Echt op de eerste foto staat ie zo stoer! Haha, tenminste hij denkt stoer te zijn

Hij beet trouwens wel knoerhard in mijn lip op die ene foto!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze trok er echt aan, en knalde volop achter de rest aan. Ze loopt nou niet meer voorop omdat we niet echt meer doorlopen, maar achter de rest aan galloperen..
Mwoah, vond ik wat minder 
Kan haar galop ook niet meer uitzitten, zeker niet als ze zo rondstuitert 
Rom ja dan lijkt het al snel groot, mooi maatje dan toch
maar nu dan zaterdag hopen dat dan pols weer oké is
maar dat ga ik nog goedmaken
een keer met Say jullie kant op of jullie met georganiseerde rit bij ons ?! ff denken/ kijken wanneer wat enzo
ik wil zoveel
ha ha jij wil wel paars met roze hier zijn er ook veel gek van die kleur
gaaf kado
mazzelaar
dank je ennuh ... oefenen oefenen oefenen vooral zorgen dat het begin goed strak is en blijft en dan gaat de rest vrij makkelijk
en gewoon doorgaan al krijg je kramp in je handen
en succes met spreekbeurt!
weer gegaloppeerd
toets morgen succes!!
ik krijg wel altijd kramp in mijn handen omdat ik het zo strak trek en vasthou 
balen van dat struikelen idd kan er best aan liggen dat smid moet komen had een tinkertje op stal ook als de voeten lang werden
en verder verstandig om ff in de gaten te houden als ze moe worden of iets moeilijk vinden/ op voorhand lopen gaan ze namelijk vaak ook veel struikelen
Riebar al enorm maar nog even geduld hebben dus ...
sita en de kuikenfamilie
en namen zijn er zoveel leuke Pebbels ik ken een vrouwtje die zo heet
moet altijd meteen aan de Flintstones denken
Juultje vind ik bv ook leuk en verder pff misschien kun je op zo'n paardennamensite kijken
Berdien --> Jessy toch nog behoorlijk wat actie dus
maar ik moet ook werken dus is eigenlijk alleen maar goed

(op je diploma dan he
) 
Hij was zo moeilijk, maar we hebben ook nog zo'n rot leraar ook. Hij heeft geen zin om iets uit te leggen. We moeten maar gewoon alles overschrijven, en als hij iets uitlegt gaat het over hemzelf. Over zijn leven. Daar hoor je alle klassen over die van hem les krijgen. Maar of ze er iets aan doen