Leon, die bedoelde ik ook. Vind hem ook een lekker ding! Martijn is niet mijn ding.
Mirjam, dat is erg en ook nog in een frans ziekenhuis. Als je geen frans spreekt, valt er ook echt niks van te volgen.
Ellen, wat ik al een keer zei. Hij is gewend aan vriendinnen die 24/7 hun volle aandacht geven. Ik denk dat jouw zelfstandige leven niet goed was voor zijn ego/zelfvertrouwen, hij heeft meer aandacht nodig. En dat zeg ik terwijl ik hem niet ken en jij ook niet veel hebt verteld . Dus het zal wel niet kloppen, maar ik maak het nog erger; wie weet wilde hij jou laten schrikken en had hij verwacht dat je hem zou gaan na lopen????
neh, er speelt best een hoop, niet tussen ons, en hij kende mij ook wel dusdanig dat ie echt wel had kunnen weten dat ik m niet achterna ging rennen..... ach het blijft nu aardig stil, dus denk dat ik m weer genoeg stof tot nadenken heb gegeven.
nee joh een merie denk ik voor niamh, weet niet warom maar zo voel ik het nu.. Maar aan het uiterlijk (opkomend buikje) denk ik een hengst. Dus ik kan nog mijn gedachten veranderen
als ik jongens terug zie wat ik 8 jaar geleden knap/leuk vond denk ik nu ook.. why?
hahahaha zo had ik het vanmiddag met een vriendin over een line-up van ex vriendjes, dan zou je ook keihard in een deuk liggen! Als ik er nu weleens 1 zie lopen, dan denk ik echt....... brrrrrr dat ik daar naast heb durven lopen
Grit
Geplaatst: 25-10-09 23:52
Mirjam, wat leuk! Zie de humor wel in dat levende vaardigheidsparcour
* zet mijn LOI boeken relatiepsychologie weer terug in de kast *
D_Travis
Geplaatst: 25-10-09 23:53
Chayenne denk ik ook een hengst, iamh twijfel ik nog aan
heeft Niamh al eerder een veulen gehad of nooit?
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 25-10-09 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt