[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jess_vH

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:52

Grace ook niet echt. Poeh heb het droog gehouden!
We hebben een rit gemaakt van 19.04 km (special thanx to de app Endomundo).

En 1x met de stalgenoot het gas eens flink open getrokken. Wat gaat ze hard!!! Alleen is het maar voor even, dan voel je haar gewoon terug nemen. Weer helemaal blij!

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:00

Ik vroeg me zo stiekem al een beetje af hoe je precies weer hoeveel km's je had gereden. Dacht al aan een navigatie systeem ofzo hahaha lol. En tom tom ter paard ofzo haha. Maar ja, natuurlijk gewoon via je phone met een appje ;-)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:16

Ja klopt is een leuke app waarbij gewoon ook paardrijden kunt kiezen. werkt via de gps via je telefoon

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:45

SIEMxFUNNY schreef:
jorretje schreef:
oeh Kaydee is knap! Prachtige voorpluk!
Lekker tutten is altijd goed :)

Dacht wel gelijk, wat een hel als je op wedstrijd moet. :') Poeh die manen, sokken, staart en hele witte tinker

Algemeen een keer wassen al. Ben al 3 uur bezig om d'r staart en sokken wit te hebben.. Ik gebruik voortaan zilvershampoo. Op de benen zie je dat direct.. Alleen was ik vergeten dat Dana een beetje mok had achter en dat dus enorm prikte :=
Maar 't werkt wel.. Manen moeten nog een keer maarja, dat veulentje nog..

Ben benieuwd met Luna!

Leuke merrie die Kaydee . Fliunke manen

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:47

boo_laura schreef:
Hallo allemaal,

ik heb mezelf al voorgesteld in het fototopic maar aangezien ik hier ook veel mee lees wil ik me hier ook nog graag voorstellen.

Ik zal mezelf even quoten:

boo_laura schreef:
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Laura en ik ben 22 jaar.
Ik ben hier wat jaartjes geleden al actief geweest toen ik een shet en twee tinkers verzorgde. Nu ben ik terug met mijn Felix.
Sinds 11 mei ben ik de trotse (!!!) eigenaar van Felix (tinkerxshire). Hij is net 3 geworden en we zijn een heleboel aan het leren samen.
Hij voelt zich al helemaal thuis hier en heeft al wat vriendjes gemaakt.
Het gaat hartstikke goed en hij pakt alles heel snel op. Ik ben dan ook mega trots op mijn 'kleine' mannetje.

Helaas wilde het niet helemaal lukken met het plaatsen van de foto`s en waren ze klein uitgevallen. Dus hier nog een poging.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Vanavond heb ik een XFull hoofdstel voor hem gehaald maar helaas! Op zich past het wel maar de neusriem is gewoon te klein/zit niet lekker. Hebben jullie tips?

[ Afbeelding ]

Wat vinden jullie van Felix? :)

wauwie wat een leukerd! Ben benieuwd straks ohz :9

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:50

Zo even alles bijgelezen.

Jammer voor Patrick maar zijn gezondheid gaat idd voor een paar ballen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:58

Hoi iedereen!

Zo wat hebben jullie weer gekletst zeg! :oo Moet nogal bijlezen, heb jammer genoeg momenteel wel niet de tijd om dat te doen, sorry..

Mijn eerste week vakantiejob zit erop. Ik ben echt kapot. Pff, nog 2 weken te gaan! Maar heb gelukkig toch mijn centje verdient en enorm veel lol gehad :) Ga de kindjes missen!

Heb vandaag het eindresultaat van Tinky toegestuurd gekregen. Ik moet zeggen; het is g-e-w-e-l-d-i-g! :D Ben er super blij mee! Hopen dat de mama (voor wie het was) er ook zo in de wolken over is :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:10

Kailonne schreef:
Marja sterkte. Jammer hoor, maar inderdaad de gezondheid van Patrick gaat voor!
Laura; stoer paard, daar kan Jack onderdoor :D
Fayem: dat is ver rijden voor een kar. Zijn er geen in Nederland te krijgen?
Draaaakje: skon hooi zullen de paardjes lekker vinden :)

niet voor 400 euro ;) hahaha het is zonde als je zo'n kans laat schieten...
ik heb net gehoord wat we van de belasting nog terug krijgen dus wie weet zegt vriendlief we gaan erom!! *\o/*
maarjaa eerst maar eens de foto's afwachten!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 18:49

Maandag brengen we Patrick naar de kliniek toe en hij zal dinsdag gecastreerd worden ;(
Ik vind het heel jammer en ook wel weer eng, hoe zal hij eruit gaan komen als het achter de rug is....hoe zal hij herstellen etc....
Hij is daar in goede handen,dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

Ik heb besloten om het sperma van hem te laten invriezen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 18:50

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:35

spannend marja, gelukkig kunnen jullie wel snel terecht.
Gaan jullie naar Visdonk??
opzich ben ik over die kliniek wel te spreken hoor.
ik ga voor jullie duimen!!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:25

Haaai
Hoe gaat het met iedereen hier?

Hier gaat het super. Na de eetdag van afgelopen zondag is mijn afvallen nu gelukkig weer aardig op gang gekomen. Daarnaast gaat het met Mona ook top. Gisteren weer klein sprongetje laten maken en vandaag een rondje gefietst. Ze was zoooooo braaf. Echt wat heb ik een topknol zeg. We voelen elkaar zo goed aan. Ben nog steeds helemaal in love gewoon.
Morgen ga ik een vliegendeken voor dr halen, want ze heeft best wat last van dazen. Zal ook wel door dr kleur komen. Welke kleur zouden jullie nemen? Ik haal er 1 met hals.
http://www.nikahorseproducts.nl/catalog ... p?cPath=25

Karlijn, wat fijn te horen dat je je er allemaal zo goed bij voelt mbt Diaz.

Patrick, wat vervelend dat je Patrick moet castreren. Wel gaaf dat je sperma in laat vriezen, zo kan er toch nog een Patrick veulen komen...

Fayem, een leuke kar op het oog. Ben benieuwd.

Jacky, wauw wat gaaf, waar heb je die laten maken en hoeveel kostte dat?

Jess een heerlijk rondje gereden.

Laura, wat een paard zeg, gaaf. Leuke combi.

Magica, nogmaals gefeliciteerd!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:46

Leuk om zo te volgen Karlijn!

Fijn dat je nu een afspraak hebt Marja. Wel weer heftig allemaal, nogmaals veel sterkte. En wat een geluk dat er een kleintje in de maak is!

Ik heb een roze vliegendeken, staat zo:
Afbeelding

Na mijn werk (drukke dag) heerlijk in de wei bij de paarden gezeten. Voor het eten Avelyn haar hoef weer gedaan, nu het weer droog is gaat ze wat vaker in de soda en betadine scrub. De binnenkant van de hoef ziet er echt veel beter uit. Het stukje huid voor de hoefballen (nog voor de kootholte) is wel nog steeds roze en zonder haren.
Daarna nog even haar tanden gecontroleerd (mn hele onderarm in dr bakkes :+ ) ze is flink aan het wisselen. Wat is het toch een heerlijk makkelijk dier. (en tegelijk ook wel weer lekker eigenwijs naar de andere paarden bijvoorbeeld)
Toen Izzy nog even lekker uitgebreid geborsteld, mijn lieve knuffel.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:50

aww ik ben een stout baasje geweest voor Denz.
ik had netjes zijn manen gevlochten eergisteren..
kom ik vandaag weer langs (gister was moeders langs geweest) is een oogje helemaal aan het tranen en een beetje roder dan normaal.
denk irritatie door de vliegen nou zijn voorlok niet voor zijn ogen hangt..

oog schoongemaakt en de haartjes weer los gegooid...
was dus geen goed idee :') dus dat wordt in de gaten houden...

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:43

Heerlijk dagje Maartje.

Fayem misschien inderdaad door de vliegen.

tamadine fijn dat het goed gaat allemaal

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:58

Wow wat een geklets meiden!

Lees dat Patrick word gecastreerd door dat aan z'n ballen, ik duim mee dat hij spoedig hersteld na de opperatie !

Voordroog hebben wij (kuil) zowel Jack als m'n vorig paardje kreeg en en ze vonden het allemaal in orde. Het is inprinciepe wel beter voor 2de snee en eventueel 3de snee te gaan meestal. Wij hebben nu met dat het vorig jaar is her ingezaaid geweest en Jack op de ranch zit het laten in voordroog steken, we hebben gewacht tot het zaad er uit was etc en dan pas laten afmaaien etc. we zijn van plan om het nog een 2de keer en eventueel 3de keer te laten inpakken.

Een nieuw lid met een mooie kanjer van een paard ook, Felix ! Laura welkom :)

Kaat het is echt super geworden je model paardje van Tinky, kost dat veel om te doen ?

Avelon met een rolze vliegendeken :)

Luna is door de keuring met enkele kleine dingen waar naar gekeken moet worden (lijkt wel alsof ik het over een auto heb) lees dat je binnenkort gaat kijken voor een koop te regelen Jessica, echt ben zeker dat je veel plezier gaat hebben met haar !

Heb nog veel gelezen en gedaan, sorry voor de gene die ik zonder reactie achterlaat :).

Ik ben woensdag avond denk ik in de regen met donder en bliksem nog een ritje gaan maken met Jack, echt waar HEELIJK !!!

Ben morgen naar de overkant van België (dicht bij Maastricht) om macro foto's te gaan nemen met terug een groep foto mensen. Moet om 2-3uur al op terug straks, gaat niet veel slaap zijn... of geen slaap.

Ben van plan zondag nog eens een ritje langs de vaart te gaan maken met Jack, was de eerste keer even wennen omdat ik een angst heb voor dat water.. maar eenmaal daar ondervonden dat dat helemaal veilig is :).

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:04

oehh dat wordt spannend dus het water... dat gaat vast wel goed komen als je samen met je maatje bent!!
succes morgen met uit bed komen en zondag met het water!!

ik heb een gezellig familie weekendje.. dus ondertussen af en toe stiekem mee bokkuh, via de telefoon en morgen dagje Apenheul... altijd leuk! :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 22:05

Draakje.. je mag mij NU vertellen waar je die vliegendeken vandaan heb!! _/-\o_
Diaz word gek van de dazen! Ik heb er al 2 doodgeslagen op haar. Dus nu moet ik natuurlijk een knalroze vliegendeken! _/-\o_

Net met Jolliegirl naar Diaz geweest!
Ze was al uitgebreid in handen geweest van Sterre (het verzorgstertje) dus glom, had een matje in en was bekaf!
Ze was SUPER stout naar mij en Jolliegirl!

Foto's!!
Afbeelding

Afbeelding

Jolliegirls vriend heeft verder helemaaal niks met paarden.. en vooral pony's. (staat haar oor te aaien O:) )
Afbeelding

Diaz lieve hoofdje <3
Afbeelding

Relfoto!! Natuurlijk totaal onverandwoord van mij om met gympen, zonder cap, met te lange beugels op zo'n wildebras te stappen die elk moment mij eraf kan bokken en er vandoor vliegt.. := ~~}>
Afbeelding

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:30

Dank jullie voor de lieve berichtjes allemaal.
Doet ons erg goed, maar ben ook wel een beetje bang....hoe het allemaal gaat verlopen en hoe Patje verder zal gaan herstellen....misschien is de puzzel nu af

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:31

Even op Diaz :), super dat het goed gaat met der op haar nieuwe plaatsje.

Fayem@ komt inderdaad wel goed. Is meer een idee in m'n hoofd dan dat het werkelijk gevaarlijk is maar het ging de eerste keer al goed langs daar dus gaat nu ook wel het geval zijn.

LBroekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:36

Wat een warm welkom :)

Pff spannend hoor met Patrick. Ik hoop dat hij snel hersteld van de castratie. Aan zorg en aandacht zal hij in ieder geval niet te kort komen.

Diaz ziet er trouwens heel goed uit! Volgens mij heeft ze het prima naar d`r zin daar.

Ik vind het echt leuk om al jullie verhalen te lezen en de leuke foto`s die langs komen te bekijken (zoals een roze vliegendeken *\o/* ).

Vorig weekend heb ik ook even op Felix gezeten en hij vindt alles prima. Makkelijk paard!
Ik denk dat het straks heel snel gaat met rijden, hij pakt het gewoon heel snel op. Maar goed, eerst maar eens een passend hoofdstel :+
Hier nog een foto van Felix, hij ging ff lekker uit z`n dak.
Afbeelding

Hier hebben we trouwens zo goed als geen regen gehad! Hoop dat het weekend ook een beetje knap blijft.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:42

Hier is flink wat gevallen afgelopen nacht

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:43

Leuke foto's Karlijn! (zadel misschien iets verder naar achter leggen zodat het niet op de schouder ligt?)
De deken heb ik via marktplaats nieuw gekocht, maar dat was niet zo'n prettige verkoopster.
Op de site van nickyskeet hebben ze ook roze dekens, en er zijn er wel meer :D
Blijft een leuke kleur he :D
In de wei/paddock laat ik hem hier niet om, dan zou ik eerder voor een eczeemdeken kiezen, die zijn wat veiliger (een vliegendeken zit een stuk losser)

Leuke foto van felix! Lekker op de wei :)

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:16

Wouw, mini Tinky is echt heel erg mooi geworden zeg!

En spannend maandag voor Patrick, maar ja wat de rest ook zegt, gezondheid voor alles natuurlijk.

Knalroze vliegendeken; dat valt wel op haha, maar staat goed hoor!

En Tamadine; mooi dat alles zo goed gaat en vooral doorzetten natuurlijk!

En Diaz ziet er wel zoetjes uit hoor zo.

Mooie foto van Felix, de Tinker reus ;-) Hoop dat je snel een passend hoofdstel kunt vinden!

Ik moet vandaag werken en daarna feestje van mijn oma, heel gezellig natuurlijk. Lekker eten. Maar dan kan ik niet naar Luna en dat vind ik wel jammer haha.
Maar zondag weer een dag natuurlijk ;-)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 08:56

Magica schreef:
En Diaz ziet er wel zoetjes uit hoor zo.

schijn bedriegd }>
Ze was bekaf.. en daardoor super rustig.. maar wat een draak was ze gister!! :')