Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. HIEP HIEP HOERA Finn straks krijg je nog een lekkere bak graantjes en kruiden mash (dat eten ze hier allemaal super graag)
.
)
.
en ondertussen kijk en bel ik door voor een leverancier voor de nieuwe snede voorraad.. naar eerste uitrekening zou ik een 100tal pakken nodig hebben mits ze rond de 40kg wegen. Vraag mij nog altijd af of ik niet beter zou zien voor pakken van 100kg enkel krijg ik die niet alleen naar achteren dus zou hulp nodig hebben, maar ga het eens overleggen met leveranciers aan de telefoon...
. Is nu gewoon op het gemak doorkijken, beste blijft als ik weide vindt dat zou direct voor enkele maanden aan voordroog schelen
.
.

:

wel superjammer 

) en ben nu aan het afronden. Daarna ga ik (als alles mee zit en ik de 21+ toets heb gehaald 1 juli) HBO verpleegkunde studeren in Leeuwarden waar ik onwijs veel zin in heb!

.
!

Wou haar toch ook nog eens tonen hier, want betrap mezelf erop dat ik nu de laatste tijd alleen maar foto's plaats van de merries met veulens