grid schreef:Natuurlijk snappen we dat Puck
Veel gehuild en nog meer verdriet dat eruit moetSucces en sterkte!
Hihi Cecile Hier ook alles rond en dik, maar dan niet dragendmaar gister weer een start gemaakt met eraf trainen
![]()
Whahaha
hier ben ik bezig met het sinaasappel, mag alles eten behalve sinaasappelen
Gaat super 
Oooo we hebben gisteren even aan de uiers gevoeld van de meiden, we moesten zo lachen Guusje heeft altijd al van die super kleine tietjes gehad en nu is het zelf al een beetje opgezet, maar haar tepels staan nu helemaal naar binnen en omhoog, je moet er echt tusssen voelen anders zou je denken dat ze geen tepels heeft...

Succes en sterkte!
maar gister weer een start gemaakt met eraf trainen

maar als ik iets makkelijk kan laten staan dan is het wel groente, fruit, vlees, brood, snoepgoed of aardappels
en bovendien heb ik advies gekregen dat je dan nooit moet doen want door aanraking met je handen ben je het toch aan het stimuleren en dan heb je straks geen pijlstok meer wat aankomende bevalling betrefd.

Alles valt me uit de handen hahaha nou ja, het komt zoals het komt toch? Nou, zal zometeen verder even tot 10 tellen nu. Ons meissie Caitlyn, ligt nu even te slapen
en Mees en ik opeens om onverklaarbare reden heel veel geld over hebben, gaan we gewoon met een vrachtwagen... hihi!
En tepels gevoeld