Nee het is koud!!! 4 graden toen ik vanmorgen weg reed!! gisteren viel het wel mee toen ik aan het rijden was want de wind was gaan liggen. Vind dat zo lastig met inrij dekentjes, zonder voelt hij tenminste mijn been en zweepje, met minder goed dus wil eigenlijk zonder rijden maar ga dan weer twijfelen...
Ben errug benieuwd naar het weer, zaterdag bos in dus als de wind beetje ligt misschien wat boompjes springen die omgewaaid zijn
Gisteren was het zonder de wind best lekker wel fris maar niet ijskoud vind ik. Ik was lekker op de fiets naar Jonas. Hebben geoefend met opstappen en afstappen hij stond er bijna bij te slapen. Hij gaat erg goed.
Zoeff is altijd lastig met inrijdekentjes enzo. als het niet heel koud is kan je best zonder volgens mij alleen wel lekker aan het werk blijven.
Hier is het ook koud en waait het lekker en nu regend het. Heb vanmorgen gelukkig de stallen nog gedaan en alles klaar gezet zodat ik ze vanavond alleen binnen hoef te zetten. Het was toen nog droog, had de paarden om 10.15 in de wei gezet en toen begon het te regenen
Ik zou grondwerkles hebben, maar ik kwam bij de paarden aan en moest me al schrap zetten om te blijven staan. pffff wat een zooi... en dan al die spastische mensen op de weg die 60 gaan rijden op de snelweg
Ja lekker is dat het Iti, dan kom je nog laat thuis ook. Het waait nog steeds hard zeg, ffww. De paarden staan er hier nog relaxed bij, zonder deken . Heb vanacht nog wel even bij ze gekeken, maar alles ging prima.
Vanmiddag wordt het weer wat beter zeggen ze, ben benieuwd.
Madeliefje heeft wel een dekentje op hoor maar die is ook aardig teddy.. pff.. ik ga niet heen vandaag.. mn les is nu verplaatst naar morgen, en ik vind t te hard waaien vandaag!!
goeiemorgen allemaal, ik vind jullie allemaal wel dapper in de kou hoor . Hoe is 't met alle zadelperikelen? dianalamboo.. wat lijkt me dat ontzettend vervelend zo snel je paardje weer te koop zien staan! Hopen op een goed nieuw baasje.
sjongejonge wat een takkeweer zeg. Er vormen zich gewoon hele meren hier in de wei. Steeds maar een paar uurtjes naar buiten voor de paarden.. ik begin het bijna zielig te vinden maar tis zooo ontzettend glad. En de bak is ook een dra-ma! Kheb iemand gevonden die Kendra gaat rijden (in ieder geval kijken of het klikt - lang leve bokt!) maar tis gewoon té nat . Hier worden het al aardige teddyberen (ook geen dekens, worden momenteel toch bijna niet gereden), t ziet er best schattig uit . Lucy had opeens een dik abces op 'r borst, echt een ei.. echt te ranzig.. nu gelukkig geknapt (iew!) en 't lijkt nu weer netjes dicht en weg te trekken. BamBam zijn we langzaamaan aan het spenen, vanmorgen is ie medisch gekeurd, helemaal goed, en nu dus officieel verkocht.. half december gaatie naar z'n nieuwe bazinnetje, volgens mij komt dat helemaal goed.
Nou.. Madelief wordt wel veel mee gedaan, heb nu vanmiddag les.. grondwerklesje! Ben alleen best moe, heb weer een avond/nacht gewerkt, bij het duo-personeelsfeest in Groningen (Oude IB-groep!)... pfff... ben moe! Ben nu Snuf de Hond en het spookslot aan het kijken, en volgens mij staat daar een tinker voor de koets! Grappig Leuke films, die van Snuf.
Bah, een abces.. jakkie! gelukkig dat t wegtrekt. Fijn ook dat BamBam verkocht is!
Lees wel mee...hier een kort berichtje van mij... Zijn gister naar P&K geweest en daarna langs Ouke geweest. Was leuk om hem even te zien en staat daar goed.
nikkielvis
Geplaatst: 15-11-10 08:00
Goeiemorgen
Zo weekend is week voorbij gevlogen. Pijn in mijn keel ineens. En ik had vrijdag nogwel vrij genomen om even goed uit te rusten. Nou da is niet goed gelukt.
Maar heb gister mijn auto weer helemaal compleet gemaakt. Hij is weer heel mooi blauw en orgineel ben erg blij.
Mijn kur vrijdag nog geoefend wat heb ik toch een kanppe jongen. Hij doet goed zijn best helemaal blij mee.
DeCobvan
Geplaatst: 15-11-10 17:21
goedemiddag iedereen, helaas moesten de sokken van sjaak er vandaag weer aangeloven.. ze moesten weer gekortwiekt worden ivm zijn mok. het was weer zo ontstoken, dus haast alles weer weg geknipt, en weer zijn voetjes geweekt in de Sebacil... en er kwam me toch een troep af... daarna als beloning lekker met hem wezen wandelen en hem lekker los gegooid om te kunnen grazen..
vind het altijd zo zonde als zn mooie sokken er weer af moeten, maar als ik daar mn manneke mee kan helpen, hebben we het er voor over..
Oooh jeetje dat is ook echt wel heel zonde. Lukte het niet meer daar alleen de sokken van binnen weg te knippen?
tinkerplein
Geplaatst: 16-11-10 16:10
Wat jammer van z'n sokken Alles is nu ook wel weer erg nat.
Moesten jullie vanmorgen ook ruiten krabben? Ik heb dit weer wel veel liever dan die regen en wind,staan de paardjes er ook altijd zo triest bij. Gelukkig hebben we een buitenbak die nooit lang nat blijft en ze stampen trouwens ook wel door de plassen heen,ha,ha
goeiemiddag gilbil is ook weer kaal en zijn kootholtes heb ik ook uitlaten scheren
balen dat zijn sokken er af moesten fayem, maar aan de andere kant, beter dit als dat het straks chronisch is
nikkielvis
Geplaatst: 17-11-10 08:33
Goeiemorgen want dat is het nu weer wel. Mijn kat was gister ergens in de ochtend of middag ontsnapt. Maar meneer mag absoluut niet naar buiten. Gisteravond kwamen we er achter. Ik heb tot een uur of 1 gezocht naar die draak maar niet kunnen vinden. Uiteindelijk naar bed gegaan en mijn wekker om het uur gezet. In de hoop dat ie zo voor de deur zou staan helaas zonder resultaat. Vanmorgen om half 6 staat ie doodleuk in de tuin. Ik slaap te kort en ik denk hij eten want ging gelijk op zijn voer af. Ben wel heel blij dat ie weer terecht is. Zijn dochters wat minder aangezien die naar hem aan het blazen waren of hun leven ervan af hing.
Desiree Gillian weer helemaal kaal. Brrr moet er nu niet aan denken. Ik heb nu zelf een grote teddybeer.
Lieke dat durf ik je niet te zeggen!
tinkerplein gistermorgen inderdaad mijn ruiten gekrabt. Was echt een verrassing maar dan een hele stomme....
fayem het is gelukkig niet voor lange duur. Uiteindelijk groeit het weer heel mooi aan...
nikkelvis wat een drama je kat weg!! mijn kitten was pas ook weg, maar na lang zoeken vonden we hem in het donker bij de buren in de boom (hij mauwde gelukkig). Ben nu ook als de dood om hem naar buiten te laten gaan maar hij staat constant bij de deur.
Troy is ook kaal hoor, maar gisteren met die kou maakte ik me toch even zorgen over de dikte van zijn deken (200 grams) maar hij voelde onder zijn deken, zijkant van neus en oren warm aan dus zal wel goed zijn.
goeiemorgen alle. ik verveelm e want ik kan niks. heb mijn grote teen gebroken dus nou ja dan maar een berichtje dacht ik. heb verder niet veel te melden. callum is super braaf als altijd wordt nu verzorgt door pensionhoudster. haar dochter knuffeld erg graag met hem. dus moet zonder mijn paardje voorlopig. zucht. normaal doe ik vandaag altijd wat met hem dus moet het missen. zucht