dan moet je ze ook zeker gaan halen!!! Ik kreeg dit jaar voor het eerst een brief om dat ik sinds kort een puf heb.. heb ze nooit gemist dus hoef ze nu ook niet..
Jeej Michael door!!
Grit
Geplaatst: 25-10-09 23:13
zijn er voor de mex griep twee prikken nodig??
Uitnodiging voor de gewone griepprik zal ik ook wel weer binnenkort krijgen.
ellieellende
mnkortleve schreef:
ellieellende Is goed, leuk ik pb adres.
_Rhiannon_ Welterusten twijfelkont.
is goed! doe ook ff je tel erbij, dan sms ik als ik weet hoe laat ik er ben!
Nathalie83
snowdon schreef:
is niets foei aan, je hebt alle vrijheid meid!
ow ik? ow nee is echt niet mijn type!! Dan ga ik toch echt voor een Lorenzo of Kris
Och Mirjam, dan doe mij ook maar een PB. Wie weet kom ik ook wel een keer in de buurt. Ben in twee jaar al een keer in Leerbroek geweest voor mijn werk
en we gaan vrolijk verder per sms...... iets rustiger tempo weliswaar, maar dat is positief. Denk niet dat er iets uitkomt, maar een beetje uitleg wil ik wel eigenlijk....
Ik hou ook niet van prikken hoor leon ben als de doods hihi
Maar in de oude griepprik,zit nog niet de stof die de mexicaanse griep tegen houd. Heb een hele folder erbij gekregen. De prikken worden al in Januari samengesteld en de mexgriep is later opkomen waaien. Dus vandaar die 2 appart
prikken hoef ik nooit te halen gelukkig, weet wel vroeger dat ik het niet erg vond, (geen idee waarvoor ze waren, misschien doen deze meer pijn) maar ik vond het zo grappig voelen zo verdoofd haha
Tobias! beestje pak ze! als ik dat hier hardop zeg, ook al zeg ik er Tobias bij ipv Dodge, dan slaapt ie niet voordat ie een beestje heeft gevonden om op te eten!