Ik heb vanmiddag fijn gereden, en oud stalgenootje heeft wat gefilmd. Altijd leuk om terug te zien, al valt er nog genoeg te verbeteren. Mensen die t op fb hebben bekeken waren gelukkig wel positief, ben dan altijd zo bang de grond in gestampt te worden
Joh dot er valt ALTIJD wel wat te verbeteren. Als jullie maar plezier hebben! Claudia als je toch foto's aan het maken en plaatsen bent, heb je een recente van Casanova?
Hihi hij heeft ook bepaalde puntje op zijn neus in het zwart, ik gebruik die altijd als aan en uit knop tijdens het grondwerk Dan kijkt hij mij echt aan van och mens
Bones beleren, ben benieuwd . Heeft die al iets voorbereiding gehad of recht van de weide ?
Veulentjes
Nu de weg nodigt ervoor uit hier om dingen op te laden, daarom dat we proberen s'avonds laat nog alles naar binnen te doen als we de volgende dag niet thuis zijn en ja soms is dat zwaar werk (nu ja we, ik doe dat) . Gisteren viel het dan nog mee 20pakken met de kruiwagen, het lukte niet ze er in te heffen dus heb de kruiwagen maar gekipt en ze er in gerold en daarna telkens terug recht gezet was vast terug een komiek zicht .
inmiddels ben ik weer een aantal uurtjes thuis,maar ik kan al met al naar een redelijk geslaagde vakantie terugkijken. woensdag zijn we nog gaan fietsen.26 km in de benen.op het einde van de route een stukje Sallandse heuvelrug meegenomen.prachtig! gisteren een autoroute gemaakt vanwege de weersvoorspellingen.geen slecht idee,want het heeft flink gehoosd.de route was erg mooi,liep door meerdere plaatsen in de omgeving en ook door t Sallandse heuvelrug.fenomenaal hoe mooi het daar is. vanmorgen was t vroeg dag.alles inpakken.dat inpakken gebeurde vlot,maar het aankoppelen van de aanhanger was een ellende.verrekte stroomkabel...