Klinkt goed, hopelijk merk je over paar dagen verschil.
Rijden ging niet heel fijn maar heb uiteindelijk niet veel van hem gevraagd. Soms is dat beter. Had nu zelf 3 weken niet gereden en dit weekend was Mac niet zo fit, dus ook wel logisch dat niet gelijk weer heel fijn te rijden is.
wat mooie fotos kimley, volgens mij heb ik jou ook op facebook gezien in een tinkergroep zou dat kunnen? xaffier naar de apk keuring zo te zien.
Kimley
Geplaatst: 04-11-17 10:50
OleJon schreef:
wat mooie fotos kimley, volgens mij heb ik jou ook op facebook gezien in een tinkergroep zou dat kunnen? xaffier naar de apk keuring zo te zien.
Dat zou heel goed kunnen hoor! Vandaag eens kijken wat we gaan doen.. Ik denk even los of aan de longe werken Morgen gaat het scheer apparaat erdoor dus straks even olie en sedatie halen
Max wordt volgende week geschoren. Hij vindt het heerlijk tot je bij zn benen en hoofd komt.. dan wordt het steigeren.
Nessa
Geplaatst: 04-11-17 12:23
@ Kimley: fijn dat de verhuizing goed is gegaan
@MariekeTV: gefeliciteerd nog met je aanwinst, en fijn dat het allemaal zo goed gaat
@Jane2: wow met neckrope, knap zeg!
@ellen_xx: welkom terug
@Shelly21: goed dat je de fysio hebt laten komen!
@Kimley: is ze al eens eerder geschoren? Cheana vorig jaar nog nooit, en kon onwijs goed zonder sedatie. Dit jaar buik geschoren, vond ze raar, maar na 2 seconden vind ze het wel prima
over dekens: tja voor elk paard anders. Cheana heeft het zo snel warm. Dus onderkant hals, borst en buik paar weken terug geschoren. Volgende week gaat er nog meer af en dan deken op. Ze heeft het anders veels te warm met die mega dikke vacht. Cheana is niet flink bezweet na het werk, maar zeiknat, tot op de huid. Ze staat nu nog bloot, hoe ze nu is geschoren staat ze iig niet meer te zweten op de wei.
Cheana heeft overigens ook maat 195, ze is maar 146.
Jahoor vorig jaar ook 2x geschoren Ik doe alleen borst en singelplek.. Maar ze word gevaarlijk.. slaan, steigeren, bijten. Dus voor de zekerheid maar kleine sedatie
leuke fotos nessa jammer van de deken mandy valt wel onder garantie hoop ik. vanmidag met nikki gereden, madam heeft een paar keer gebokt. even pittig toegesproken kleine trut daarna weer raaf
Mandy ik ben erg benieuwd of ze de deken onder garantie laten vallen. Hoop het voor je.
Nessa leuke manen, en die laatste foto
Haha Nikki iets te vrolijk?
Hier Splash vorig jaar helemaal geschoren zonder verdoving. Ik heb alleen zijn hoofd niet gedaan. Het was voor ons beide de eerste keer geloof ik, maar hij was super braaf. Dit jaar wil ik proberen niet te scheren.
Ik ben ook weer aanwezig! Leuke foto's van mouse en die van eefje, echt schattig hoofdje heeft ze
Leuk die vlechtjes van cheana. Ik moet nog even op vlechtcursus met Luna, mijn vorige pony had echt spriethaar kon je niks mee.
Fijn dat Xav lekker behandeld is, heb je goede ervaringen met dry needling?
Vandaag samen met mijn zus voor de eerste keer naar buiten geweest op Luna, deed ze super braaf. Ze vind het nog wel raar dat ze nu op haar eigen benen moet lopen en niet meer achter de fiets aan kan, maar ze pakt alles super snel op! Let niet op mijn laarzen, was ze vergeten om te wisselen
Vanmorgen mouse geschoren.. met sedatie heel braaf! Daarna lekker nieuwe deken op gedaan en daarna even de renbaan over gestapt om de verdoving eruit te werken en haar beetje warm te houden
Ik hoop dat ze het nu niet meer zo warm heeft, en we weer lekker kunnen rijden
En als kers op de mouse..
Nieuwe warme dekentje
paddraigh
Geplaatst: 06-11-17 07:06
Kale mouse!
Wat fijn kody!
Crea bezig met de vlechtjes!!
Leuke foto van eefje!! Lkkr smerig zijn
Hier een nieuw pad gekocht
Al twijfel ik nog over een roze erbij
Kimley