Spijtig van Fenno, en idd zeker voor hem...Desillies ook goeie aankopen gedaan dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Spijtig van Fenno, en idd zeker voor hem...

en de kinderen konden weer prijsjes van Flan en de kar af plukken.
Ook zonder hulp van Jan er naast. T beest blijft me verbazen 

Was te donker, foto's werden wazig. En bovendien was de 'fotograve' te druk met haar dochter bezig.............Jellie schreef:Jammer dat jij geen foto's hebt van het springen! Heb je nog gekke stunts uitgehaald?

Je hebt iig goed je best gedaan
Is de bak erg zwaar dat ze pijn kan hebben met lopen?

Jellie schreef:Peetorlan, ik weet niet hoe lang jullie haar hebben.. maar miss kent ze de bak niet.Is de bak erg zwaar dat ze pijn kan hebben met lopen?
Hoe dat ze t met longeren? Losgooien? Wat is t voor bak (buiten/binnen)? Staakt ze buiten ook wel eens? Ben je wel eens in een andere bak geweest?
Als t echt ondeugd is zal ik haar eens een flinke lel geven maar dat is niet makkelijk te beoordelen achter pc
) op paard en koets Debo schreef:viewtopic.php?f=101&t=493900 <--- foto's van chackote (geen iedee zal wel verkeerd geschreven zijn) op paard en koets
.
En deskundige les, dat is echt een toverwoord in veel situaties
Waar ken je die bosnische hondenopvang van ? Had t al eerder gevraagd maar ben wel erg nieuwsgierig
.Annick schreef:Bonte: benieuwd naar de foto's , ben je niet te moe???
Bij deze.
Ga nu
Bonte schreef:Annick schreef:Bonte: benieuwd naar de foto's , ben je niet te moe???
Ik had volgens mij ingetypt: foto's komen morgen, maar dat komen morgen is opeens wegBij deze.
Ga nu
![]()
Ze wordt natuurlijk bekapt sinds een paar maanden. Voor die tijd had ze ook geen ijzers maar toen reden we alleen ohz.
).
Stel je voor dat je paardje er door geraakt wordt...