edit ook geen slak ........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar voor de lijn doen we het
)
(gek genoeg weet die je wel te motiveren
)

gelukkig goed nieuws over Kato! Heb er toch wel een beetje mee bezig gelopen hoor!

Het is maar een uurtje..

rommulus schreef:edit siet ook weer druk![]()
ik ben benieuwd of het wii fit ook werkt

Het viel me mee, maar ik wil toch wel zo'n 9 kg kwijt. Dan kan ik strak de zomer in

Jessie heeft tot dat Flynn wegging, toen hij 8 maanden was, gehad. Zo'n 1.5 kilo per keer dat ze op stal was. 
Denk persoonlijk dat 4 kilo beter is, als ze nu gewend is 2 kilo basisvoer te krijgen. Heb je haar zelf al eens gemolken Marleen? komt er dan echt weinig uit?

Teuntje111 schreef:gelukkig is het allemaal goed afgelopen met Kato, het verslag staat in haar topic, ik ga afsluiten, ben kapot!!
6 kilo merriebrok vind ik ook wel wat veel eigenlijkDenk persoonlijk dat 4 kilo beter is, als ze nu gewend is 2 kilo basisvoer te krijgen. Heb je haar zelf al eens gemolken Marleen? komt er dan echt weinig uit?

Tweede veulen iets minder, ongeveer 3 á 3,5 kg... 6 kg is veel, maar gezien Kato's formaat kan ik me er wel wat bij voorstellen. En er is niks zo lastig als een zogende merrie weer dikker te laten worden. Al moet ik zeggen dat ik het niet alleen in 1 soort krachtvoer zou zoeken, maar juist een wat gevarieerder dieet, zoals met muesli, maïsvlokken en natuurlijk olie.