[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vuurtoren

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:18

sorry maar heb nog nooit een worm zien hardlopen ROFL ROFL ROFL

edit ook geen slak ........

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:29

Kun je nagaan Vork

Het is heel leuk hoor, het is Start To Run van de Vlaamse radio/televisie. Audiodingens, en dat zet je dan op je MP3-speler. Je begint echt heel simpel, 1 minuut hardlopen, 1 minuut lopen en dat bouw je in 18 minuten op naar 3 minuten.
Het duurt 10 weken, en aan het einde loop je dus 30 (!!) minuten hard. En heb je conditie. En geen overtollige vetjes meer. Ik ben enthousiast *LOL*

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:38

klinkt leuk, maar niet zo leuk dat ik het zou gaan doen. Ik ben echt conditieloos, en haat rennen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:46

fijn dat het goed gaat met alle 3 de merries Haha!

berdien aan het hard lopen
start to run ik had er idd ook wel van gehoord maar ach ik keb zo iets als ik wil hardlopen doe ik het (heb er stiekum wel een hekel aan hoor Bloos maar voor de lijn doen we het Tong uitsteken )
en als ik een nodig heb die me puched ga ik met krista hardlopen dan red ik ook wel een halfuur Bloos (gek genoeg weet die je wel te motiveren Nors opkijken )

edit trouwens heb m'n zadel online staan Haha!
ik denk niet dat ik um op mp zat gezien je daar nu ineens 3 euries voor moet dokken voor een ad Rolleyes
ga ik er denk ik niet voor overhebben

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 18:53

ik heb je zadel zien staan, ben je al op zoek naar iets anders? en wat zoek je?
Ik heb die 3 euro er meestal wel voor over. Is maar eenmalig.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 19:02

Doei!

Oooh Go jij! Go jij! gelukkig goed nieuws over Kato! Heb er toch wel een beetje mee bezig gelopen hoor!

Fijn dat het redelijk gaat met Tara! Lachen

Berdien aan het hardlopen.. Jij bent ook al zo gek!
Natascha (stalhoudster) is ook aan het joggen.. Die neemt dr paard dan mee aan de hand.. Tong uitsteken
Het programma ken ik wel overigens..

Ik ga vanaf Vrijdag ook sporten..
Vrijdag krijg ik mijn Wii + Wii Fit binnen.. En dan kan ik precies volgens schema oefeningen doen en hopelijk val ik er ook wat van af! Haha!

Vandaag gewerkt, stervens druk! Allemaal vakantiegangers enzo.. Goede omzet gedraaid ook! Haha!
Straks nog gaan zwemmen, ben eigenlijk wel moe.. Maar ja.. Knipoog Het is maar een uurtje.. Lachen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:02

eh zolang ik geen werk heb en deze niet verkocht heb heb ik de eerste tijd ook geen geld voor een ander zadel
tot die tijd kan ik een zadel van stal lenen
ondertussen ben ik me al wel aan het orienteren en aan het rond kijken naar prijzen en soorten zadels
er komt zeer zeker weer een western op te liggen en eingelijk wil ik er weer een zwarte op maar die zijn zeer moeilijk te krijgen en ook nog een zeer prijzig en lood zwaar Bloos

verder die mp ad's ik vind 3 euro voor een advertentie wel erg veel een euro oid had ik nog wel aan kunnen denken maar 3 euro voor een advertentie die binnen 2 dagen alweer op de zoveelste pagina staat
nee vind ik te ver gaan Bloos

maar goed ik gaat mijn dikke plagen
we hebben morgen de eerste domonstratie van het jaar weer dus we moetten nog even aan het werk Haha!

edit siet ook weer druk Haha!
ik ben benieuwd of het wii fit ook werkt Haha!

nou maar nu ga ik echt bye bye

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:04

Maar als je een telefoon nummer beld, en je toets je advertentie nummer in staat hij weer boven aan de lijst.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 19:05

Klopt inderdaad.. Doe ik ook altijd, hardstikke handig.. Staat je adv. zo weer bovenaan.
Als je van je zadel af wilt zou ik er ook wel wat moeite voor doen eerlijk gezegt.. Ze markt voor zadels is volgens mij al heel erg verzadigd dus ja..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 19:06

rommulus schreef:
edit siet ook weer druk Haha!
ik ben benieuwd of het wii fit ook werkt Haha!

Mijn collega heeft hem en hij werkt echt.. Ze liep de eerste dagen echt met spierpijn..
Elke dag een half uurtje doet ze het, je ziet t echt al aan dr buikspieren ook...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 19:07

ben het met je een hoor Sita. En wat is nou 3 euro op 1000???
Elke dag kijken heel veel mensen op MP.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:03

Nou, ik ben net terug, Dianne en ik waren om ongeveer half 8 vanmorgen al bij de paarden, ben helemaal moe. Maar gelukkig is alles goed gekomen!! Dianne zal straks zelf wel een verslag posten van vandaag.

Hoera, Kato is erdoor Go jij! Go jij!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:05

Nou.. met paard doe ik wel als ik conditie heb en door kan rennen Huilen van het lachen
Net in bad liggen weken, even m'n spieren uit de kramp halen ROFL
Maar ik voel me wel fit, en dat na één keer lopen al *LOL*
Ook maar weer eens de weegschaal erbij gesleept Scheve mond Het viel me mee, maar ik wil toch wel zo'n 9 kg kwijt. Dan kan ik strak de zomer in Cool

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:09

ik ben al jaren op het zelfde gewicht. Ben er zo ook wel tevreden mee, als er iets af gaat vind ik het helemaal niet erg.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:35

Hier een beetje baalgevoel, morgen komt VA, want Mirthe's uier lijkt veel minder te worden. Kiki drinkt erg veel, maar er komt volgens mij niet genoeg uit. Nu moet ik haar van hem op 6 ! kilo merriebrok zetten sowieso! Dus dat vind ik behoorlijk wat. Ze kreeg nu 2 kilo biologisch voer, en onbeperkt gras en hooi. Morgen komt hij kijken, ik hoop dat het goed komt, want eerlijk gezegd is met een fulltime baan van beiden het erg moeilijk om het veulen bijvoorbeeld bij te voeren....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:38

Jeetje! Zes kilo, dat is nogal wat.
Ik had bij Jessie hetzelfde, Flynn dronk en dronk, maar maar kort, en Jessie haar uiers.. waren bijna weg! Dus ik heb haar op 2x 2 kilo per dag gezet, merriebrok van Havens. Verder 24/7 op het land. Dat is best heel goed gegaan Ja Jessie heeft tot dat Flynn wegging, toen hij 8 maanden was, gehad. Zo'n 1.5 kilo per keer dat ze op stal was.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:38

wat vervelend Marleen. Ik vind 6 kilo merrie brok niet echt veel op een dag voor een merrie met zon groot veulen aan de voet.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:49

6 kilo, damn... ik vind dat echt heel erg veel voor een merrie die het niet gewend is om dergelijke kilo's aan brok te krijgen...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:50

Internet doet het lichtelijk.
Ik heb even terug gelezen van Teuntje, gelukkig is die los Ach gut

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 20:59

gelukkig is het allemaal goed afgelopen met Kato, het verslag staat in haar topic, ik ga afsluiten, ben kapot!!

6 kilo merriebrok vind ik ook wel wat veel eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen Denk persoonlijk dat 4 kilo beter is, als ze nu gewend is 2 kilo basisvoer te krijgen. Heb je haar zelf al eens gemolken Marleen? komt er dan echt weinig uit?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 21:04

Jemig 6 kilo merriebrok! Dat zal ze denk ik ook nooit van zijn leven op eten! Nagelbijten / Gniffelen

Net wezen zwemmen, was echt druk.. Heb dus niet lekker door kunnen zwemmen.. Volgende keer beter.. Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:13

Teuntje111 schreef:
gelukkig is het allemaal goed afgelopen met Kato, het verslag staat in haar topic, ik ga afsluiten, ben kapot!!

6 kilo merriebrok vind ik ook wel wat veel eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen Denk persoonlijk dat 4 kilo beter is, als ze nu gewend is 2 kilo basisvoer te krijgen. Heb je haar zelf al eens gemolken Marleen? komt er dan echt weinig uit?

Ik melk elke dag even om te kijken of er genoeg in zit. En er komt sinds eergisteren echt heel weinig uit. Ze zijn beiden wel superfit, maar Kiki heeft die melk natuurlijk wel echt nodig. En ze probeert verdacht veel te drinken, dus krijgt waarschijnlijk nu wat te weinig. Nouja, morgen komt VA zelf, en ik schroef het idd voorlopig op naar vier kilo.

Fijn Dianne, dat het nu weer goed gaat met Kato!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:26

He Marleen... Dat zou balen zijn als Mirthe te weinig melk heeft voor Kiki Ach gut

Fijn dat Kato opknapt... Super voor jullie Dianne...

Fijn ook dat Tara het goed doet....

Hardlopen moet je niet meer aan beginnen als je 30 bent geweest hebben ze mij verteld.... Vind het erg logisch Clown Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:34

Hardlopen.. doe het eigenlijk nooit, wel s gedaan en 30 minuten is goed te doen joh! Ok dan wel wat spierpijn en moe, maar dat mag dan ook wel Haha!

Nog 1 dagje werken en dan lang weekend *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 21:34

Voor krachtvoer : Let er op dat je niet meer dan 2 kg per voerbeurt geeft he. Meer wordt niet efficiënt opgenomen in de maag.

Dewi kreeg trouwens bij 1e veulen bij mij ook 4 kg krachtvoer per dag hoor... Beest zoog haar compleet leeg ook Scheve mond Tweede veulen iets minder, ongeveer 3 á 3,5 kg... 6 kg is veel, maar gezien Kato's formaat kan ik me er wel wat bij voorstellen. En er is niks zo lastig als een zogende merrie weer dikker te laten worden. Al moet ik zeggen dat ik het niet alleen in 1 soort krachtvoer zou zoeken, maar juist een wat gevarieerder dieet, zoals met muesli, maïsvlokken en natuurlijk olie.