Verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte allemaal .
Net bij Balou geweest , stond lekker met zijn nieuwe maatje zij aan zij te grazen. Van een afstand leon's stekkie (en arjan natuurlijk ) nog gezien. Ziet er toppie uit zeg!
Ach wat jammer van het veulen, allemaal heel veel sterkte toegewenst
Eergisteren hebben we bij ons op stal ook flink moeten knokken voor een veulen wat net geboren was. Gelukkig knapt ie nu weer goed op en is het ergste geleden. Maar het is een beroert gezicht om een veulen zo te zien vechten voor zijn leven.
Kleine tristan is helaas vanochtend op onbekende wijze overleden, we vonden hem nog warm in stal. D.a denkt aan hartstilstand of een darmverstopping. De kleine hummel had al een zware start gehad, en dit is toch te zwaar voor hem geweest. Het heeft zo moeten zijn, we zijn er allemaal erg van geschrokken........
Bedankt voor al jullie hartverwarmende reacties!
Groetjes, annique, annita en Marjolein....
Ik spreek jullie over een paar dagen weer, ik ga nu naar een vriendin. Pfff ik begin net weer een beetje bij te komen, wat een schrik echt ik wou het eigenlijk niet geloven, deze kleine hummel waarom nou hij? Pfff arme tara arma marjo. Tara staat aangemeld bij de veulen centrale, zodat we misschien nog iemand anders kunnen troosten op deze manier .....
Nogmaals onwijs bedankt voor jullie super lieve berichtjes!
Annique.. Nogmaal erg veel sterkte, ook voor je moeder en Marjolein.. Verschrikkelijk.. Heb er geen woorden voor..
TK op visite geweest bij Balou.. Je kan je mannetje niet lang missen he..
Ben met de stalhoudster en een stalgenootje op buitenrit geweest.. Heb maar 1 crisismomentje gehad dat ik echt niet meer wilde, en later ging het super goed. We hebben wel t rondje wat ingekort, Amy was ook helemaal bezweet van alle spanning. Maar ze was ontzettend braaf verder.. We zijn terug op weg naar betere tijden lijkt het.. We hebben alleen maar gestapt en klein stukje gedraafd. Vind ik weer wel genoeg van mezelf.. Van de week gaan we weer op een avond..
Daarna mijn kleuter van de wei gevist (jaa.. ze stonden op t land) en haar lekker gepoetst.. Ze zit bijna helemaal strak in de zomervachtje.. En ze was ook al zo lief! Wat geniet ik dan toch van mijn beestjes..
wat een rare dag vandaag ben blij dat hij bijna voorbij is. Tinkermuts heel erg bedankt voor het melden en bij deze kan ik aankondigen dat tara eind van deze week gedekt word door chakotay. sas je bent een kanjer dat je meteen voor ons klaarstaat.
lordj/vuurtoren: sterkte zeg, vreselijk. Ik had hier op bokt nog een bericht gelezen die voor een wees veuletje een merrie zochten, was een trekpaard veulen volgens mij. Weet alleen de TS niet meer.
Heerlijk op de moter weg geweest. We hebben 120 km gereden, even lekker ons hoofd leeg gemaakt.
Sita: het gaat de goede kant weer op met jou en Amy!
Als eerste: Wat een enorm naar bericht, dat kleine Tristan overleden is! Hij was zo mooi! Heel veel sterkte, Annique, en iedereen die ermee te maken heeft! Wat liggen leven en dood weer dicht bij elkaar, zo geniet je, en zo huil je!
Sita: Wat knap van je dat je weer op buitenrit bent gegaan! Super hoor! En fijn dat het ook zo goed ging!
Janet: Heerlijk op de motor weggeweest, lijkt mij ook altijd tof!
TK: Als Balou eet, zal het wel goed zijn toch?!!!
We hebben zelf ook lekker genoten vandaag! Met Mirthe en Kiki in de bak geweest, Mees heeft nog even los op Mirthe gezeten. Ze vond het best. Banbay's hoeven gedaan, en allebei lekker gepoetst. Dames weer even uit elkaar gehaald... Neeltje betuigd en geoefend voor het sleepje, was nog iets te spannend. Ben verbrand........ m'n hele hals is rood!
Ik moet nog bellen/mailen naar de nieuwe eigenaren.. Maar het is de bedoeling dat ze in mijn vakantie (Eind Juni/begin Juli weg zou gaan). Het liefst zou ik haar nu wegbrengen, maar ja.. Beetje kort dag..
Maar Woensdag ging de DA weer langskomen zei hij, dus dan zal ik het wel horen of dat ze nu elke keer rond deze tijd hengstig word. Ik dacht namelijk dat ze steeds rond de 10e van de maand zat namelijk.. Maar ik denk ook dat het komt vanwege het mooie weer..
Ja, dat heb ik onthouden van Dewi twee jaar terug Die bleek ik net na de eisprong bij Baggio gebracht te hebben toendertijd, mocht dr pas na 3 weken mee naar huis nemen, het luie varken