Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

. En mag Jack niet op de weide steken zo lang ik geen nieuw eten heb voor hun, mijn logica is dat als ik Jack op de weide steek ik die laatste pakken wat kan sparen nog en dan maar 1 plak per dag moet geven dus we dan de tijd wat kunnen rekken om nieuwe te vinden maar de hare is "die loopt de weide direct kapot"... komaan het gras is nu ook weer niet kapot in 1 dag ze
. De weide is 3,5 jaar geleden heringezaaid en is prima in orde in mijn ogen
. Oke we hebben jaarlijks onderhoud nodig in de zin van kalken en mesten en eventueel zelfs dingen doodspuiten maar iedere weide heeft dat eigenlijk nodig dusja. Nientsje schreef:Haha dat klinkt echt geweldig leuk Ellie!
Ik had vroegah met bingo altijd wel prijs
Heerlijk is dat heh Dott!
Was ook heerlijk weer voor een rit
En hoe lang is het rijden naar de manege?
Ja deze omgeving is echt heerlijk, vanalles wat
) was ie echt braaf.
. Hebben nog geen trekhaak dus kan er ook zelf niet achter, morgen toch die ene van iets verder eens bellen en vragen of die kan brengen want heb echt een probleem..
. 

.
. Ook een advertentie al enkele dagen op kapaza, 1 telefoon gehad maar al snel bleek dat meneer geen oude meer had liggen en zijn nieuwe pas over 2 weken afdeed dus daar was ik ook niks mee
.
. Ga ook de loonwerker eens bellen die destijds hier het hooi heeft ingepakt of hij niemand weet die kan brengen. Is wil nu enkele oude snede en zodra de 1ste snede safe is om te voeren zou ik een grote lading laten komen waarmee ik toe kom tot volgend jaar maar moet echt eerst nog enkele oude hebben eerst of onverpakt hooi.
Hooi is er nog niet helemaal uit haha