Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grit schreef:Anders moet ik met buitenrijden er teveel rekening mee houden omdat we over de harde (grindweg) moeten. Ik wil van de winter wel proberen ze achter eraf te laten, die zijn nu weer mooi.
Aman staat in de zomer op ijzers, omdat ze anders mijns inziens echt te kort afslijten, en ze heeft sowieso altijd al korte hoeven. En ik wil gewoon niet teveel moeten opletten over waar we lopen of hoeveel we over verhard lopen etc. Dus is puur mijn gemak. In de winter staat ze trouwens altijd zonder ijzers, nu is het ff afwachten tot het huidige setje los gaat zitten, en dan gaan ze eraf. 's Winters doe ik er minder mee + ze worden zo makkelijk afgezogen in de blubber-rotzooi.
) veel op de weg, en nog moet de smid er een boel afsnijden.

)

grrr schreef:Wel positieve verhalen over dat Vettec... geen idee wat het kost overigens.
Ik zal eens foto's van Banbay's hoeven maken, kunnen jullie zien wat ik bedoel.
Wiki schreef:Kunststofbeslag is gemiddeld ongeveer 20 euro duurder dan ijzers per beslagbeurt. Dit variëert per merk en smid.

) Bij een stukje buiten rijden "oe, dat huis is best eng, mag ik achter je rug gaan staan. ow, het valt wel mee, stoer ben ik he"