Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SIEMxFUNNY schreef:jorretje schreef:oeh Kaydee is knap! Prachtige voorpluk!
Lekker tutten is altijd goed :)
Dacht wel gelijk, wat een hel als je op wedstrijd moet.Poeh die manen, sokken, staart en hele witte tinker
boo_laura schreef:Hallo allemaal,
ik heb mezelf al voorgesteld in het fototopic maar aangezien ik hier ook veel mee lees wil ik me hier ook nog graag voorstellen.
Ik zal mezelf even quoten:boo_laura schreef:Ik zal me even voorstellen: Ik ben Laura en ik ben 22 jaar.
Ik ben hier wat jaartjes geleden al actief geweest toen ik een shet en twee tinkers verzorgde. Nu ben ik terug met mijn Felix.
Sinds 11 mei ben ik de trotse (!!!) eigenaar van Felix (tinkerxshire). Hij is net 3 geworden en we zijn een heleboel aan het leren samen.
Hij voelt zich al helemaal thuis hier en heeft al wat vriendjes gemaakt.
Het gaat hartstikke goed en hij pakt alles heel snel op. Ik ben dan ook mega trots op mijn 'kleine' mannetje.
Helaas wilde het niet helemaal lukken met het plaatsen van de foto`s en waren ze klein uitgevallen. Dus hier nog een poging.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vanavond heb ik een XFull hoofdstel voor hem gehaald maar helaas! Op zich past het wel maar de neusriem is gewoon te klein/zit niet lekker. Hebben jullie tips?
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie van Felix?
Kailonne schreef:Marja sterkte. Jammer hoor, maar inderdaad de gezondheid van Patrick gaat voor!
Laura; stoer paard, daar kan Jack onderdoor![]()
Fayem: dat is ver rijden voor een kar. Zijn er geen in Nederland te krijgen?
Draaaakje: skon hooi zullen de paardjes lekker vinden