was dat hier ook maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop dat ie ondertussen zo wijs is geworden om zelf zijn knie ook zoveelmogeljik te sparen
horen het dan nog wel 
zonnetje en blauwe lucht
jammer dat ik binnen zit
Morguh..

Grappig!
Dus zo nog maar even weer bellen....
(weet dat nog precies
) en waren zelfs pas om 15.45u klaar omdat we 15 minuten langer middagpauze hadden
, maar nu is het hier ook naar 8.30 verzet en korter middagpauze.
Maar dan moet ik zelf eerst lid worden of niet? Papieren daarvan liggen al een jaar klaar hoor, moeten alleen nog op de bus
he hoe komt dat nou met je vriend?Ik dacht dat jullie samenwoonden.En vande week wilde die nog een wei vol Baloutjes
En idd, je moet wel lid zijn.
Gelukkig word pall door me mam goed verzorgd!
Leuk! Vind dat een knap paard, maar moet hem in het echt zien om over zijn rug te kunnen oordelen, die lijkt inderdaad niet helemaal , maar kan aan de foto liggen! Al denk ik dat het komt omdat zijn kont wat overbouwd is.
Heb je mooi gezegt! En ik vind dat jou mooie chocolademelkpoeder een geweldige quote is voor het volgende topic!
. Gelukkig worden de plekken van kascha al minder! Ging bij pall toen ook vrij vlot weer aanhelen.

helemaal vergeten. Móhr is er trouwens nog we zijn aan het proberen om hem dit weekend te verhuizen, dit weekend heb ik geen nachtdienst en de week erna wel, dus hoop dat het dit weekend lukt. Degene die hem gekocht heeft moet anderhalf uur met de trailer dus die moet uiteraard ook kunnen.
) Een derde schroef blijft zitten, deze schroeven zijn na een aanrijding afgebroken en deze hebben ze er tot nu toe in laten zitten maar als er ooit een nieuwe knie in moet, dan zitten ze in de weg (die 2 dan die andere hoopt hij van niet)
en gekke pal 

laatste tijd veel te weinig tijd voor gehad
Dan kom ik ook! 
. Kreeg ook nog eens een gezamenlijke knuffel van Bas en Nig (Nigel hals om me heen en kroelen op mn schouder en Basje op mn bovenbeen) in de wei, dus had het toen helemaal te kwaad.
.
Ben benieuwd hoelang ik dit keer genegeerd word...
idd dan kunnen jullie weer samen op pad enzo 
en ook doorgeven als jullie ook nog data van evenementen weten natuurlijk