[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:14

SR: Er stond wel een 'merknaam' op, maar het is gewoon een goedkoop zadel voor zover ik weet. Zal vanmiddag eens goed kijken naar die naam. Het zit lekker en het ziet er erg mooi uit, niet zo aftands/hard. Het is middenbruin zadel met zachte zwarte zit.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:14

Leon, wat gaaf van dat zadel! Ech een mazzeltje.

Roos, Bedankt voor je leuke woordjes Vind t voor die mensen zo sneu.. zeker omdat er zo bijtijds bij waren zoals ze in de kliniek zeiden. Ipv 2 weken is t 10 geworden en nu maar afwachten.. vanmorgen hebben ze een gesprek.
Gaaf dat het stappen gezellig was! hihi, je maagvulling heeft je voor erger behoed Gaaf dat er geluid bij de bak komt
Wij luisteren momenteel dead kennedy's

Werd vanmorgen wakker met allemaal gekke ronde vlekjes op mijn romp T jeukt wat. Ik hoop dat t snel weggaat en niet erger wordt

Flan krijgt lekker een rustdagje. Even losgooien en dan lekker wandelen langs de weg ofzo.... Nemen we de teck ook mee

Kytha

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:44

Hallo allemaal, ik kom ook weer eventjes reageren. Gisteren was het zo druk met het werken (was een collegaatje niet), dus het was echt rennen
Dus ik was nogal moe om te reageren enzo, sorry daarvoor!

Jellie; zo te lezen een geslaagde dag, leuke foto’s!
Ben benieuwd of het NB die mensen ook bevalt!

Leon lekker gesprongen dus gisteren!

Peetorlan; vervelend zeg, misschien inderdaad uitproberen, wat al meer gezegd is zo te lezen.
Kan me voorstellen dat je er nogal moedeloos van wordt!

Mooie foto’s Debo, Chacotay is echt een knapperd!

Annick; wat vervelend van Damian! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hopelijk valt het mee.. Wel vreemd dat ie dat vooral lijkt te hebben als ie op stal staat..
Mooi karretje zeg! Mijn D-pony heeft ook altijd zonder ijzers gestaan voor de kar, ging super!
En ik wil er bij Shakyra ook geen ijzers onder.

Dienie; gevaarlijk zeg, die jagers, ik snap ook niet wat daar zo leuk aan is hoor…
Jammer dat je geen foto’s van Maxolo hebt kunnen maken!

Pellie; lekker weg geweest toch, klinkt wel gaaf!
Is wel een flink eind rijden toch?

Leon; wat gaaf zeg, van dat zadel!
Hopelijk past ’t op Snow!

Roos; ojee, dronken scooter rijden haha!
Leuk dat het zo gezellig was!

Ben vanochtend even met Darlah aan de slag gegaan, poging tot longeren gedaan maar ze begreep het niet zo goed. Maar pakte het wel goed op!
Ook een beetje grondwerk gedaan; netjes meestappen, en op stemhulpen reageren.
En achteruit deed ze ook super, ging echt met gemak een stap of 6 achteruit!

Daarna de paardjes in de andere wei gegooid. En jee, die Darlah is soms net een fries, lopen kan ze in elk geval! Moet ik toch nog eens een keertje filmen ze heeft ook echt zo'n houding van een fries.
Maar het is toch echt een Tinker
Laatst bijgewerkt door Kytha op 13-11-05 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:44

Debo schreef:
viewtopic.php?f=101&t=493900 <--- foto's van chackote (geen iedee zal wel verkeerd geschreven zijn ) op paard en koets

Oh, gaaf zeg die foto's. Nou baal ik helemaal dat ik niet geweest ben!!!!

Jellie : leuke foto's en leuk dat die kids zelf hun prijs uit de kar kunnen halen. Ziet er heel gezellig uit!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:52

Ik heb trouwens van die bokker van afgelopen zondag helemaal niks meer gehoord, het was geloof ik de bedoeling dat ze nog zou bellen..
Maarja, zo niet dan houdt het gewoon op!

We wachten nog eventjes af, en anders zetten we hem toch maar op MP, we kunnen nog wel tot het voorjaar wachten, maar waarschijnlijk is het dan een typische naarling

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:54

dead kennedy's... djiezz... oldies jellie

I Love Techno was gaaf! in het buitenland besef ik altijd maar weer wat voor regeltjes-neuk-land nederland is.
er was ontzettend veel politie en security op de been, vooral buiten maar een hoop bezoekers waren zich behoorlijk aan het indrinken van te voren, op het parkeer terrein.
bij de ingang liep er al een jongen zo waus rond, in nederland was die niet naar binnen gekomen hoor, hier wel
controle/fouilleren stelde niks voor en security super relaxt en binnen kwam je ze ook amper tegen. ze waren er wel maar op de achtergrond. op een nederlands feestje zijn ze altijd irritant aanwezig, breed lopen, met ploegjes en met een zaklamp in je kop schijnen.
de entree's zijn in het buitenland ook nog eens beter dan hier, en consumpties ook goed te betalen.
in dit wereldje hebben de nederlanders al gauw last van een houdingsprobleem, op welk feest/festival ik ook kom. helaas....

van ede naar huis heb ik ff op de voorstoel geslapen en ben eerst maar een blokje met gam om geweest, zonder zadel rondtuffen... errrrg zondags

mazzel, ja het is een eind rijden, helemaal als je eerst over ede moet rijden om iemand op te halen, maar er is per toerbeurt gereden dus dat viel ook weer mee

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:16

Leuke foto's van Chakotay op P&K...vind t jammer dat ik dit jaar niet kon, mja, volgend jaar miss beter

Mm, vervelend is dat als mensen zouden bellen maar het uiteindelijk niet doen

Jellie, leuke foto's van Flanna voor de kar, leukv ersierd ook!

Roos, foei, dronken op de scooter dat heb k dan nog nooit gedaan, wel een x savonds zoveel gedronken dat ik het de volgende morgen op de scooter nog merkte

Annick, leuke kar!

zoo vanmorgen lekker gereden met Santana
en daarna zijn we nog wezen lopen met de kleintjes dus Enya Jewel, Kane en Adamo
en nu moet ik zo even huiswerk gaan maken, heb een paar boeken van mn leraar engels geleend over onderwijs aan moeilijk en/of anders lerende kinderen...volledig in het engels natuurlijk, dus daar ga ik straks maar eens in kijkeN
wordt vast lekker makkelijk leesbare boeken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:22

Succes met je huiswerk, Ingrid!
Bedenk me net dat ik daar ook nog wat aan moet doen

Hier is het trouwens aftellen geblazen; mijn zus vertrekt volgende week zondag naar Nieuw Zeeland voor 3 maanden. Ze gaat op Buitenlandse stage. Zal dus wel stil worden hier thuis...
Niks voor mij in elk geval, zo lang weg

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:55

Bonte schreef:
Debo schreef:
en stond ik ook stomtoevallig vlak naast Bonte toen ik foto's aan t maken was

Ik had jou ook helemaal niet zo voorgesteld. Ik vind je op je avatar er anders en ouder uitzien Ik zag aan je trui dat jij het was

haha ik jou ook niet zo... , ik had een meisje van een jaar of 18 verwacht

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:37

jellie, dead kennedy's ken ik niet, zit momenteel aan de lady saw, haha dancehall over foute mannetjes
raar van die vlekjes, hopen dat het snel over gaat
en flan lekker rustdagje, ook wel eens lekker

mazzelmeid, lekker met darlah aan de slag geweest, leuk dat ze het goed oppikte en dat sommige dingen al goed gingen
raar dat je niks meer hoort van de bokker voor kaylen
je zus 3 maanden weg, wel gaafnaar nieuw zeeland, mn zus is 3 maanden in oostenrijk geweest, vondt het wel LEKKER rustig haha

pellie, buitenlandse feestjes veel beter dus!

ingrid, haha ik heb wel eens 3 dagen gemerkt dat ik teveel gezopen had hahaha
lekker bezig geweest met de paardjes en nu weer voor school aan de slag, ahhh hihi

net terug van het bos, 2 uur gewandeld met de doggies, heb geloof ik een paar hele mooie foto's dus zal ze eens gaan bewerken en dan een albumpje maken, wel kijken dan he

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:05

Helaas past het zadel niet...! Heb net dus een rondje polder/haven/nieuwbouwwijk gedaan zonder zadel met het vaste buitenrijclubje.

Elke en Jacqueline, ik ga dinsdagavond ipv woensdagavond Lucas rijden deze week.

Debo over Bonte schreef:

Laatst bijgewerkt door snowdon op 13-11-05 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:09

jammer dat het zadel niet past leon, anders was t echt mooi geweest
lekker zonder zadel gereden nu

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:18

Debo over Bonte schreef:

snowdon schreef:
:))

vanwaar dat lachje??

Debo: waarom dacht je dat dan. Ik basser jou op je foto.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:20

Inderdaad wel jammer zeg dat dat zadel niet paste.
Was ie te smal ofzo?
Maarja, zonder zadel rijdt het lekkerste wat mij betreft

Ik zit eventjes te denken.. volgens mij heb ik dinsdagavond niks! Dus kan eventueel wel komen kijken

Lekker hoor, Roos, zo wandelen! Ben benieuwd naar de foto's!!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:20

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:23

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:29

Wat heeft ze grote oren!!
Ze ziet er echt heel erg schattig uit hoor Roos en wat groeien ze snel he die puppy's!

Bonte: auwa!
Elke, zadel was idd te smal... Nu nog even afwachten of Jacqueline dinsdag kan

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:31

ja lief he die grote oren, ik zei het ook al hier, maar het valt ze niet op
dr moeder heeft lieve kleine oortjes en dr zusje ook haha

vind het wel mooi opzich, net een poolhondje hihi
ze heeft ze hier ook wel helemaal gespitst he, soms lijken ze wel wat kleiner denk ik

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 17:53

Annick: hopen dat het idd zo is dat hij zich verslikt heeft!

Dessilies: heb je website even bekeken, ziet er goed uit!

Pellie: klinkt alsof het erg gezellig was!

Maya: zonde is dat van haar hoeven, irish is nu 5 maanden van de ijzers af en het gaat steeds beter!

Snowdon: gaaf! Das nog eens een leuk cadeautje!

Superroos: klinkt als een leuke wandeling! gave pics!

Vandaag de hele dag op een rommelmarkt gestaan, erg grappig en mijn nieuwe paar kisten weer verdiend!

Nog even een foto van mijn schoonheid: die wil ik jullie niet onthouden, kreeg ik van een stalgenoot:

Afbeelding

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:59

en??? willen jullie mijn mooie dochters zien ????
klik dan maar eens even hier,ik ben supertrots

viewtopic.php?f=76&t=494093

wanneer kom je Tommie fotograferen Deborah??

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:20

Hoihoi,

Straks naar oma, die’s jarig……

Mazzel, bedankt ik zit echt nog na te genieten Ik laat t hier wel horen wat hun bevindingen zijn Je bent iig lekker met Darlah in de weer geweest! Gaaf dat ze zo lopen kan
Jammer dat de bokker niets meer heeft laten horen. Klein berichtje is toch niet zzo’n moeite zou je zeggen… Zal wel stil zijn als je zus zo’n tijd weg is. Ze komt vast met de meest geweldige verhalen terug

Hihi, pel ook oldies kunnen leuk zijn. Jij hebt iig lekker gefeest zo te lezen

Indezz, thanx. Ik vind t ook jammer dat wij niet naar P&K konden. Wellicht volgend jaar

Ingrid, bedankt T leuke was nog dat het eigenlijk Jan’s idee was. Die denkt tegenwoordig ook aan alles Jij ook lekker gereden Suc6 met huiswerk…

Roos, aan de dancehall, die foute mannetjes doen het t em wel he Lekker naar het bos geweest. Leuke foto’s. Tala is een leukerd maar wolf mag er ook wezen! Die op die bank is grappig, helemaal voor pampus

Il, grappige rol foto! Lekker gehandeld dus

Leon, jammer dat het zadel niet goed lag… Maja mss kan je t nog leuk verkopen?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:34

Lonneke, erg leuke foto!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:40

Leuke kar gezien! Lekker bekkie van Tala, knapperd is het ! Leuke meiden van Des! Geslaagde dag van Jellie op foto! Foto's van TM!! Rollende Irish!

Vanmiddag lekker met Kit gewandeld, hij was zo zoooeeet!!! Beetje frips maar oh zo braaf. Heleboel vrachtwagens getouched en ook grote betonblokken en stoplichten, ook een blauwe slang op de grond (die was wel heel erg eng). Nog op 3 adresjes wezen buurten met Kit en hij stond uberbraaf stil. Op de terugweg naar stal kwam er een busje keihard aanrijden. Ik maakte nog een handgebaar om vriendelijk iets rustiger te rijden (we moesten door een versmalling heen) terwijl ik aan het wachten was tot hij voorbij was. Geeft die oelewapper een dot extra plankgas en krijg een scheldserenade naar mijn hoofd, wat een aftrekselprodukt zeg!! We weten wie het is, volgende keer even aanspreken. Kit had er gelukkig geen last van achteraf. Je hebt ze er tussen zitten! Het laatste stukje naar stal nog even een vette uitgestrekte draf gedaan (pffff moest zelf meerennen haha), hij was gewoon echt moe na het wandelen. Arm dier!

OH ja tijdens het wandelen door de nieuwbouwwijk riep een kindje vol enthousiastme naar de ouders: Kijk !! Een koe!!!!!
zooo schattig hihi

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:43

Jammer dat je zadel niet past Leon, dan toch maar aan de muur?

MM, lekker dat Darlah het zo goed oppakt. Wilde nog even zeggen dat ik haar er op de laatste foto erg goed uit vond zien, een stuk opgeknapt.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:46

Hihi Chev, jij hebt echt lopen geniete met je knollie! Wel een kloteviool zeg met die wagen