Assen is 10 min. hier vandaan... Maar misschien kan ik daar wel ff komen kijken in Haaften Maybe carpoolen met Dagmar en andere Nathalie? Als die dat ook leuk vinden/tijd hebben/zin hebben.