[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:50

Annick, ik zou t iig uitproberen. Zonde om er gelijk ijzers onder te zetten als zoiets niet nodig is. Wandel je wel eens over de weg met hem?
Zou gaaf zijn als de kar wat wordt

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 00:59

Even snel een berichtje, ga morgen alles weer bijlezen, maar ga nu slapie doen. Net een hele heftige maar geweldige film gezien: one million dollar baby, ik vond hem prachtig!

Annick

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:00

ja we wandelen wel, zijn hoeven zijn hard dat wel.
ach we zullen zien.
trouwens , ik zit nog ergens mee.
Damian is aan het hoesten, het lijkt wel of ie zich verslikt zeg maar.
had ie vorig jaar ook, veearts naar gekeken maar die kon niks vinden.
het lijkt wel of hij het heeft als ie s'nachts weer op stal is.
hoop toch niet dat ie allergisch is voor hooi of stro.
het komt echt uit zijn strot , dus niet vanuit de longen.
las net een topic van iemand waarvan het paard bijna het zelfde heeft.
viewtopic.php?f=3&t=490499&view=unread#unread

Allleen heeft dit paard last van slijm en dat heb ik bij damian nog niet gezien.
maak me best wel zorgen eigenlijk.

Jean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 05:47

goedemorgen allemaal

Maya schreef:
Ik ben net terug van een buitenritje met bokker Sjita en "haar" Tinker Amy. Ze kon het eerst niet vinden en was bij de buren op bezoek gegaan, maar uiteindelijk heeft ze het wel gevonden. Was erg gezellig en best leuk. Onderweg nog een fietserstunnel tegengekomen, wilden beide mutsen niet over het roostertje er vlak voor Dus toen ik Amanda omgedraaid en back gevraagd, toen ging ze wel. Zag je Amy kijken... hmmm *denkend* en dan toch maar volgend En aan het einde van die tunnel was weer zo'n roostertje, stonden ze er allebei voor

Maya ik vind het een super oplossing, hahaha geweldig.

Chubby, leuke auto, gaaf hoor

Keevagirl, super foto, ja idd iedereen loopt weer sinterklaasliedjes te zingen, ik heb persoonlijk meer met Kerst. En gefelici met je barefoot.

Desillies, leuke dag gehad dus? haha, lekker shoppen

Jellie, wat een mooie foto's en een leuk verslag

Leon, lekker gesprongen, super hoor, waaghals zonder hoofdstel

Debo, mooie foto's van chacotay, en ook de anderen

Peetorlan, ik weet het zo ook niet, klinkt erg lastig, maar lijkt me ook dat ze je uitprobeerd.

Annick, leuke kar hoor, ziet er super uit, en als je het langzaam opbouwd kun je meestal zonder ijzers, maar gewoon proberen.

Nikita gogo, oei, wat een rot verhaal, jagen nee is ook niks voor mij, zie ze hier vaak op vossen jagen s'nachts, en dat moet wel want ze vreten alle beschermde vogels op. maar dan nog.

Ze komen straks een paard op halen hier,
Moet vanmiddag naar verjaardag en overleggen over nieuwe website, moet helemaal aangepast worden, wel leuk.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 07:05

mogguhh. alles doorgelezen, was weer best veel, helaas niet zo veel onthouden, ik heb wel te gekke foto's van Flan voor de versierde kar gezien, heel leuk karretje te koop, superleuk jochie met zwart koppie enne, jagers, praat me er niet over, wij hebben die sukkels hier ook regelmatig rondlopen

gister was echt te gek, en ben zoooo trots op mijn kereltje, ben heel benieuwd naar de foto's van Mariel.

ga nu alles regelen voor de dierentuin, we hebben daar een puzzeltocht voor de hondenclub waarvan ik in de hoofdorganisatie zit.

leuke dag allemaal vandaag.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 08:22

hej Lien, ik heb je gezien ......... maar toen ik even een praatje wou komen maken was je verdwenen ... en stond ik ook stomtoevallig vlak naast Bonte toen ik foto's aan t maken was

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:09

zo ik heb net mijn drie lieftallig dochters wakker gemaakt,om op te staan en op te tutten voor de fotoshoot die ze straks bij Deborah hebben,voor het optutten en aankleden hebben ze wel een uurtje nodig
probeer ze nu versneld uit hun bed te krijgen door pistoletjes te bakken,dat ruikt zo lekker........

voor de geinteresseerden,Tommies website vertoond leven,als het goed is is ie vanmiddag 'af'!!
bijwerken gebeurd dan wekelijks....
dus allemaal even een blijk werpen en commentaar is van harte welkom (maar complimenten ook hahahhaa)
wil je opde linkpagina opgenomen worden dan moet je het even doorgeven
tinkertommie@freeler.nl

Poosje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:31

desillies schreef:
zo ik heb net mijn drie lieftallig dochters wakker gemaakt,om op te staan en op te tutten voor de fotoshoot die ze straks bij Deborah hebben,voor het optutten en aankleden hebben ze wel een uurtje nodig
probeer ze nu versneld uit hun bed te krijgen door pistoletjes te bakken,dat ruikt zo lekker........

voor de geinteresseerden,Tommies website vertoond leven,als het goed is is ie vanmiddag 'af'!!
bijwerken gebeurd dan wekelijks....
dus allemaal even een blijk werpen en commentaar is van harte welkom (maar complimenten ook hahahhaa)
wil je opde linkpagina opgenomen worden dan moet je het even doorgeven
tinkertommie@freeler.nl

bij mij opent de onderdelen links, foto's niet. Krijg dan: The page caanot be found

voor de rest ziet het er netjes uit!

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:32

ja leonoor,er staat ook dat ie vanmiddag klaar is

hahahhahahhahaaaaa,klopt dus wel dat het allemaal nog niet nu werkt,mijn schioonzus typt zich suf zo op de Zondagochtend

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:47

Desillies wat er staat dat ziet er erg gaaf uit hoor.
en wat een lekker bekkie heeft tommie zeg heerlijk

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:12

goedesmorgens... ben naar I Love Techno geweest in Gent, heb onderweg naar huis heerlijk in de kofferbak geslapen, doen nu een bakje met tosti in ede en zo maar eens naar huis...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:24

Annick, zo te zien ziet ie er goed uit. Als je gaat kijken, let dan even op hoe hij reageert als het lamoen er haaks op staat en duw dan verder. Lukt dat, of draait hij door, of draait hij omver (heb ik nl een keer gehad, kwam binnen z'n haak en kar ging omver). In eerste instantie vind ik hem wel laag ogen bij het zweng, zeker als ik voor me heb hoe hoog Damian is.

Wbt ijzers, AF!laten Ik heb Amanda destijds ook op ijzers gezet, wánt zodra je een paard gaat rijden of mennen, dan moet ie ijzers onder. Spijt dat ik daarvan heb gekregen... Ze had keiharde hoeven en die zijn weg, kan er nu enkel in de winter blootsvoets mee rijden omdat ik dan minder intensief loop... Dus gewoon proberen en aankijken. Eventueel begin je aan ijzers, maar alleen als het echt nodig is doordat ze te hard slijten...

Jagers heb ik niet zo'n probleem mee... Op het erf komt alleen de buurman, en als er drijfjachten zijn, dan is dat enkel over het land, en blijven ze van het erf af. Amanda vind dat altijd ook zo leuk om de buurman sluipend te zien, en dan ineens te gaan hinneken waardoor die zich rotschrikt.... Maar ik ken idd ook de mindere verhalen, over jagers die de drijver (mens dan) neerschoten. Over jagers die in gesprek zijn met mijn vader, en dan ineens iets zien, en tegelijk hun geweer pakken en het beest neerschieten... Want er komt wel een geluid af

Met dat achteruit over roostertje, was gewoon een impuls, ze draaide al half omdat ze niet erover wilde, dus ik gewoon haar doorgedraaid en toen back gevraagd. En dat ging wel

Lien, je link bekijk ik vanavond als ik het niet vergeet Succes met de fotoshoot!

Morgen Pellie, was I love Techno beetje leuk?

En ik ga nu jullie weer verlaten, ben nu op gang gekomen, dus ga douchen, ontbijten en mezelf opkalefateren voor Jumping VIP-loges vanmiddag. Heb er zin in!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:44

Goedemorgen! Ben net wakker.... Was gister pas om half 2 thuis. Paard en koets was erg leuk! Foto's maken van Tinkermuts lukte niet, maar wel erg leuke kleine filmpjes kunnen maken. Zal ze er vanavond eens opzetten. Desillies, ik heb je niet gezien.
Jellie leuk hoor met zo'n versierde kar!
Zo even ontbijten en dan naar Spet. Lekker buitenritje maken.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:45

Goedemorgen!!!

Annick: Leuk karretje!!

Debo: Best mooie foto's nog hoor!

Ik ben niet naar P&K geweest. Gister 2 lesjes gegeven en daarna naar een optreden van een vriend van mij. Was weer erg gezellig, alleen jammer dat ze moesten ophouden met spelen als het voetbal was. Maar goed, we hebben wel weer enorm gelachen en een onwijs gezellige avond gehad, dus dat was wel weer leuk...

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:55

goedemorgen allemaal....
Ik heb weinig tijd om dagelijks te reageren
Het spijt me, ik probeer wel lekker mee te lezen als jullie het niet erg vinden.

#annick: leuk karretje hoor! heb er niet zoveel verstand van ... Vervelend dat Damian zo hoest....

#Desillies: De site begint al heel wat te worden. Gaaf hoor!

#Nikitagogo: zonde dat je je fototoestel niet bij je had....

#Jellie: gave foto's van flanna voor de kar! mooi versierd joh

#Tinkermuts: ben niet naar P&K geweest. Maar wel een mooie foto's al van Chakotay gezien.... Gaaf hoor...

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:09

Desilles – heb ff gekeken op je website, ziet er al leuk uit, ga zo door….

Tinkermuts – leuke dagen gehad zo te horen, ik ben ook zeer benieuwd naar de foto’s van Mariel, heb al foto’s gezien ik hartstikke gaaf vond. Waar haal jij de tijd vandaan om allerlei dingen nog eens te organiseren voor de hondenclub, pluim op je hoed. Heb je al trouwens al op www.hondenopvang.com gekeken?

Jean – ik vind de website wel leuk zo hoor, ben benieuwd wat het nu gaat worden dan. Kost erg veel tijd hoor om een website te verbouwen. Wie onderhield de website eigenlijk altijd?

Annick – ik zou beginnen met vlas of ontstoft zaagsel in de stal te gebruiken en kuilvoer of nat hooi geven wat minstens 4 uur geweekt is. Als hij niet meer hoest is hij allergisch voor stof. Veel paarden hebben hier last van. Chester, mijn verkochte tinkerhengst was dampig geworden en kon absoluut niet tegen hooi en stro, begon dan ook vreselijk te hoesten dat arme dier.

Silas – meelezen is niet erg hoor, gewoon blijven doen, ik heb ook zo mijn periodes dat ik nergens aan toekom, gewoon je even melden is ook voldoende, dan zien we Silas ook weer even in beeld.

Verder iedereen een fijne zondag, het is prachtig weer dus dat moet zeker lukken.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:24

goede morgen all
dank jullie voor het reageren op mijn verhaal.
ook ik heb het idee dat ze soms met me een loopje neemt.
heb er wel heel de nacht wakker van gelegen (zo ben ik).
dus ga er van de week eens achter aan om me lessen weer op te pakken.
ook hebben er al van me stal op whis gereden (hebben veel ervaring).
maar daar doet die eigenwijs het zelfde bij hihi.
nou tot vanavond ik ga nu even bij me vriendin kijken heeft wedstrijd vandaag.
met haar lieve fries thomas.
doei doei

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:31

Jean schreef:
overleggen over nieuwe website, moet helemaal aangepast worden, wel leuk.

Jean, misschien kun je in het overleg meenemen dat je site het op een Mac met 4 verschillende browsers (Firefox, Safari, Netscape, Interne Explorer) het NIET doet.......

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:47

Morgen!

Annick, als je t niet vertrouwd met dat hoesten zou ik er voor de zekerheid een DA naar laten kijken.. Wel vervelend zeg

Jean, bedankt! Doen de vossen bij jullie nooit iets bij de paarden/veulens? Je hebt verder een druk maar volgens mij wel leuk dagje

Tmuts thanx, Gaaf dat het gisteren zo goed ging maar met zo’n stoere kerel kan het ook niet anders Leuk dat dat in de dierentuin kan, succes!

Cindy, bedankt Fijn dat je t zo naar je zin het gehad bij P & K! Veel plezier met buitenrijden!

Silas, t is al harstikke leuk als je af en toe binnenkomt vallen! Niet schuldig voelen hoor

Peetorlan, wel goed dat je nu toch voor les gaat kijken. Tinkies kunnen flink dwars zijn

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:01

Annick, leuk karretje! Denk dat dat wel gaat hoor! Snowdon loopt ook zonder ijzers. Hoesten is nooit leuk, hoop dat het niets ernstigs is!

Saskia, gaaf dat het goed ging beide dagen!!

Ik heb vanochtend een westernzadel gekregen Lag weg te schimmelen... Moest weg, hij had 4 zadels en maar 1 painthengstje... Hij had eerst een haflinger, arabier en kwpn samen met z'n vriendin, vandaar al die zadels.

Dus vanochtend zadel schoongemaakt en ga vanmiddag kijken of het past enzo.. Heb het zadel wel eens op een ander paard uitgeprobeerd, vorig jaar en weet dus al wel dat het lekker zit

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:05

Ja das leuk! als het past willen we wel foto's hoor

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:07

Foto's zal wat lastiger worden, heb zelf geen camera nl.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:10

cheveyo, jammer dat je niet aan je eigen websites toekomt
over je gewichtenlijstje, dacht dat je veel groter was? en volgens mij als jij 12 kilo afvalt blijft er niks van je over hoor

chubby, auto gekozen dus, gefeli dan maar!
en zusje lekker op chub gehobbeld wat ook lekker ging, super

keevagirl, lieve foto
en ook eens lief geweest voor jullie zelf, een barefoot en een breedbeeld hihi toe maar, veel plezier op P&K

jellie, jammer van fenno zeg zielig ook voor hem, hopelijk schiet zn knie nu idd niet meer op slot
leuk verslagje van gister,mooie foto's ook
trots op flannie lijkt me, super hoor hoe ze het doet, met die rotonde en de drempeltjes, jammer dat ze nog ff werd gebeten door een ander paard
erg trouwens van de kwpner met hoefkanker, maar misschien wel het beste, als het terug blijft komen, het geneest niet etc... en hij heeft pijn, wel heel eerlijk vindt ik maar toch erg zielig
en nog meer mensjes in voor de NB, wel leuk!

leon, lekker gesprongen, jammer dat de fotograve niet veel aandacht voor jullie had en dat de foto's eigenlijk mislukt zijn
goede tijden gereden zie ik en lekker zonder optoming, gaaf hoor!

peetorlan, moeilijk probleem met whiz...
misschien een proffesioneel iemand bij halen, eigenlijk wat nikitagogo zegt dus...
ik zou opzich wel eens voor je willen kijken of het puur dr karakter kan zijn, de site in mn onderschrift staat op wat voor foto's ik nodig zou hebben
wil je graag helpen zeg maar, hihi

frenia, thanx voor je lieve reactie op mn analyses
kan eigenlijk wel zeggen dat jouw paardje de moeilijkste was van allemaal hihi, maar heb er wel t meest van geleerd

debo, mooie foto's van P&K
die van chakotay zijn echt leuk!

annick, lekker zeg paardjes weer buiten
hier kunnen ze overdag ook nog buiten
leuk karretje, ik zou het niet weten wat betreft hoeven, wil fig ook geen ijzers, maar enkel keertje dat ie voor de kar staat kan wel
damian aan het hoesten dus, hopen dat het snel over is, heeft ie het ook echt op bepaalde tijden
soms kan een bepaald orgaan hoesten opwekken op bepaalde tijden zeg maar, inspannningshoestje is zo bv het hart, had king ook
altijd na rollen en met rijden een hoestje, nu gelukkig helemaal weg na alle medicijnen

nikitagogo, brrr jagers, hier lopen ze ook vaak paarden reageren ook niet meer

tinkermuts, fijn dat je zo trots bent op chuk!

pellie, haha flink gefeest en in de kofferbak geslapen, super

spetter, veel plezier op buitenritje

wenk, lekker gezellig avondje gehad

zo stappe gister was gezelli, stukkie terug gerede op scooter, met zat hoofd, 1x eerder op scooter gereden haha kwam nog politie tegen, geweldig snel doorrijde dus haha
wel veel gedronken maar sloeg niet zo aan als anders, maarja normaal eten we soep op zaterdag en nu aten we brocolli dus zat flink vol he

ben nu ff hele blije ierse folk muziek aan het luisteren van leahy
ja bij mij kan het alle kanten op, rock, reaggea, dancehall, pop, dance, country haha maar deze muziek wil ik wel bij de paardjes
we krijgen geluid bij de bak dus dat wordt swingen strakkies haha

zo lekker paardjes voeren en ff met de hondjes naar het bos, weet niet of de digi in huis is maar anders maak ik ff fototjes

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:11

leon, hoop dat dat zadel past, zou je mooi mee boffen dan
is het nog een merkzadeltje of dat niet?

Bonte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:13

Debo schreef:
en stond ik ook stomtoevallig vlak naast Bonte toen ik foto's aan t maken was

Ik had jou ook helemaal niet zo voorgesteld. Ik vind je op je avatar er anders en ouder uitzien Ik zag aan je trui dat jij het was