zo eens naar stal, gewonde paardje verzorgen en dan een rondje met Jessie. Ben benieuwd hoe ze is, wordt wat huiverig de laatste tijd met 'r, ze kan zo raar uit de hoek komen Oh ja, en ik zal een foto maken van Flynn z'n wrattensnoet
Hallo allemaal, het heeft even geduurd, (was erg druk) Maar ben er weer. Killarney staat trots op stal hier in Vlissingen nu. Is nog wel wat druk vanwege de vreemde omgeving maar dat komt wel goed.
Gisteren toch op Nigel gereden, ging eigenlijk prima, hij deed lekker zijn best én..... hij liep op twee teugels! Hij loopt ook niet meer in telgang bij het stappen, dus ik vermoed dat hij gewoon stijf is geweest. Ik denk dat het sowiezo goed is om hem zeker 1 keer in de week te blijven longeren om het in de gaten te blijven houden.
Vanaf vandaag ben ik begonnen met de les: 'mij besluipen? ik ga heel hard stampen!' Zowaar, ik kreeg onderdanige kauwbewegingen terug! Kleine etter
Vanmiddag paardrijles geven, hm, wordt waarschijnlijk zitten in de wei en kijken naar Bazooka, haha! Moet ze nog wel even duidelijk maken dat hij alléén is om naar te kijken!
Goedemorgen Leuke foto's Leon! Sita lekker met Amy gekroelt! Jessie doet een beetje raar.. Vervelend Berdien Killarney lekker thuis! Succes met je huiswerk Puchje!
Marleen erg brutaal balen van schuurders ook Say schuurt eigenlijk altijd wel staart een beetje en af en toe achter der oren, maar heb nog steeds niet precies ontdekt waardoor ?? geen zomerexceem want staart doet ze juist meer in winter heb t idee dat t te maken heeft als ze nattere kuil krijgt maar of dat ook echt de oorzaak is
pff Annique heb dat ook vaak teveel doen en te weinig drinken voelt niet fijn probeer daarom altijd flesje drinken of iets bij te hebben zodat je het kan voorkomen dat probeer ik nu altijd te doen , maar ook dan soms nog lastig/ te laat maar dan kun je wel in ieder geval méteen drinken als je je hoofd voelt dat scheelt ook klinkt grappig " verzorgster van 38" idd kan je denk ik dan toch wel vanuit gaan! en nu al spannend hoe Tolkien het gaat doen
Sita last van benauwdheid met dit weer Leuke foto's van Shania wordt al grote meid
Boncho poezebeest moet nog wennen aan kap maar zo kan het wel EINDELIJK genezen! hopelijk snel en goed!
Ah schattig Whis en Snow samen en grappig via schaduw te zien dat chayenne aandacht vraagt en ook ERG leuke " ff mijn been kriebelen" foto en vind manen nog wel meevallen voorste stuk en voorpluk lijken nog goed dik en dat achterste groeit ook wel weer bij en bolletje Santa idd da's shet eigen helaas
Leon ik doe met je mee hier dus ook al blut (kan nog net het broodnodige kopen enzo ) balen dat kuil duurder uitviel
Nu meer mensen verslaafd aan Kolonisten online --> joyce zit zeker op school ivm die melding van teveel namen op zelfde adres ?!
Flynn heeft de weg naar andere kant gevonden en niet meer helemaal Save voelen met jessie
Killarny THUIS
welkom Eefje
Hier is het ook erg mooi weer net als gister trouwens tot 'n uur of 9 's avonds dan want toen kwam t er ineens met bakken uit
Gister zo heerlijk met Sayla gereden was bang dat 2 weken vakantie misschien wel resulteerde in "terugslag" of in ieder geval weer lange opbouwperiode enzo dus ben na vakantie héél voorzichtig weer begonnen met opbouwen, maar alles gaat tot nu toe perfect en gister dus voor het 1st weer ietsie meer gedaan en ook dat ging sùper dus ben BLIJ
O ja en Peet dit halster heb ik ook da's mijn goeie voor op wedstrijd enzo bijpassende zweetdeken is ook erg leuk maar had er al 2 dus maar niet gekocht
en vergeet ik het nog bijna:
Sita deze lijkt sprekend op een paard (ondertussen verkocht) van stalgenootje als dat geen familie is weet ik het ook niet meer . Zelfde kleur, bredere bles maar wel ook precies hetzelfde hoofd en uitdrukking en ook gewoon heemaal hoe die zo staat enzo
Heb er helaas geen (goede) foto van alleen deze van zijn hoofd ...
Laatst bijgewerkt door grid op 10-09-08 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt
pff ze zouden een pakketje komen brengen maar moet dadelijk toch echt wel naar de winkel en zijn nog niet geweest ook altijd hetzelfde...
Zal ik een briefje met "afgeven aan de buren hsnr .." op mijn deur plakken Vorige keer had ik dat aangegeven bij "opmerkingen voor de postbode" maar dat lezen ze denk ik niet of zo komen liever 3 dagen achter elkaar terug, terwijl we hele dag op het werk zijn (en buren dus wel gewoon thuis zijn en aan hadden kunnen nemen ...)
hallo allemaal ben ik weer even dit las ik op een duits forum
ich hoffe ihr könnt helfen... eine sehr gute freundin, die im pferdeschutz tätig ist, hat mir gestern eine email geschickt, mit der bitte um hilfe.... es geht hier um einen tinkerwallach der ein opfer einer scheidung wurde und nun spurlos verschwunden ist... vielleicht kennt ihn jemande...
hier ein paar daten und ein foto:
Name: Name laute e-Paß: "Marvell" - Rufname: Dick bzw. Mexx Geb.: Mai 1999 in Deutschland Größe: ca. 153 +/- cm Farbe: Rappe mit 4 x hochweiß gestiefelt und sehr viel Behang
Das Pferd wurde von der Pferdehändlerin Ricarda H. aus Limbach/WW bereits vor etwa einem Jahr über dhd24 angeblich nach Stuttgart verkauft.
Wer weiß etwas über seinen Verbleib? Pferd ist ein Trennungsopfer.
ich hoffe ihr könnt helfen... bin über jeden tip dankbar....
hier is de link daar kun je een foto zien misschien ziet iemand in nederland dit paard ergens.....
zweetdekens zijn verslavend heb begin dit jaar een appelgroene gekocht en hij had er nog maar twee...... werk ze iedereen ik ga zo even met mijn kitten daar de d.a. er is iets mis met zijn pootje en hij doet niets anders als gillen raar beest maar vertrouw het toch niet dus ga toch maar even langs.