Het was idd leuk vanmiddag... Volgende keer bij ons zou ik zeggen
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 
wil die knappe kanjers van jullie wel eens ontmoeten na al die verhalen
Haha zijn twee kanjers hoor! Leuke foto's! Tandjes mochten wel eens gepoetst worden
haha
Sliep rond 7uur. Komen haar broertje en zusje 11uur met pannen boven onze hoofden slaan!
zit je gelijk rechtop in bed 

roxtemp schreef:Valt niet mee denk ik in het begin om met een handpaard te rijden.
Tenminste, in mijn geval niet..

Ziet er echt tiptop uit 
hoor Leon. Heel veel plezier samen met Arjan gewenst!
En je weet het he, mochten jullie de onbedwingbare behoefte voelen (
) tot het komen kijken bij mij, kan altijd! Niet bezwaard voelen.
(en handig
) In een groep is ook geen probleem als je brave beesten hebt die goed luisteren 

en dan is het wel eens puzzelen met het touw
) En ik houd ze eigenlijk ook vrij kort bij elkaar... Gaat toch fijner dan 
Ik ben stoer
Echt, ik ben onwijs trots op mezelf
Vandaag nog met de trailer weggeweest, en daarna teruggebracht. Had de trailer van Natas / stalhouder van Sita gehuurd. En die staat dus in de schuur daar tussen de caravans etc. En toen heb ik hem in bijna een vloeiende beweging achteruit via een haakse bocht ingeparkeerd. Wel tussendoor nog een keer rechtgezet, maar ging heel soepeltjes
Dat vind ik nou leuk
Het is best pittig, en het gaat me steeds fijner af. 
snowdon schreef:Klinkt ook stoer hoor Maay
Ennuh you're sure?... it's christmas eh?!
We hebben gelukkig vrij rustige kerstdagen, alleen 2e kerst, na de middag komt mijn (Brabantse
die mensen zijn wat druk / aanwezig... ) familie voor soep met brood en wat salades en wat eten na de kerkdienst. Verder niks bijzonders. Met eerste kerst doen we ook niet veel spannends... Andere jaren deden we juist heel veel met familie enzo, vaak ook hier. Maar daar had m'n moeder dit jaar geen zin in vanwege de hoeveelheid werk voor het eten enzo... Maar uiteindelijk kan ze het toch niet missen (
) dus tweede kerst komen er dus wat mensen.
Hoe meer volk, hoe meer vreugd

Maar daar doe je niet veel aan

Sita_ schreef:Oh Leon, als je dan toch in de buurt bent..![]()
*Grapje..
Komt nog wel eens, ok?