[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:50

zeker genoten Jellie, kan er weer een week tegen haha

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:55

hihi, nou dat is fijn chev

Wij hebben vanmiddag ook genoten met Flan. Lekker een tijd in de losgooi bak geweest. Ze heeft heerlijk geshowed. Hoefde nauwelijks iets te doen of mevr. ging lekker in galop. Toen ze uitgeraasd was heeft ze nog wat gerold en grasjes geknabbeld.
Daarna nog over de weg gewandeld. Lemmyteck ook mee. Op stal lekker gepoetst en een dikke nachtzoen gegeven

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:55

aftrekselproduct, kloteviool... dames wat zijn jullie creatief! haha

Had je nog wel een beetje conditie, Nicole?

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:57

Goedenavond allemaal,

Ik ben net terug van Paard en Koets, was erg geslaagd.
Veel mooie en leuke shows gezien,we waren net op tijd voor de show van Gulliver(weet niet of ik het goed schrijf ).
Het is een leuke show alleen vind ik het jammer dat er maar een tinker aan meedeed,als je dan naar de appaloosashow kijk, daar deden 21 deelnemers aan mee. Die wonnen ook terecht de persprijs voor de beste deelnamen,we zaten wel bij de besten 10 en de tinkerstand werd geprezen om zijn mooie uitstraling ect.

Ik heb gezellig staan kletsen bij de tinkerstand,ik weet niet hoe ze heet helemaal vergeten te vragen,ze zit op bokt maar leest meer dan ze schrijft !
Eerst de tinkermok gekocht die vond ik al heel lang mooi,later nog terugeweest geklest over de show,en toen alsnog de groene trui gekocht !
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar gauw te donker en er lopen logisch constant mensen ertussendoor.
Afbeelding

Ik heb ook mijn droommarathonwagen gezien,een marathonwagen die omgebouwd word tot huifkar,echt jammie !
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZC3WKPND
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6STDGDXZ
De foto's zijn niet mooi maar ik wilde toch even mijn droomwagen laten zien !

Vraagje,mijn moeder vond de marathonwagens maat paard erg groot,als je de ponymaat zag dan leek het groot genoeg voor macho,welke maat moet ik eigenlijk hebben ? (de wagen op de foto's is ook maat pony ).
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 13-11-05 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:04

Ook lekker gewandel dus Jellie, echt genieten zo met dit weer.

hihi Leon, moest toch even netjes uitdrukken wat ik van de bestuurder van dat busje vind. Mijn conditie was dus echt prut, helemaal buiten adem na het stukje gestrekte draf, maar wel weer snel op adem daarna.

Gezellig dagje P en K dus Jacky, mooie kar gespot! Ga je sparen hihi?

Mark zat gister op internet en spotte een leuke pipokar, lijkt me geweldig ooit met Kit. Helaas moeten we dan wel stalling vinden om alle karren te stallen, vind zoveel mooi!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:28

Zoo veel bijgekletst weer.
Mooie foto's van je dochters Desillies.
Jacky, hoe groot is Macho eigenlijk? Volgens mij kun je beter een iets grotere kar nemen als eentje die te klein is. Spet is 1.62 en staat voor een full kar. Mijn zus haar tink staat er ook wel voor en die is maar 1.44 Ik denk dat het gezichtsbedrog is hoor. Die kar had ik ook gezien, vond hem wel grappig!
Superroos wat een leuke hond wordt ze! Leuke foto's! Is die andere hond een keeshond?
Cheveyo lekker aan de wandel geweest dus.
Heb net chinees gehaald en opgegeten. Mjammie. We hebben geen keuken meer dus koken is er voorlopig niet meer bij
Vanmiddag heerlijke buitenrit gemaakt. Het was prachtig weer! De vrouw die Murphy gaat kopen kwam even op onze tinkers rijden, even voelen hoe dat rijdt. Ze was helemaal verliefd. Dus is ze ook mee geweest op buitenrit op Sally, de tinker van mijn zus. Erg leuk mens dus Murphy krijgt ook een heel leuk baasje. Ze had de hele familie meegenomen en allemaal even op Spetter omdat hij opgezadeld was. Spet vond het best en toffelde braaf een rondje met al die vreemde mensen op zijn rug. Superpeerd!

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:38

Macho is 1.52.

Ik ben trouwens wel twee keer flink geschrokken tijdens de shows !

De eerste keer tijdens de appaloosa show met wegrijden ging de laaste menkar haast tegen de reling,de wagen sloeg om,het publiek schrok zich rot gelukkig liep het goed af !

De tweede keer was tijdens het opstellen van alle stamboeken,er waren natuurlijk meerdere hengsten aanwezig,en een grote mooie groningerhengst(hij liep aan de hand,en de meneer die bij hem liep lette even niet op) dacht ineens laat ik een boven op de kleine shetlander springen die naast hem stond met menkar en al !
Ineerste instantie had de meneer het niet eens door,de hengst sprong voor de tweede keer en toen reageerde hij pas,wat ik heel knap vond was dat de mensen van de shetlander heel koel reageerde(ik weet niet wat ik zou doen als er zo'n hengst bovenop je karretje wil springen )

Zo zie je maar dat je allemaal moet blijven opletten,vooral met hengsten,die meneer moest de hal ook verlaten, de omroepster had geen zin in een nieuw stamboek erbij volgend jaar !

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:01

Is Macho 1.52? Goh had hem kleiner in gedachte

Kennen jullie overigens The Rosemary's Sons (ofzoiets..) ? Ik ga 10 dec naar een live radio-optreden van hen in Amsterdam, samen met JP. Heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen haha!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:04

Ah, wat ik heb ik weer mooie foto's voorbij zien komen....
Jacky: ik hoop dat het volgend jaar ook spannend wordt als wij gaan. Mijn vriendin wil ook graag mee, dus dan zijn we nu al met z'n drietjes....Gaan we Flakkee eens goed vertegenwoordigen op P&K....

Paar hele mooie foto's van 3 dochters gezien... Kan me voorstellen dat je daar trots op bent zeg.... Wat een knappe meiden..... Heb zelf 3 jongens, ook lekkere kanjers, maar nog een stukkie jonger...

SuperRoos wat een leuke honden heb je en de pup is een schatje.... Gaaf hoor....

Ben weer lekker bij gelezen verder... Jullie zijn weer gezellig bezig!!

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:18

Hij is in houten gemeten op 1.52

Ik was er toen blij mee,bij mijn laatste meting was hij 1.48,
misschien dat hij kleiner overkomt omdat hij overwegend zwart is

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:19

Snowdon, jammer dat het zadel niet past

Mooie foto's gemaakt door Debo van de dochters van desillies!

Leuke foto's van je honden, SuperRoos. Hoe oud is het teefje nu? Misschien groeit ze nog "in" haar horen.

Elegante foto van Irish

Jellie, felidepeli met je oma, en lekker gewandeld

Cheveyo, genoten met Kit, ik kwam vanmiddag nog foto's van hem tegen op een site van iemand die parelli (of parelli-achtige) les geeft

Jacky2, erg leuke wagen/huifwagen!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:36

IL, ook leuke foto!

desillies, mooie foto's van je dochters, ze staan dr echt mooi op
vind persoonlijk foto 11 erg mooi

jellie, gefeli met oma!!!
de foute mannetjes doen het hem zeker haha, ik zal geen teksten hier copieeren want dan kan ik alles censoreren (ofzo )
wolf en tala, beeb en oma haha, wolf is ook wel een schatje maar dr vacht moet nog aangroeien, kan wel eens een foto inscannen van hoe ze normaal is
flanna lekker gerend in de bak enzo, had je dus eigenlijk weer foto's moeten maken hihi of ben ik weer lastig

cheveyo, lekker genoten met kit op de weg dus, leuk hoor, ook dat ie zo koel is zeg maar, en nog stukje gestrekt hihi doe je rustig ney geniet maar lekker
jammer van die aso, extra gas geven enzo...

jacky, lekker dagje gehad dus, leuk hoor!
leuke droomwagen ook, wel een idee

spetter, ja wolf is een keeshond, een wolfsgrauwe of blauwe noemen ze dat geloof ik, echte rashond dus en dat vind je midden in de nacht bij de snelweg zwaar verwaarloosd, echt raar
geen keuken meer nu, t is wat allemaal
lekker buitenritje gemaakt en spet ook nog braaf met allemaal vreemden op zn rug, super hoor

indezz, thanx voor compliment over mn doggies
pup is alleen een schatje als ze slaapt haha ney hoor ze is echt super
niks gesloopt nog en vanaf begin eigenlijk al helemaal zindelijk, we zijn dr ook echt druk mee hoor, cursussen, oefenen etc... 2 uur naar t bos haha kan echt genieten van die beestjes

FK, de pup is nu 4,5 maand, zou ze nog meer kunnen groeien in dr oren of wat bedoel je snap t weer is nie hihi

net lekker bij fig geweest, lekker buiten in uitloopje gezet en op paardje van dola gereden van bokt, hafje
heerlijk ging het, echt super beessie dus was wel eens leuk ff voor de verandering, fig lekker rust gehad dus net als flan, na die zware afterparty he haha
zag ook dat de drank allemaal op was... zou die wel van mij hebben haha

morgenochtend eers hondjes uit laten en ga smiddags naar fig, ff lekker rijden denk ik

savonds langs bij ene Jaan, ontmoet in de stad, vrouw van in de 60 denk ik, weduwe, hele levensverhaal gehoord, super mens
of ik en een vriendin langs kwamen bij haar op de woonwagen, graag hoor, nog nooit geweest hihi en t is een lief mens dus ga denk ik wel ff kieke

nu weer ff analyseren
Laatst bijgewerkt door SuperRoos op 13-11-05 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:38

Zo, ga weer even proberen "bij" te komen ! Gisteravond personeelsfeestje van Frits z'n werk, alcohol (ja, weer die Apfelkorn !) vloeide rijkelijk. Om 03.00 uur in bed, en vanmorgen om 6 uur stond de jongste alweer naast m'n bed

Jacky, heb je niet gezien op P&K, ik ben vandaag ook geweest.

Cindy, leuk dat Spetter zo braaf was met al die verschillende mensen op zijn rug. Wat kun je dan trots zijn op je paardje hé ! En fijn dat Murphy zo'n leuk baasje krijgt, toch een zorg minder hé !

Cheveyo, lekker met Kit aan de wandel. Hete donder dus.

En Flan lekker aan het showen, uitslover

Mooie foto's van je dochter Desillies, super meiden !

Leuke foto van Irish, IL. Erg charmant voor een dame

Roos, moest vandaag nog aan je denken op P&K, volgend jaar sta jij er gewoon met een stand v.w.b. de karakteranalyses . En wij allemaal als tevreden "klanten". Er was overigens wel een stand met "Spiritualiteit en paarden", maar door tijdgebrek heb ik die niet echt goed bekeken. Moesten verder op koopjesjacht .
Lieve foto's van Tala.

Tinkermuts, helaas heb ik je gemist op P&K (vandaag was je er niet hé ?), heb Gulliver wel gezien, maar niet in actie. We hebben eigenlijk weinig shows gezien, maar voornamelijk rijtuigjes bewonderd en véél gesnuffeld in de winkeltjes. Nieuw halster gescoord, dat stalnaambordje uit de NSvT-stand, en nog een jack voor mezelf en mijn kleinste mannetje. Ha ha, hij vond het prachtig, mama en Milan dezelfde jas !!

EN NU ... ga ik lekker m'n Barefoot bestellen !!!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:43

Keevagirl, wat is dat voor naambordje van t NST? Ik moet ook nog naambordjes hebben hehe

Roos, doe je wel voorzichtig bij die Jaan?

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:43

keevagirl, flink geweest
en leuk gehad op P&K
vind het een beetje een eer dat je zo over me denkt met de analyses enzo hihi
spiritualiteit met paarden, geloof dat die ook een blad hebben dat eens in de 3 maanden uitkomt ofzo, hebben we in het hele begin wel gehad hier
en nu de barefoot bestellen, gaaf!!!
en ook nog foto maken van keeva's hoofd he van de zijkant

leon, haha jaan kan ik wel hebbe hoor

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:48

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:53

Leuke naambordjes! Keevagirl ook koopjes gedaan. Das het leuke ook aan zo'n beurs. Ik heb een menschort gekocht en we hebben voor de shetties een mooi blauw halster gekocht. Wij hebben gisteravond de menshow gezien. Sommige stukken erg spectaculair!
Superroos arme hond, zo gedumpt. Gelukkig heeft ie nu een fijn thuis.
Mmm heb een chocoladeletter, had mijn hubbie meegenomen gister.

zo nu effe de foto's en filmpjes van de show van chacotay op de compu ztten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:00

rosemary's sons... yep, oud collega van een kennis van me speelt er in, dus was al vrij vlot op de hoogte van hun ontwikkelingen een paar jaar terug, maar ik persoonlijk vond het nogal zeik muziek hahaha, maar wellicht is het veranderd of is mijn oordeel niet de juiste!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:01

spetter, ook naar je zin gehad dus op P&K, leuke dingetjes gekocht
ben benieuwd naar de filmpjes

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:07

zooooo, daar ben ik ook weer even.
Van wie is dit scheve neusje??????
Afbeelding

Kijk maar hier
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZXVLGGOG

Let ook even op deze 2 . je komt ze op een aantal foto's tegen.
Ikke paparazie Spetter en IJ zijn ook te zien op een foto. Zoek maar
Afbeelding

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:13

jacky2 schreef:
Snowdon:

Deze naambordjes waren het,erg leuk !
https://ssl.kundenserver.de/s116841616. ... 10x180.jpg

die heb ik begin dit jaar op de equitana gekocht,maar dan in het Duits ipv het Engels....

bedankt voor de complimenten naar aanleiding van de foto's die Deborah gemaakt heeft,de meiden zijn er ook heel blij mee.

hahahhahaha Bonte,ik sta er echt heeeeeeeeeeel intelligent op

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:16

Ik vind ze ook heel mooi. Wist niet dat jij al zulke grote meiden had.
Had je Tommie niet mee de studio in kunnen nemen

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:16

desillies schreef:

Echt zo van: wat heb jij gekocht??? Laat eens zien.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:18

Bonte schreef:
Ik vind ze ook heel mooi. Wist niet dat jij al zulke grote meiden had.
Had je Tommie niet mee de studio in kunnen nemen

dan moest ie twee trappen op
ik heb de luxe dat Deborah naar stal komt om mijn te komen

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:19

Bonte schreef:
desillies schreef:

Echt zo van: wat heb jij gekocht??? Laat eens zien.

nee nee nee we zochten een flesje cola