Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vind t voor die mensen zo sneu.. zeker omdat er zo bijtijds bij waren zoals ze in de kliniek zeiden. Ipv 2 weken is t 10 geworden en nu maar afwachten.. vanmorgen hebben ze een gesprek.
Gaaf dat er geluid bij de bak komt 
T jeukt wat. Ik hoop dat t snel weggaat en niet erger wordt

ze heeft ook echt zo'n houding van een fries.
Debo schreef:viewtopic.php?f=101&t=493900 <--- foto's van chackote (geen iedee zal wel verkeerd geschreven zijn) op paard en koets

dat heb k dan nog nooit gedaan, wel een x savonds zoveel gedronken dat ik het de volgende morgen op de scooter nog merkte 

dus Enya Jewel, Kane en Adamo 

Bonte schreef:Debo schreef:en stond ik ook stomtoevallig vlak naast Bonte toen ik foto's aan t maken was![]()
Ik had jou ook helemaal niet zo voorgesteld. Ik vind je op je avatar er anders en ouder uitzienIk zag aan je trui dat jij het was

haha
hahaha
Debo over Bonte schreef:haha ik jou ook niet zo... , ik had een meisje van een jaar of 18 verwacht
Debo over Bonte schreef:haha ik jou ook niet zo... , ik had een meisje van een jaar of 18 verwacht
snowdon schreef::))
vanwaar dat lachje??

Nu nog even afwachten of Jacqueline dinsdag kan

Ik laat t hier wel horen wat hun bevindingen zijn
Je bent iig lekker met Darlah in de weer geweest! Gaaf dat ze zo lopen kan 
T leuke was nog dat het eigenlijk Jan’s idee was. Die denkt tegenwoordig ook aan alles
Jij ook lekker gereden 
Lekker naar het bos geweest. Leuke foto’s. Tala is een leukerd maar wolf mag er ook wezen! Die op die bank is grappig, helemaal voor pampus
Kijk !! Een koe!!!!!