ahhhh dat is sneu voor je, maar hij zal er erg aan moeten wennen dat hij je niet meer eidere dag ziet. Whis heft dat ook gehad toen ik net saskia erbij had. Als ik dan een dag niet kwam was ze echt beledigt. Nu niet meer nu weet ze dat als ik er niet ben saskia er is en daar is de band ook heele rg goed mee
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 20-12-09 16:34
Dundee en Ziggy in de sneeuw aan het spelen. Is Ziggy beledigd dat je bent verhuisd
Volgens mij woont m'n oom in het Tanthof Petra, bij hem achter zie je de trein langskomen en hij heeft ook water achter net als jullie.
Geweldig Puck een sneeuwballen gevecht met de buurt, met zo'n buurman zou ik echt ter plekke sneuvelen
Weet niet Grit. Ben bang dat Ziggy het straks helemaal gaat doen, omdat ik dan alleen vaak voor het rijden en mennen kom. Voeren enzo doen mijn ouders. Dus kom niet meer elke dag. Dat hij straks mij zit voor alle "vervelende" dingen.
Resi_lover
Geplaatst: 20-12-09 16:52
Ellen voorzichteg jij he
Katten van Chantal
Grid niet naar Hugo vandaag
Basje
Gáááááf Puck
Denise zin in een warme oliebol of Appelflap...
Boncho in de sneeuw
Petra Gweldige foto's
Whaha, die kerstmuts, geweldig
Knappe Dundee en Ziggy
Puck een sneeuwballen gevecht
Gossie, er werd een sneeuwbal op het raam gegooit mambo gromt heel zacht en komt heel zielig bij me liggen
Ravien
Geplaatst: 20-12-09 16:57
Resi_lover schreef:
Gossie, er werd een sneeuwbal op het raam gegooit mambo gromt heel zacht en komt heel zielig bij me liggen
Haal dat "beetje" maar weg Het is echt een mietje hoor Hij was een paar weken geleden bijna de straat opgerend van paniek omdat ze vuurwerk afschoten, wordt dus wat met oud&nieuw
1 tip met oud en nieuw. Haal hem helemaal niet aan. Geef hem geen positieve maar ook helemaal geen negatieve aandacht. Laat hem maar gewoon, compleet negeren. Dan beloon je het gedrag niet.
Resi_lover
Geplaatst: 20-12-09 17:37
Puck, de foto's zijn leuk nu hier plaatsen
Puchje
Geplaatst: 20-12-09 17:38
Hehehehe... Verrassing:
Laatst bijgewerkt door Puchje op 20-12-09 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt
A_Pallieter
Geplaatst: 20-12-09 17:40
bandit doet ook zeer apart met oud en nieuw, en we negeren hem inderdaad dat werkt het beste, denk dat alle honden wel last hebben van oud en nieuw.