Hmmm, toch niet naar kerk, Mees ging even de draad bij de paarden verzetten en werd toen gestoken door een wesp. Er zit daar in de grond een gigantisch wespennest, onze heldhaftige buurvrouw heeft er gif in gegooid, want je kunt er anders niet eens in de buurt komen... Kascha werd ook meteen gestoken in haar hoofd. Mees is er allergisch voor, en heeft nu een gigadikke hand, dus we houden het maar even in de gaten...
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-09 10:48
Goeiemorgen
Had gister een stuk of 10 pagina's bijgelezen.... maarja, drukte weer eens op het verkeerde knopje
Nouja, Gisteravond naar Manege de Delft geweest, daar was een opendag en kwam fries jauke van Amable@Bokt een VD-show geven, echt gaaf
En vandaag gaan we naar Budel Voor de Reuni met de "Pups" Kwam er ook net achter dat we LANGS Ellen komen "Pappa, Pappa We komen langs Boxtel " "Oooh... "
Iedereen veel plezier vandaag en voor de iedereen die het nodig heeft
Bah wat oliebol zeg van die wespen marleen!! hopelijk zijn ze nu dood vergiftigd!!
Schimpje
Geplaatst: 06-09-09 11:18
Zo... even druk geweest laatste dagen dus beetje half bijgelezen..
Gister fokdag van de trekpaarden gehad in Peize, en het was NAT! Zijn echt helemaal te pletter geregend, pas om een uur of 2 werd het droog. Hebben wel goeie resultaten geboekt, het hengstveulen was als eerste geplaatst bij de hengstveulens, en reservekampioen van alle veulens. Beide volwassen merries deden mee aan de zadelrubriek, degene die ik reed werd kampioen en de ander (door een nichtje van de eigenaresse gereden) werd tweede..
Ook zo typisch.. Wordt je eerste met een trekpaard, win je een deken, wat denk je.. Maatje 195!! (die past Benson dus..) Dus ik mocht hem mee naar huis nemen, eigearesse had er toch niks aan.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-09 11:28
Nou, nog even snel bijgelezen
Heey, Chantal
Grt, een dierentuin is inderdaad ook leuk, wij gaan volgende week naar Artis
Leon kan niet stilzitten… Maar we kunenn wel met de honden naar het strand
Madam Tussaud is ook erg leuk (En best dichtbij voor mij)
Gaaf die Herten
snowdon schreef:
Zeg.... is het nog wel veilig om mijn Tobiasje bij jullie 'honden' te laten?
Mambo beschermt ‘m wel *Kuch* Die rent al weg met z’n staart tussen z’n benen als een hond begint te blaffen
Leuke foto’s van Leon en Arjan
Maartje nieuwe Ava En Sylke naar nieuw baasje, Avelyn heeft zich dus als een grote meid gedragen
Knappe Basco
Ieuw, die opgeblazen vent van Popstars, triest… Die kinderen ook, daar krijg je gewoon medelijden mee
Shiloh is echt veranderd in een jaar
Mirjam een rijbak als het droog is
Bij Janet eergisteren een Truck voor het huis van vriend
Tuurlijk mag Rakker mee als we gaan wandelen, Carola
Grit eergisteren een K*tdag
Diaz te koop
Denise ook een nieuwe Ava
Arthus weer terug, Doortje is erg cute, Lies Balen van het land
Gaaf Nathalie, die reclame fiat 500’tjes
Les van Nathalie ging gister niet door
Berner van ouders van schoonzusje van Janet ingeslapen Gave Auto, maar wat een vreselijke vriendin van je buurjongen
Aaahw, lieve Lady
Bianca
Nathalie misschien een Auto kopen
Gaap gister afgespeend
Ellen gister lekker buitengereden
Grit gister manen van Vince gewassen en recht! geknipt
Leuke foto’s Chantal
Trea leuke foto’s Wat grappig dat jullie ook naar het Tierpark in Northorn zijn geweest, wij zijn er deze vakantie ook weer geweest
Kijkers voor Santa
Ellen gister naar een familiefeestje geweest
Janet naar een schuurfeest
En uuh… Grit naar een kinderfeestje
Carola nieuw zadel
Ieuw, bah Ellen, vervelend
Angela beetje ziek gister
Aahw, Arme Avelyn
Mirjam, gaaf zeg
Kai weer verhoging
Dagmar naar Kos
Ilse dikke uier
ellieellende
Geplaatst: 06-09-09 11:37
Goedemorgen!
Heb niet bijgelezen.....ben nog een bietje draaierig van de roseetjes LOIS! hoe laat ben je er?
Zal jullie ff bijpraten over de Stalker, want het is toch ook wel leedvermaak, en dat vinden we hier soms weleens grappig he?
2 deuren verderop woont een jongen die tja, ze niet allemaal op een rijtje heeft om zo maar te zeggen.... Hij heeft dus een vriend die regelmatig bij hem op bezoek komt.... sociaal als ik ben, zeg ik ze keurig gedag en wens ze veel plezier als ze weer eens naar Ajax gaan kijken. Dat is alles. gewoon een friendly neighbour. Een tijd terug kreeg ik een brief van 2 kantjes dat die vriend mij toch wel beter wilde leren kennen.... achossie, sneu! Dus ik heel vriendelijk uitgelegd dat ik daar dus geen interesse in heb. elke zin in de brief begon met mijn naam en nog meer van die enge dingen.
Gister kreeg ik weer een brief van hem, waaruit bleek dat ie mij toch wel scherp in de gaten houdt en dat het heus geen kwaad kon om toch maar eens met hem op stap te gaan.... al een stuk dwingender. Ook schreef hij dat hij een vakantie geboekt heeft naar een warm oord en dat ie mij wil meenemen. ieks griezel.
Nog ff doorgebladerd, achos Mirjam, zou hij echt niet naar het ziekenhuis mogen dinsdag? Beterschap voor je mannetjes!
Arme Mees en Kasha! wespensteken zijn idd veneinig, kan er ook niet tegen!
Ga nu snel naar stal, we gaan onze kudde uitbreiden met een hele stoere vent! Hobje en Niamh gaan samenwonen Dus dan staan vanf vandaag Hobje, Niamh en Enya samen in een wei! kunnen ze wel gebruiken die dames, een beetje mannelijk gezelschap!
ellieellende
Geplaatst: 06-09-09 11:47
En ik wil Mambo ook weleens in het echt zien Lois!! Ahhhh papa van Lois....
Hoest nu met Kai Marleen? En ai.. wespen.. sterkte!
Supergave motor!
Lieve foto's van Gabriël!
Aangifte / melding doen hoor Marleen... Sowieso melding doen bij de politie. Mss valt het mee, mss niet, maar dan is er iig al een dossier.
Gisteravond feestje gehad. Was leuk En idioot was in een kantine van een camping, en de mensen die de eigenaar zijn of achter de bar staan, kweenie precies. Dat zijn homo's. Okay, whatever Maar dit waren enorme nichten, compleet met hele verkleedpartijen tussendoor, waaronder een striptease-act, uit een leren pak, waar uiteindelijk alleen een blote vent met een string en een zweepje overbleef. Realiseer je dan, dat meneer een buik van hier tot gunter had op spillebeentjes.
Right... Soms zijn er zo van die dingen die je niet had willen zien Maar verder was het gezellie, lekker gekletst.
ellieellende
Geplaatst: 06-09-09 12:19
Moet Marleen aangifte doen tegen de wespen??? Ik denk idd dat ik wel een melding doe bij de politie..... Je weet maar nooit. Ik had de ouders al aangesproken van die jongen die bij mij woont, die waren er toevallig, maar die sporen ook niet helemaal. Ik weet dat ze beiden vnvd bij mij naast zijn, dus dan ga ik in ieder geval even zelf tegen die gozer zeggen dat niet wijs is en mij met rust moet laten, heb daar al een vriend van me voor ingeschakeld, kan die m ff bang maken.
Kai gaat nu weer goed Maya, normale temp... dus hopelijk blijft dat zo!
Eng hoor Ellen, zo'n gast... zou idd ook een melding doen, en zelf goed uitkijken....
Hebben jullie ook dat je maar niet kunt wennen aan die lagere temperaturen? Heb het al 2 weken alleen maar koud... brrrr...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 06-09-09 13:13
Marleen een wespennest in de wei, Mees gestoken Kai weer goede temperatuur. Ik moet ook wennen aan het weer, ik heb steeds de neiging om de kachel aan te zetten, terwijl het ruim 21 graden is. De afgelopen weken was dat 25 of meer en het helpt ook niet mee dat het op m'n werk altijd heel warm is.
Lois gister naar de Delft geweest en vandaag een reünie, veel plezier!
Britta haast weggespoeld tussen de werkpaarden, maar wel goede resultaten, gefeliciteerd!
Ellen een enge stalker, je zit er maar mooi mee Hobje en Niamh samenwonen.
Klinkt als een hilarisch feest Maya, maar dat zijn vaak wel de beste
M'n vader heeft net even geholpen om m'n wasmachine in een lekbak te zetten. Vorige week was die gaan lekken en dat kwam de benedenbuurvrouw vertellen Niks aan de wasmachine kunnen vinden, dus maar in zo'n bak gehesen. Alarm in elkaar geknutseld wat gaat gillen zodra er water in de lekbak komt, dan kan ik ingrijpen voor ik liters moet dweilen.
Maar zo eerst weer even bij Ilse kijken en uier koelen.
Ergens is het wel lekker een beetje koeler weer, moet er niet aan denken dat Ilse met 26 graden met een mega-uier staat.
_janet_
Geplaatst: 06-09-09 13:43
goede morgen, naja middag
Maya haha geweldig feestje gehad.
Kai gaat weer beter, en mees gestoken door een wesp
Nou gisteren was erg geslaagd. Wilco was natuurlijk weer dronken, en zijn broer nog een slagje erger. Maar ik was Mama over iedereen (was nuchter en had de huissleute) Aan het einde was het wat minder. Een jongen was helemaal aan het flippen (had waarschijnlijk iets geslikt) en die gozer hoorde niet tussen de gemoedelijke boeren thuis. Hij stoote tegen iedereen aan, waaronder mij. Hij kreeg mijn drinken over zich heen. Draaide zich om, pakte me heel agressief vast in mijn nek en aan mijn pols. Normaal had ik zon gozer allang een trap in zijn klöten gegeven. Maar durfde niet, want hij zou mij dan zekerweten lens hebben geslagen. Hij was zo gek, ogen stonden raar in zijn hoofd. De jongen werd afgevoerd, en heeft nog een flinke klap tegen zijn kaak gehad van een collega van Wilco.
Toen belde een vriend op van Wilco zijn broer, dat hij op de stoep voor huis zou liggen. Wilco meegesleept en naar het huis van broer gelopen. Hij kon niets meer, zo lam Ze hebben hem vastgehouden, ik zijn schoenen uitgetrokken. Wilco en een vriend hebben hem naar boven gedragen. Daar hebben we hem op bed gelegd, en hebben Wilco en ik hem uitgekleed. Emmertje naast zijn bed, en hij sliep gelijk Was nog wel schattig ook. Wilco die zijn grote broer toestopt, en even een aai over zijn bol geeft
Moeke Janet... Maar dan was Wilco niet zo vreselijk heen als z'n broer idd. Wel eng hoor, zo'n gast.. precies wat je zegt, je zou dan wel willen laten weten wat je er van denkt, maar eigenlijk durf je niet uit gevolgen. Idioot is dat... Goed dat je dat niet hebt gedaan... Een aai over z'n bol... Geniaal...