[TI] [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:28

Ooh, echt, wat grappig :D was dat hier ook maar :P

mnkortleve

Re: [HK]Kontenkletsers klinken kletsend t knallende nieuwjaar in

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:30

Ja maar hier zijn ze ook pas om 15.30 uit dat is bij jullie misschien al wel eerder?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 09:32

:j Bij ons 15.15

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:01

Goedemorgen :-)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:03

Ow die keuring is in Grave Lois!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:04

Morgen :wave:

Bianca succes vandaag met Mich naar ziekenhuis hopelijk heeft hij er wat aan :) hoop dat ie ondertussen zo wijs is geworden om zelf zijn knie ook zoveelmogeljik te sparen ;)

Is Móhr nu ook al echt verhuisd of?

Oeh Carlo bijna jarig 8-) horen het dan nog wel :)

Ellen was die keuring niet tegelijk met wedstrijd?! had daar dacht ik iets over gelezen in topic namelijk

Oeh mooi weer vandaag :z zonnetje en blauwe lucht *D 8-) jammer dat ik binnen zit -O-
Laatst bijgewerkt door grid op 20-01-10 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:04

:wave: Morguh..

Travis een bitje in gehag en vond het nog stoer ook :')

Patrick ook al bitje in gehad.. :D

Welkom Claudia!

Grit niet verkleed wat saai! Hoort toch zo op een '90's party??!!! :P

Mich naar het ziekenhuis en Bianca de hele nacht niet geslapen :(:)

Gooya leuk konijn!

Maartje lekker gereden :)

Kindjes van Mirjam om 8.45 beginnen :oo Grappig!

Hier nog steeds ziek, dokter gebeld, maar kon nog geen afspraak maken :? Dus zo nog maar even weer bellen....
En vriend doet weer raar, ben er een beetje zat van... Zitten allemaal dingen te plannen met elkaar, vervolgens krijg ik weer te horen dat ie waarschijnlijk toch niet verder wil... Nou, nu weet ik het ook ff niet meer hoor... Pfff...
Hier heeft het weer gesneeuwd, niet leuk voor Balou dus, want wou haar eigenlijk weer in het land doen, maar toch maar even niet, 't is weer een ijsbaan door die vorst en sneeuw.... Alleen ze wordt aardig chagrijnig van alleen maar hooi eten :(:)
Fijne dag allemaal...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:08

Nathalie ziek en nog geen afspraak en vriend weer raar :(:) :(:)

O ja Mirjam hier was dat "in mijn tijd" op de basisschool ook 8.45u moesten uiterlijk 8.30u aanlopen :+ (weet dat nog precies :=) en waren zelfs pas om 15.45u klaar omdat we 15 minuten langer middagpauze hadden :Y) , maar nu is het hier ook naar 8.30 verzet en korter middagpauze.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:11

Oh Grid, zonnetje en blauwe lucht!? Waar?? Hier niet hoor, alleen maar mist.... :(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:35

o daar nog steeds mist :(:) ben blij dat die weg is en was hier al minder als bv in midden van land :o

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 11:39

Nou, wou dattie hier ook weg was... En het is ook nog eens berekoud... Brrrrr....
Zit ff te koekeloeren op de site van NSvT, en denk toch echt dat ik Balou ga inschrijven voor de keuring 24 juli :j Maar dan moet ik zelf eerst lid worden of niet? Papieren daarvan liggen al een jaar klaar hoor, moeten alleen nog op de bus :o :D

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 12:09

Goeiemorgen,

Leuke nijn gezien :D

Travis en Patrick al een bitje in :D

Janet op de gezonde toer +:)+

Kuzznathalie :(:) he hoe komt dat nou met je vriend?Ik dacht dat jullie samenwoonden.En vande week wilde die nog een wei vol Baloutjes :? :?

Ik kom net van de dierenarts vandaan Ik heb een snap test laten doen bij Roos,als alles goed gaat wordt ze de volgende krolsheid gedekt,spannend.T gekke was,ze bleek helemaal niet gechipt te zijn,ik dacht dat dat verplicht was?Gelijk maar laten doen.Vind t toch raar...

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 12:22

Goeiemorgen!

Kom net uit bed, nog steeds thuis, echt wel een flinke griep, twijfel of ik morgen moet gaan werken...

Nathalie, eens een goed gesprek? Hier word je natuurlijk gek van! Beterschap :(:) En idd, je moet wel lid zijn.

Leuk Eefje, kittens... wat voor kat is het ook alweer?

Mijn school begint ook om 8.45 tot 15.30...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 12:31

Marleen flinke griep :(:)

katten (en honden) ben je volgens mij niet verplicht om te chippen.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 12:52

Oke , hier een giga bijlees post, want jullie gaan veel ste snel :P

Hier gaat alles weer heerlijk rustig aan ,oftewel ik lig op de bank met koorts en zware keelontsteking. zit al aan de antibiotica en ze gaan me bloed testen voor de zekerheid..... is de bak weer helemaal goed, kan ik nog niet rijden :) Gelukkig word pall door me mam goed verzorgd!

Cp112, dus toch celtic :D Leuk! Vind dat een knap paard, maar moet hem in het echt zien om over zijn rug te kunnen oordelen, die lijkt inderdaad niet helemaal , maar kan aan de foto liggen! Al denk ik dat het komt omdat zijn kont wat overbouwd is.

Maartje, gelukkig was de uitslag van je bloed goed, nu dus nog afwachten op de andere uitslag. Ik hoop dat ze snel wat kunnen vinden meis, dit is niet niks!

Lois, klopt ik vind noedel ook helemaal geweldig :D Heb je mooi gezegt! En ik vind dat jou mooie chocolademelkpoeder een geweldige quote is voor het volgende topic!

Grrr, hahaha wie weet , zou toch wel mijn droom zijn hoor een fokkerij maarja dat is de toekomst :P. Gelukkig worden de plekken van kascha al minder! Ging bij pall toen ook vrij vlot weer aanhelen.

Ellen, dat is mooi goed nieuws van Niamh! Fijn dat je een voerschema hebt kunnen opstellen samen met je d.a!

Leuke fotos Eline, ze krijgt al een lief buikje! Ik kom ze snel weer allemaal knuffelen, als het hier wat rustiger is!

Janet, uitslag TBC gelukkig negatief! Daarna lekker wezen speedsoppen in huis!

Mirjam, wat fijn voor je vriendin dat ze weer thuis is, eigen omgeving is altijd fijnder!

Puck , gezellig dat je weer even mee kwam kletsen! Gezellige dag gehad met mirjam lees ik!

Dianne, balen zeg dat er steeds lekkage is in de badkamer! Kan me voorstellen dat je hem nu even helemaal opnieuw wilt en dan zonder lekkage!

Lees van alles over een 90ties party! OOOh dat lijkt me nog eens zo gaaf, me vriendin in ik willen ook een 70/80/90ties party geven ooit……. Mijn moeder heeft samen met mijn tante een verhuurbedrijf van verkleedkleding, en ook onwijs gave kleding in die style dus ik ga geregeld als idioot over straat om op de foto te gaan :P

Biancaaa, hele mooie fotos van je huisje en het herdenkingsplekje van mike en danique! Mooi dat ze zo herrinderd worden meis!

Jeetje marleen wat heftig, 3 friezen achter mekaar overleden , kan me voorstellen dat ze kai daar even weg wilt hebben! Ik weet geen plekje in Friesland, doet sita niet aan pension? Lees nu dat meerdere mensen daar al aan dachten :)

Eevee, het staat je erg goed die pony, geen verkeerde zet dus! Ik zal het op de HK wel in real life zien als ik je herken :P

Claudia welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Travis hoofdstelletje in gehad , wat gaat de tijd toch snel he! En Patrick ook hoofdstelletje in gehad, vind het echt leuk om te zien die jonge diertjes die zo snel groot worden!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:00

krijg net een belletje van me mam, dierenarts is net geweest voor pall, hij heeft een hoestdrankje gekregen en als het volgende week niet over is krijgt hij capsules (geloof iK)

hij klonk wel helemaal schoon van binnen, dat is wel een opluchting!

Ook gaat er een Zand clear kuurtje in, want hij staat gewoon monden vol zand op te likken in de paddock omdat hij dat sneeuw zo lekker vond..... raar dier :P

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:43

zo ben eindelijk terug van het ziekenhuis en even kind ophalen. De ander heeft een feestje. Hier begint de school trouwens tussen 8.40 en 8.45 uur (eerste en tweede bel).

Pall een hoestdrankje, ik hoop dat het werkt, wel fijn dat hij in ieder geval schoon klinkt.

Ik zal dalijk mijn onderschrift aanpassen :o helemaal vergeten. Móhr is er trouwens nog we zijn aan het proberen om hem dit weekend te verhuizen, dit weekend heb ik geen nachtdienst en de week erna wel, dus hoop dat het dit weekend lukt. Degene die hem gekocht heeft moet anderhalf uur met de trailer dus die moet uiteraard ook kunnen.

Nou met Mich pfff nou hij krijgt gelukkig maar 1 operatie. Daarbij gaan ze zijn knie "breken" en dan recht zetten, maar dan in een iets meer x stand, dat hij iets meer speling krijgt voor als zijn knie weer iets gaat wijken. 2 schroeven proberen ze er tijdens deze operatie eruit te halen, lukt dit niet dan gebeurd dit als ze eens een nieuwe knie zetten (dat is waarschijnlijk al binnen 10 jaar, hoopt hij zelfs, waarschijnlijk is dit eerder met dit verval :roll: ) Een derde schroef blijft zitten, deze schroeven zijn na een aanrijding afgebroken en deze hebben ze er tot nu toe in laten zitten maar als er ooit een nieuwe knie in moet, dan zitten ze in de weg (die 2 dan die andere hoopt hij van niet)

Heel verhaal dus.. en rekening houden... hm hij heeft vorige week 50 uur gewerkt. Dus 50 uur op zijn benen staan, voetballen doet hij niet meer, nu zijn werk nog :(

Nou ik ga nog maar even mijn bed in, ben gebroken.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:47

Kan hij dan niet beter op zoek gaan naar ander werk Bianca? Wel heftig hoor... zonder je knie kan je ook niets...
Heb je wel een beetje een leuk huisje voor Mohr gevonden?

Annique, hier zelfde probleem is de bak eindelijk weer goed ben ik ziek. Maar niet zo ziek als jij zo te horen... beterschap meid! En die tip van je moeder, deken af en vachtje kweken werkt super!!! Plekken zijn bijna weg, en ze heeft in 5 dagen zowaar een vacht gekregen...
Pal een hoestdrankje, hoop dat het gauw beter gaat!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:56

Annique goed ziek dus :(:) en gekke pal :roll:

Het is wat met al die zieken in dit topic :\

en Kascha kweekt alweer mooi vachtje +:)+

Pff Bianca echt heftig met knie... maar gaat ie wel ok al minder bukken/ hurken op werk of dat ook nog steeds niet geleerd ?! Vast succes met verhuizen van móhr!

O ja lees nu in Annique's post weer over voerschema Niamh
@Ellen hier kregen de tinkers ook gewoon merriebrok idd half om half :j
Say heeft zelfs 1 voorjaar/ zomer merriebrok gekregen omdat ze toen een tekort aan aminozuren (eiwitten) in het bloed had nu krijgt ze weer genoeg uit gras in zomer en voordroog nu :)
idd voeren wat nodig is niet te "panisch" over te veel aan dit of dat... er groeit een levend wezentje die ook het nodige weg"slurpt" :j

Vanmiddag gezellig ff bij mam op de koffie :9k laatste tijd veel te weinig tijd voor gehad :o
Laatst bijgewerkt door grid op 20-01-10 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 13:57

Keuring in Grave met Niamh beeb?
Mooi :+ Dan kom ik ook!

Annique en Marleen beterschap!

Inge laat poes ook dekken, hoe is het met Pip?

Lastig Nathalie, die onzekerheid, bahbah!

Veel plezier Ingrid :D

Verder niet veel bijgelezen, hoop dat jullie dat een beetje begrijpen :o
Eergisteren is er een hoop opengezet met reiki, en ik kon gisteravond alleen maar huilen :') . Kreeg ook nog eens een gezamenlijke knuffel van Bas en Nig (Nigel hals om me heen en kroelen op mn schouder en Basje op mn bovenbeen) in de wei, dus had het toen helemaal te kwaad. :+
Ik merk dat het wel steeds beter gaat, maar dat er nog een hoop verdriet zit, dat er uit moet.

Vandaag lekker in de zon, met geluid van kwetterende vogeltjes een weiland uitgemest. Ook nog met Bazooka geknuffeld, en dat ging voor het eerst zonder happen, bijten of uitdagen, gewoon lief knuffelen :+: .
Nigel en Bas hebben ook weer hun wormspuit gehad, zonder stress en gesteiger, wél met gemopper van Nigels kant :+ Ben benieuwd hoelang ik dit keer genegeerd word... ;)

Ik ga eens verder hier. Schuur opruimen en huisje dweilen. Ook maar even wat aan school doen en dan morgen voor het eerst weer fysiek náár school. Zal een grote drempel worden... Pff.
Laatst bijgewerkt door Puchje op 20-01-10 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 13:57

Hey Bianca wat goed nieuws dat Mohr weg is eindelijk haha :)

Waar gaat hij heen ?

Zo voor de zieken een dikke knuffel

En hopen dat het hoestdrankje aanslaat.....

Hier alles rustig rond en dik :P

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:00

Puck meid, gewoon even de tijd nemen voor jezelf he?! School een drempel, dat snap ik als je even niet geweest bent.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:01

Natuurlijk snappen we dat Puck :)
Veel gehuild en nog meer verdriet dat eruit moet :(:) Succes en sterkte!

Hihi Cecile Hier ook alles rond en dik, maar dan niet dragend :') maar gister weer een start gemaakt met eraf trainen }>

:wave:

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:02

Goed bezig Ingrid!
Kascha is ook alweer flink dikker geworden hier met onbeperkt hooi, Banbay is mooi slank momenteel. Heb zo'n zin in over 1,5 week, dan zijn ze weer samen en thuis! En dan gaan ze voorlopig ook mooi nergens meer heen!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 14:03

O dat is alweer bijna 8-) idd dan kunnen jullie weer samen op pad enzo :z

Ennuh checken jullie die mooie ge-update kalender 8-) en ook doorgeven als jullie ook nog data van evenementen weten natuurlijk :D

[TI] Tinkerkalender 2010 (update 20-01)
Laatst bijgewerkt door grid op 20-01-10 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt