Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, erg leuke sneeuwfoto,s hoor!
) en lijkt het me leuk om wat meer te verfijnen en bij te leren. of ik dit daar ga vinden, geen idee, maar ik neem het risico graag. zo en zo omdat ik twee dagen intensief met Timo bezig ben, nou ja we zien het wel. wijken voor druk is het eerste wat we hier aanleren, helaas zijn de hafjes hier wat euhm standvastig soms. ho stap draf enz zit er al op, hebben ze in de roundpen netjes geleerd. hoort bij de Opvoeding toch 

bus van het werk vannachter in elkaar gereden, lamp kapot en twee flinke deuken en de bumper los.
en nog schade aan de brommer ook

Inimini stukje maar, even voelen hoe ze liep. Ze deed alsof ze daar nog nooit geweest, dus ze liep steeds
om zich heen te kijken. Waardoor we van links naar rechts over het pad glibberden

of

Stennisje schreef:Sterkte Lois, waarom is ze ingeslapen?
maar, ze is ingeslapen vanwege ouderdom en ze kreeg (vooral in de winter) pijn. gelukkig heeft ze (waarschijnlijk) haar laatste zomer niet gehad, dus is ze zonder pijn ingeslapen, ze had die zomer ook nog een lover, Yoshi, een minishet kruising
Resi_lover sterkte ermee ...
en AID heeft vaak de expertise van een DA nodig om dus een oordeel te krijgen/ bewijs van verwaarlozing enzo...
waardoor ze idd rustig weer opnieuw dieren kunnen gaan "houden" om te verwaarlozen 
maar op welke termijn dat zal zijn