Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voor de Reuni met de "Pups"
We komen langs Boxtel
" "Oooh...
"

Zijn echt helemaal te pletter geregend, pas om een uur of 2 werd het droog. Hebben wel goeie resultaten geboekt, het hengstveulen was als eerste geplaatst bij de hengstveulens, en reservekampioen van alle veulens.
Beide volwassen merries deden mee aan de zadelrubriek, degene die ik reed werd kampioen en de ander (door een nichtje van de eigenaresse gereden) werd tweede..

Maar we kunenn wel met de honden naar het strand 
(En best dichtbij voor mij)
snowdon schreef:Zeg.... is het nog wel veilig om mijn Tobiasje bij jullie 'honden' te laten?
Die kinderen ook, daar krijg je gewoon medelijden mee

Was leuk
En idioot
was in een kantine van een camping, en de mensen die de eigenaar zijn of achter de bar staan, kweenie precies. Dat zijn homo's. Okay, whatever
Maar dit waren enorme nichten, compleet met hele verkleedpartijen tussendoor, waaronder een striptease-act, uit een leren pak, waar uiteindelijk alleen een blote vent met een string en een zweepje overbleef. Realiseer je dan, dat meneer een buik van hier tot gunter had op spillebeentjes.
Maar verder was het gezellie, lekker gekletst. 

Vautje?

Normaal had ik zon gozer allang een trap in zijn klöten gegeven. Maar durfde niet, want hij zou mij dan zekerweten lens hebben geslagen. Hij was zo gek, ogen stonden raar in zijn hoofd. De jongen werd afgevoerd, en heeft nog een flinke klap tegen zijn kaak gehad van een collega van Wilco.

Maar dan was Wilco niet zo vreselijk heen als z'n broer idd. Wel eng hoor, zo'n gast.. precies wat je zegt, je zou dan wel willen laten weten wat je er van denkt, maar eigenlijk durf je niet uit gevolgen. Idioot is dat...
Goed dat je dat niet hebt gedaan... Een aai over z'n bol...
Geniaal...