Dat is niet fijn Mirjam trombose. Op me stage krijgen mensen ook fraxiparine ingespoten.
Gelukkig heb ik dat beest dan niet gezien Leon
Ellen dat is ook niet echt duidelijke taal
ellieellende
Geplaatst: 25-10-09 23:37
hihihihi helemaal leuk dat je vanaf je hyves foto's kan neerzetten! staan heel veel stomme foto's op!
mnkortleve
Geplaatst: 25-10-09 23:37
Chanel_ Tijdens de vakantie opgelopen heb een week in Frankrijk in het ziekenhuis gelegen leuk als de taal niet spreek en hun geen Engels willen praten.
Ja joh die fransen vertikken het gewoon. Dat lijkt me idd zo vervelend in het ziekenhuis liggen in het buitenland. Weet je ook hoe je het daar hebt opgelopen?
ellieellende
Geplaatst: 25-10-09 23:39
Grit schreef:
Ellen, idd lekker vaag. Ik heb er mijn theorie wel over
Wie Leon????? Die met die mooie blauwe ogen?
Ik ben benieuwd hoor.... edit; over je theorie dan he? hahahaha
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 25-10-09 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze doet niet anders op het moment dan jolig zijn..... ik zat eigenlijk al klaar met een vitamine verwen kuurtje omdat ze toch eigenlijk elk najaar een dipje krijgt, maar die slaat ze dit jaar blijkbaar over....
Ze doet niet anders op het moment dan jolig zijn..... ik zat eigenlijk al klaar met een vitamine verwen kuurtje omdat ze toch eigenlijk elk najaar een dipje krijgt, maar die slaat ze dit jaar blijkbaar over....
Denk dat ze erg in dr hum is door de zwangerschap
mnkortleve
Geplaatst: 25-10-09 23:43
Heel raar maar de onderkant van zijn gezicht oogt vriendelijk, maar de bovenkant niet.