Zou gaaf zijn als de kar wat wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maya schreef:Ik ben net terug van een buitenritje met bokker Sjita en "haar" Tinker Amy. Ze kon het eerst niet vinden en was bij de buren op bezoek gegaan, maar uiteindelijk heeft ze het wel gevonden. Was erg gezellig en best leuk. Onderweg nog een fietserstunnel tegengekomen, wilden beide mutsen niet over het roostertje er vlak voorDus toen ik Amanda omgedraaid en back gevraagd, toen ging ze wel. Zag je Amy kijken... hmmm
*denkend* en dan toch maar volgend
En aan het einde van die tunnel was weer zo'n roostertje, stonden ze er allebei
voor
......... maar toen ik even een praatje wou komen maken was je verdwenen ... en stond ik ook stomtoevallig vlak naast Bonte toen ik foto's aan t maken was

desillies schreef:zo ik heb net mijn drie lieftallig dochters wakker gemaakt,om op te staan en op te tutten voor de fotoshoot die ze straks bij Deborah hebben,voor het optutten en aankleden hebben ze wel een uurtje nodig
probeer ze nu versneld uit hun bed te krijgen door pistoletjes te bakken,dat ruikt zo lekker........
voor de geinteresseerden,Tommies website vertoond leven,als het goed is is ie vanmiddag 'af'!!
bijwerken gebeurd dan wekelijks....
dus allemaal even een blijk werpen en commentaar is van harte welkom (maar complimenten ook hahahhaa)
wil je opde linkpagina opgenomen worden dan moet je het even doorgeven
tinkertommie@freeler.nl

Ik heb Amanda destijds ook op ijzers gezet, wánt zodra je een paard gaat rijden of mennen, dan moet ie ijzers onder. Spijt dat ik daarvan heb gekregen... Ze had keiharde hoeven en die zijn weg, kan er nu enkel in de winter blootsvoets mee rijden omdat ik dan minder intensief loop... Dus gewoon proberen en aankijken. Eventueel begin je aan ijzers, maar alleen als het echt nodig is doordat ze te hard slijten...
Maar ik ken idd ook de mindere verhalen, over jagers die de drijver (mens dan) neerschoten. Over jagers die in gesprek zijn met mijn vader, en dan ineens iets zien, en tegelijk hun geweer pakken en het beest neerschieten... Want er komt wel een geluid af 

Succes met de fotoshoot!
Jean schreef:overleggen over nieuwe website, moet helemaal aangepast worden, wel leuk.

Leuk dat dat in de dierentuin kan, succes!
Fijn dat je t zo naar je zin het gehad bij P & K! Veel plezier met buitenrijden! 
Lag weg te schimmelen... Moest weg, hij had 4 zadels en maar 1 painthengstje... Hij had eerst een haflinger, arabier en kwpn samen met z'n vriendin, vandaar al die zadels.

zielig ook voor hem, hopelijk schiet zn knie nu idd niet meer op slot

paarden reageren ook niet meer

snel doorrijde dus hahaDebo schreef:en stond ik ook stomtoevallig vlak naast Bonte toen ik foto's aan t maken was![]()
Ik zag aan je trui dat jij het was