[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:49

Leon, is Himesh thuis en gaat Santa weg?????

Janet; trusten!

Klussen :\ we hikken nog steeds tegen de badkamer aan.

Lois :(:) en dezelfde vraag als Leon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:52

Ik vond Bubblegum juist zo lief schattig, zeker met al dat roze erbij... :+ :D

Nah Janet, wist wel dat je nu met een ander huis bezig was, maar bedoelde, je hebt me deze link wel eens eerder doorgegeven :j Ben ik zeker van :j

Toffe meubelset Boncho, zal vast lekker zitten :D Wel zo belangrijk ook...

Ik heb vanavond zó gelachen he... Was aan het klooien met de paarden in de paddock, Aman en Nico allebei omstebeurt om aandacht bedelen. Was ik met de een aan het kroelen, kwam de ander zich opdringen. Af en toe een gepikeerde snork van Dewi (me wants FOOD!) op de achtergrond :') Eerst Nico beetje gekroeld, toen pootjes gelicht en beetje geoefend enzo, daarna weer kroelen. Daarna naar Aman gegaan, die een beetje geknuffeld en geaaid en gaan kroelen. Wilde hij ook aandacht, dus op een gegeven moment wilde hij me een beet geven zag ik nog net uit m'n ooghoeken, dus ik Ey! Nico! En til m'n hand op om 'm weg te zwaaien, hij 'deinst' terug, ziet dat ik tóch niet raak mep ( :+ ) en haalt opnieuw uit... Naah zeg. Smeerlap :D

Naja, op den duur was ik Aman lekker aan het kroelen op dr borst, maar toen kwam Nico erbij, dus die begon Aman te kroelen, maar die was daar niet van gediend... := :n Dus steeds met ontblote tanden uithalen, Nico strekt z'n hals op zij en kijkt eens met grote ogen naar Aman maar trekt zich er niks van aan... Begint na 2,5 seconde weer opnieuw... :D

Toen was Aman het zat, en echt... _O- Ze maakte een soort zijwaartse huppelsprong (wijdbeens), 1 been opgelicht en zachtjes naar Nico uithalen, wel uithalen maar dan dus niet met volle kracht, en net voordat het raak was, toch weer intrekken... :') En zo voor een keer of drie.. Zag er zo idioot uit. Ze wil hem wel op z'n donder geven, maar ook niet te hard of grof :)) Daarna Nico poosje gekroeld, en toen begon hij zich eens op te dringen.. Steeds die kont tegen me aan bumpen en harder duwen... Hier, en daar, en daar... :+ Lekker ding is het ook.

snowdon

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:53

Beiden nog niet, maar staan wel op de korte termijn planning :j
Santa moet eerst nog even voor Sierra zorgen....
Overigens weer een vordering behaald.... heb Santa kunnen melken, ik mocht sinds Sierra's geboorte absoluut niet aan haar uier zitten... maar vandaag liet ze het toe!

Voor Himesh en Shiloh hebben we een leuk plekje met speelmaatjes op kleine afstand kunnen vinden en eind juli gaat dit gebeuren. Vooralsnog komen ze eerst samen te staan en daarna is het kijken hoe het wordt opgedeeld. Er staan daar nog twee jaarlinghengsten (arabier en kwpn), twee 3-jarige hengsten (friesxpaint en dartmoor) en een 22-jarige Westfaalse ruin.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:55

Gekke Nico :+

Hier vandaag een 'bokkende' Chayenne die wilde weten wat mijn reactie zou zijn :') en een heeeeeeeeeele brave Sierra die helemaal alleen mee ging struikkruipen door het bos! Gekke peerdekes :D

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:56

waarom gaat santa weg?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:57

Is Santa al verkocht of staat ze te koop? Zo'n lief meisje, maar je kan ook niet alles houden. Blijft Sierra wel?

Nico weet wat hij wil :+ . En Amanda toch voorzichtig, maar goed dat ze hem wat respect voor meisjes leert :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:58

snowdon schreef:
Lois... wie was Resi eigenlijk? :(:)

Een paardje van Marjolein, ze heeft Resi gekocht in 1998, in Tolbert was een groep verwaarloosde paarden in beslag genomen door de dierenbescherming, en daar zat Resi met haar zoon Bradley tussen, ze heeft nooit echt mensen vertrouwd... maargoed, het was echt een superpony :+:
Afbeelding
En op 7 januari 2008 is ze ingeslapen omdat ze te oud werd en pijn kreeg ;(
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 18-06-09 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:59

Eefje, soms is het kiezen tussen twee goeien (of zoals anderen wel eens zeggen uit twee slechten :+ )

Grit, nog te koop :) Moet nog advertentie zetten op bokt en als Sierra wat ouder is komt er ook 1 op marktplaats. Nu staat er alleen een adv. op Speurders en is het hier in de regio bekend in de 'wandelgangen'.

Sierra blijft zolang als het lukt :j

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:59

Ow wacht, dat kan ik me toch nog wel herinneren! Alleen de naam niet :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:03

Hoe kan je Rees nou vergeten :P

gekke Nico :+

Santa weg, sterkte :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:05

Wel heel fijn dat Resi bij jullie nog een paar fijne jaren heeft gehad. Wat sneu dat het vertrouwen in mensen weg was, wat sommige mensen toch bezield :(

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:05

Santa weg... Jammer Leon! Maar je kan niet alles houden he??

Die Nico en Aman! En Dewi deed er niet echt aan mee dus? Die vroeg alleen om eten!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:15

toch wel moeilijk denk ik Leon.

Ik ben vandaag nog even op de zaak geweest,was gisteren mn telefoon vergeten :+ ,Ik heb nog even een bakkie gedaan bij de buren,dat is een makelaars kantoor,de meiden die daar werken vertelde mij dat mijn (ex) baas nog al wat assistentes heeft gehad,er waren mij er al veel voor gegaan.Ik weet nog niet wat ik wil doen,ik vind t werk leuk en ik ben er goed in maar heb mn buik vol van tandartsen.Ik ga nu eerst even van mn paard genieten :D

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:21

Wat leuk Leon, dat Himesh ook lekker in de buurt komt staan! Santa bij jullie dus weg, jammer hoor... :(:)
Ben net even heerlijk door de wei gestruind, geknuffeld, had ik even zin in. 't Is zo lekker rustig zo 's avonds...

Hihi Maya, zie het helemaal voor me. Hier is het veulen van de welsh ook de baas over mijn merries, ze doet echt d'r oortjes plat in d'r nek, en schopt ook als ze het nodig vind. En zelfs stoere Mirthe gaat er voor aan de kant. Ze zou eens goed op d'r donder moeten krijgen, maar dat doen ze dan niet he?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:31

Goede avond!

Heb wel bijgelezen, maar niet zoveel puf om veel te typen..... sorry, komt niet vaak voor, maar nu ff wel hoor! Y;(
Ben een beetje suf van een heeeeerlijk buitenritje met een enorm lang stuk galop langs het water! heeeeerlijk, en nu ben ik overontspannen :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:32

Lekker toch Ellen, gewoon van nagenieten!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:32

heerlijk Ellen!
Ik zou nog even blijven nagenieten als ik jou was!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:35

Ja dat doe ik zeker, lekker gevoel is dat he? En daarna nog een tijd pony staren gedaan..... zucht.... meer heb je niet nodig! :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:38

heyhey!!!

Janet emt Dundee van plan te fietsen! en super gaaf huisje hoor :j

Maya mooie smaak heb je! vind die meubels heel stijlvol!!
En Amanda en Nico met elkaar vechten om jou aandacht hihi

Leon Santa op termijn weg
Maar Himesh komt dus wat dichter bij das natuurlijk super!!

Ellen lekker buiten gereden!!

Mooie tuinset Boncho!!!!

Marleen de slaap kamer af! ben beneiwud naar foto's :j

Lois :(:) snap ik hoor lijkt me ook moeilijk idd als er over haar gepraat wordt!! Maar je ehbt vast een heleboel mooie leuke herinneringen aan haar.

owja even over mijn namechange:
sorry Lois ik was er flauw van en vond het beetje kinderachtig, dus nu lekker simpel hahaha
En idd iets volwassener idd Leon :P
En Travis is ook heeel schattig hoor Maya ;) dus er verandert weinig hihi..
Maar nu kan ik hem nooooooooooooooooooooit meer veranderen dus nou moettie zo blijven :)

Vanavond les gehad, we gingen in de wei rijden want het was heerlijk weer, en de binnenbakken waren nogal verrot dus kon mooi.
Misty was eerst spring schrik huppel maar na een tijdje had ik haar lekker aan het lopen. 1x schoot ze mij er vandoor en kon ik haar bijna niet houden, dat ken ik neit van Misty dus dat was wel even apart :D Maar gelukkig was ze al gauw weer normaal.
Les ging verder wel lekker dus ben weer trots op die lady :)

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:39

Ik ben net ook op t strand geweest met Peb en 2 vriendinnen,het was heerlijk.Daar knap je weer helemaal van op.

Silanaatje hier is ook zo'n darmpje,toen Kim gescant werd voor een ei stond ze maar heel de tijd te mutsen bij die uier,dus mijn vriendin schuift haar zo'n beetje opzij,haalt ze uit zeg,zo onder mn vriendin dr kont,dus mn vriendin schopt haar zachtjes onder haar kont,toen was ze helemaal beduusd.Toen we ze in de wei gingen zetten ging ze eerst samen met Kim een stukje de wei in,komt ze teug galloperen,draait om en haalt ze me toch uit,zo onder mn vriendin dr kont }:) :=

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:43

wat een dondersteen, ik een trap? jij een trap!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:46

Wat een boefjes die paarden! maar soms wel humor hoor.... :=

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:48

Soms zijn het echt boefjes die paarden! Maar wel lieve boefjes!!

Voor nu truste allemaal!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:55

Morgen heel de dag vergaderen, hoop dat stiekem tussendoor kan blieken of Chayenne drachtig is...... ik duim wel, heb tijdens zo'n vergadering tijd zat om duimen te draaien!!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:56

trusten boncho!

hmm lekker zeg zon vergadering van een hele dag :P

ja ik duim ook zeker!!