Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Waar ik ben zijn Tobias en mn camera die dag geloof ik

Marleen erg brutaal
balen van schuurders ook
Say schuurt eigenlijk altijd wel staart een beetje
en af en toe achter der oren, maar heb nog steeds niet precies ontdekt waardoor ?? geen zomerexceem want staart doet ze juist meer in winter
heb t idee dat t te maken heeft als ze nattere kuil krijgt maar of dat ook echt de oorzaak is 
heb dat ook vaak teveel doen en te weinig drinken voelt niet fijn
probeer daarom altijd flesje drinken of iets bij te hebben zodat je het kan voorkomen
dat probeer ik nu altijd te doen
, maar ook dan soms nog lastig/ te laat
maar dan kun je wel in ieder geval méteen drinken als je je hoofd voelt dat scheelt ook 
klinkt grappig " verzorgster van 38" idd kan je denk ik dan toch wel vanuit gaan!
Leuke foto's van Shania wordt al grote meid
maar zo kan het wel EINDELIJK genezen! hopelijk snel en goed!
Ah schattig Whis en Snow samen en grappig
via schaduw te zien dat chayenne aandacht vraagt
en ook ERG leuke " ff mijn been kriebelen" foto
en vind manen nog wel meevallen voorste stuk en voorpluk lijken nog goed dik en dat achterste groeit ook wel weer bij
idd da's shet eigen helaas 
Leon ik doe met je mee hier dus ook al blut
(kan nog net het broodnodige kopen enzo
) balen dat kuil duurder uitviel
Nu meer mensen verslaafd aan Kolonisten online --> joyce zit zeker op school ivm die melding van teveel namen op zelfde adres ?!

net als gister trouwens
tot 'n uur of 9 's avonds dan want toen kwam t er ineens met bakken uit 
was bang dat 2 weken vakantie misschien wel resulteerde in "terugslag" of in ieder geval weer lange opbouwperiode enzo dus ben na vakantie héél voorzichtig weer begonnen met opbouwen, maar alles gaat tot nu toe perfect
en gister dus voor het 1st weer ietsie meer gedaan en ook dat ging sùper dus
ben BLIJ

da's mijn goeie voor op wedstrijd enzo
bijpassende zweetdeken is ook erg leuk
maar had er al 2 dus maar niet gekocht 

Sita deze lijkt sprekend op een paard (ondertussen verkocht) van stalgenootje
als dat geen familie is weet ik het ook niet meer
. Zelfde kleur, bredere bles maar wel ook precies hetzelfde hoofd en uitdrukking en ook gewoon heemaal hoe die zo staat enzo 

Pradaatje schreef:Nee zit niet op school
Lekker gereden!
dan vind ik het raar of je moet zelf al HEEL veel namen aangemaakt hebben maar dat lijkt me sterk toch ?! 
ook altijd hetzelfde...
Vorige keer had ik dat aangegeven bij "opmerkingen voor de postbode" maar dat lezen ze denk ik niet of zo
komen liever 3 dagen achter elkaar terug, terwijl we hele dag op het werk zijn
(en buren dus wel gewoon thuis zijn en aan hadden kunnen nemen ...)