Janet; trusten!
Klussen
we hikken nog steeds tegen de badkamer aan.Lois
en dezelfde vraag als Leon. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ik zeker van 
Wel zo belangrijk ook...
Eerst Nico beetje gekroeld, toen pootjes gelicht en beetje geoefend enzo, daarna weer kroelen. Daarna naar Aman gegaan, die een beetje geknuffeld en geaaid en gaan kroelen. Wilde hij ook aandacht, dus op een gegeven moment wilde hij me een beet geven zag ik nog net uit m'n ooghoeken, dus ik Ey! Nico! En til m'n hand op om 'm weg te zwaaien, hij 'deinst' terug, ziet dat ik tóch niet raak mep (
) en haalt opnieuw uit... Naah zeg. Smeerlap 
Dus steeds met ontblote tanden uithalen, Nico strekt z'n hals op zij en kijkt eens met grote ogen naar Aman maar trekt zich er niks van aan... Begint na 2,5 seconde weer opnieuw... 
Ze maakte een soort zijwaartse huppelsprong (wijdbeens), 1 been opgelicht en zachtjes naar Nico uithalen, wel uithalen maar dan dus niet met volle kracht, en net voordat het raak was, toch weer intrekken...
En zo voor een keer of drie.. Zag er zo idioot uit. Ze wil hem wel op z'n donder geven, maar ook niet te hard of grof
Daarna Nico poosje gekroeld, en toen begon hij zich eens op te dringen.. Steeds die kont tegen me aan bumpen en harder duwen... Hier, en daar, en daar...
Lekker ding is het ook. 

en een heeeeeeeeeele brave Sierra die helemaal alleen mee ging struikkruipen door het bos! Gekke peerdekes
snowdon schreef:Lois... wie was Resi eigenlijk?

)
Moet nog advertentie zetten op bokt en als Sierra wat ouder is komt er ook 1 op marktplaats. Nu staat er alleen een adv. op Speurders en is het hier in de regio bekend in de 'wandelgangen'.
,Ik heb nog even een bakkie gedaan bij de buren,dat is een makelaars kantoor,de meiden die daar werken vertelde mij dat mijn (ex) baas nog al wat assistentes heeft gehad,er waren mij er al veel voor gegaan.Ik weet nog niet wat ik wil doen,ik vind t werk leuk en ik ben er goed in maar heb mn buik vol van tandartsen.Ik ga nu eerst even van mn paard genieten

snap ik hoor lijkt me ook moeilijk idd als er over haar gepraat wordt!! Maar je ehbt vast een heleboel mooie leuke herinneringen aan haar.
dus er verandert weinig hihi.. 
Maar gelukkig was ze al gauw weer normaal.