@callum; balen zeg, sterkte ermee. Hoelang denk je dat je er last van blijft houden? Heb je het ingetaped nu?
Gister zijn mijn dames weer geënt, dus ze zijn nu helemaal klaar voor de groet wereld:P. Inmiddels is er ook weer hooi, dus ze hoeven niet meer alleen kuil te eten.
tinkerplein
Geplaatst: 18-11-10 23:33
Callum,sterkte met je teen!
Caroline,wij hebben ze hier ook allemaal aan t hooi,ben ook niet zo'n kuilliefhebber.
Vandaag ia de tandarts voor onze ouwe Insch geweest,hij kan er weer een jaartje tegen en was superbraaf.
teen is niet ingetaped dat gaat niet want de bus is op de zijkant tussen mijn grote teen en tweede teen gevallen dus als ik het tape wordt de pijn nog erger. waarschijnlijk 2 tot 3 weken. in het weekend ga ik wel naar callum met mijn man. gelukkig is het nog een baby en hoef ik niks te doen. hij wordt geknuffeld en buiten gezet dus hij zal er niet zo een last van hebben. ik wel ik mis mijn paardje
@callum; ik wil niet de wijsneus uithangen hoor haha, maar ik zou toch nog eens aan de arts vragen wat je opties zijn. Je grote teen is erg belangrijk voor het 'sturen' van je voet namelijk. Vorig jaar heb ik mijn voet en tenen gebroken gehad, en dit is uiteindelijk (op advies van een fysiotherapeut en andere arts) alsnog ingetaped.
Maar sterkte ermee, erg pijnlijk. Hoop dat het snel geneest.
Ahhh hij is zeker leuk.... Vin dhet ook een erg leuke naam. Zag in je profiel dat je het had aangepast van Macho naar Jack....
Kailonne
Geplaatst: 24-11-10 21:11
ik was de afgelopen drie dagen op cursus. Ik heb af en toe nog wel mijn twijfels over de naam. Had ik het niet gewoon bij Macho moeten laten. Maar Jack heeft wel iets. Af en toe noem ik hem op stal Sjakie.
Kailonne
Geplaatst: 26-11-10 22:49
ik wil voor Sinterklaas een leuk dekje voor Jack. Hebben jullie nog tips voor een kleur. Mij lijkt iets met fel blauw wel leuk
Kailonne
Geplaatst: 27-11-10 12:07
terug naar leuke dingen.
Even nog een keer mijn vraag. Ik wil met sinterklaas een nieuwe dekje voor Jack vragen. Welke kleur zou hem leuk staan?
ik vind zelf en denk dat bij die van jou ook erg mooi staat burberry dekje. Diverse kleuren bruin dus eigenlijk en anders donker paars.
maar iedereen is verschillend (heb nog een vhz burberry dekje te koop mocht het budget niet toereikend zijn voor een nieuwe)
inzake tinker die verkocht gaat worden na korte tijd. Iedereen succes en hoop dat het tot een goede uitkomst lijdt. Want hoe of wat er gebeurd is voor beide partijen altijd vervelend.
Ik krijg maandag steffie van de laarse bij Troy ben heel benieuwd, hij lijkt helemaal vast te zitten en loopt daardoor nu linksachter onregelmatig.
Idd, de discussie over de verkoop van het paardje lijkt me niet iets om openbaar uit te 'vechten'. Erg jammer dat het zo gelopen is voor alle partijen. Om elkaar hier voor leugenaar en wat al niet meer te gaan uitmaken lijkt me erg kinderachtig, en daar heb je PB voor dunkt mij. Ik hoop in ieder geval dat ze een prachtig mooi en gezellig plekje gaat vinden voor de rest van haar leven.
Hier is het wit buiten, erg mooi landschap met de paardjes en schapen in de wei. Elsa is wel (bijna) helemaal zwart haha, maar dat zal er in het voorjaar wel weer afgaan. Anna was al zwart, dat scheelt:P. Ze vermaken zich hier opperbest, sinds gister staan de schapen van de buurman direct naast de wei....gezellig dus!
Wauw wat is er bij jullie al veelsneeuw zeg! Hier is het net wit hha. Super stoer zulke foto's! Wat zien jouw paardjes er schoon uit trouwens, heb je een mooie wei, of hebben ze dekens?