[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kuzznathalie

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:40

Nou, dan hoop ik voor je dat er niemand in het land komt, zou et beetje in de gaten houden... je hebt van die mensen erbij.... 't is inderdaad erg knap als ze dat zelf gedaan heeft :S

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:41

Heb hier ook nog even lekker met Mirthe gereden trouwens, die weer helemaal toppie is! Ze was lekker braaf! Dazen zitten hier ook al zat, ben toch van plan een vliegendeken voor Kascha en Mirthe te kopen. Dat scheelt al een boel...

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:43

Een vliegendeken scheelt zeker een heleboel!!!
Die van Boncho komt bij de paardenzaak in Putten vandaan! Super fijn deken vind ik!!
Sprayen doe ik alleen met het rijden omdat meneer anders aan het rennen gaat voor de dazen en dat rijdt niet zo fijn.....

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:47

wat fijn dat het goed met mirthe gaat. staat ze nog appart?

ik heb ook een deken voor syl, maar eigenlijk bijna nooit op. als er veel dazen zijn gaan ze in de schaduw onder de noten bomen staan en met rijden spuit ik ze flink in. (liefst met vee rust, is eigenlijk voor koeien)

Grit

ellieellende schreef:
Hoe is je dag verlopen vandaag Ingrid? :(:)

Wel goed. Mijn vriendin stond vanmorgen aan de deur met de tweeling. Een gaf me een bosje bloemen en de ander een kaart. Zo lief, dus meteen brullen. Als mijn emmertje vol zit, dan hoef je maar iets aardigs te zeggen of doen en ik ga los. Maar het was eigenlijk wel fijn, ik was meteen een hoop spanning kwijt. Heb de weken van vorig jaar toch een beetje zitten herbeleven. Ben blij dat dat deze dag geweest is.
En iedereen bedankt voor de :(:) , helpt zeker!

Spetterfestijn met Niamh, en Niamh heeft gewonnen }>

Raar Dagmar, is er niet iemand die uitzicht heeft op de wei?

Boncho

Ik duik mn bed weer in!!
Slaap lekker allemaal!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:49

nou nee neit echt eigenlijk.. maar das een verhaal apart.. komen wel elke dag mensen dat wel.

wat lief van je vriendin zeg! en ik kan me voorstellen dat het ook fijn is deze dag te hebben gehad, want lijkt me idd dat als je iets hebt dat je denkt, owjjah vorig jaar deden we dit en dit..
Maar goed zoiets zul je altijd houden, en das ook neit erg!!

Trusten boncho!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:52

Ze staat samen met Banbay nog apart ja, heb Mees nog niet gesproken, en die heeft de VA gesproken...

Ingrid, wat lief van je vriendin! In alles valt te lezen dat Bert echt je grote maatje was! :(:)

In het kader van: We like big butt's:
Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:00

lekkere billluuuhh ;) haha

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:02

Das lief van je vriendin Ingrid! Ik hoop dat je de komende dagen wat meer de mooie momenten kunt bovenhalen en wat minder aan de trieste periode denkt. Dat hoort er absoluut bij, maar Bert heeft het nu goed, en ik denk dat hij niets anders voor jou wil!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 00:37

Nou,ik kan dus niet slapen...dus nu maar ff intersletten.De kleine BB gaat heel de tijd op mn toetsenbord zitte :+ niet echt handig,maar wel lief.Was vanmiddag echt overstuur,maar de scherpe kantjes zijn er nu wel af.Ik had dus een jaarcontract,dus hij had niet eens een reden op hoeven geven.Hij zei ook nog dat de patienten geklaagd hadden over mijn hoesten.Misschien hebben ze er wel iets van gezegd,maar kan me haast niet voorstellen dat dat negatief bedoelt is.En ik ben maar 2 keer verkouden geweest....snap er nog steeds niets van... :? _-:(

Ingrid :(:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:04

Goeiemorgen!!

Eefje; al is het het einde van je jaarcontract. Dan nog was het netjes geweest als hij het anders had gedaan. Wat een manier zeg :(
Weet je al wat je wil gaan doen?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:28

ingace schreef:
Resi_lover schreef:
Nu naar school jemig :(:) z

ney, niet naar school.. aan school, heb ik me daar een fenominaal geweldig werkstuk gemaakt (alles netjes met APA normen enz enz... ) maar nee voor de 7de keer terug gekregen dat er nog dingen anders moeten...
GRRRAHH ik ben het hele school gedoen nu onderhand een beetje zat...en kon het niet laten toch even te spieken op het forum

Hihi, niet goed gelezen :o
En school, 'k heb nog 2 proefwerken, en dan crea en corfeeweek ofzo, maar ik weet nog niet zeker of ik over ga ivm m'n dislectie die pas aan het einde van het jaar is ontdekt, en dus eigenlijk teveel spelfouten zijn foutgerekent waardooor ik nu onvoldoende voor frans en engels sta :+

Chantal gefeliciteerd *\o/*

WAAAAAAAAAUW :z Annique, die foto's, echt gaaf, knappe Pall :+:

Eefje :(:)

Klinkt leuk Janet :D

Carola lekker gelongeert :P

Vreemd Dagmar, dat de paardjes zo bezweed waren :\

Lief va je vriendin Grit :)

Marleen Mirthe gereden :z

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:40

Chantal gefeliciteerd
Knappe Pall :)
Hoor dat er een paar lekker gereden hebben en gelongeerd heerlijk....

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:56

Goedemorgen!
Weer een dag die mooi begint!!
Benieuwd of het heel de dag zo blijft...
Vandaag helemaal geen bijzonders hier. Johan is vrij en we blijven lekker thuis hangen!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 09:58

Lieve vriendin van Grit... :(:)

Eefje :(:) En nu op zoek naar een nieuwe baan?

Chantal goed bezig! *\o/*

Mooie foto's van Pallieter gezien, en lekkere kontjes gezien!! :~

Maandag heb ik mijn DIPLOMERING!! Eindelijk afgestudeerd!! *\o/*

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:05

*\o/* *\o/* *\o/* Super Nathalie *\o/* *\o/* *\o/*

"t weer is inderdaad wel lekker, 17 graden hier, en er komt nog geen regen aan zo te zien *D

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:07

Nathalie gefeliciteerd :D

Hoi loise! Zorg je goed voor pal dit weekend, ben te kermissen ben der alleen zaterdag eventjes met de pa en ma van eline en daarna weer te kermissen :P

Vanaf gister me pony niet meer zien tot maandag, dat word wel eventjes zwaar! Naja heb die 7 weken ook overleefd :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:10

:oo Durf je wel
Whahah :D jahoor, 'k zal m een knuffel geven al ik door het land loop :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:15

Eefje :(:)

Ingrid leuke visite gehad op treurige dag :(:)

Marleen lekker met Mirthe gereden :z

Janet klinkt goed 8-) Spannend!!

Boncho nog steeds beterschap :(:) lekker met je manneke bezig geweest en nog ff lekker erop gezeten met uitstappen :z

Annique en Pallieter :+: en nu kermissen :D

Bubblegum da's vreemd :(:) hoop idd dat er niemand in de wei komt... Paarden kunnen soms de gekste dingen voor elkaar krijgen met dekens hoor ;) dus hopelijk kwam het gewoon door ballon/ dazen of iets !

Haha Niamh het watergevecht gewonnen :+

Sita ook hier dan nog maar eens :P MAZZELAAR :D 8-) Het is echt een plaatje *D

Pff dit weekend is het zover dan wordt Say gescand := ... Hoe zeker ik was voor we haar wegbrachten dat ze vast wel heel snel dragend zou zijn ... hoe meer ik nu denk pff dat wordt nog vaker op en neer reizen naar t Noorden :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:16

:):) Spannend Grid :#

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:23

O ja en over dazen/ sprayen/ vlegendekens:

Sprayen werkt alleen voor een ritje, langer dan 2u werkt dat spul toch niet :n dus hier wordt alleen voor ritje gesprayd en verder niet ;)

Heb wel eens (best mooie) vliegendekens gekocht maar gebruik die dus eigenlijk nooit want Say vindt die dingen in de wei dus niks :o en ze heeft eigenlijk nieteens zóveel last van die beesten ze zitten meer op de donkere paarden :(:)
Bovendien kunnen hier dus idd ook in 1 vd 2 stallen schuilen mochten het er echt veel worden... Dat zie je in midzomer bij 30+ dan staan ze ongeveer van 10-20u binnen en dan komen ze weer buiten en grazen ze dus vooral snachts :j Dan merk je echt dat ze blij zijn met een stal omdat onder de bomen JUIST dazen zitten :(
Dat is eigenlijk ook de enige tijd dat Say echt veelvuldig de loopstal gebruikt :+ Voor regen e.d. gaat ze niet naar binnen.

Voor een ritje gebruik ik een simpele vliegendeken die ik makkelijk tussen zadel en dekje kan doen. Die spray ik dan vooraf helemaal in en daarnaast Say's hals/ buik en smeer ik ook wat op der hoofd en dat houdt dan de dazen voor een rit wel tegen!
Tenminste voor zolang say niet echt te gek veel gaat zweten, het niet té heet is en ik in juli niet dé paden kies met veel dazen ...
O ja en niet vergeten mezelf ook insprayen want KANONNE wat krijg je ontzettend grote warme jeukende bulten van die beesten >;)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:26

Gefeliciteerd Nathalie!
Oeeee een paar spannende dagen voor de boeg, en dan hebben we het lijstje met mama's to be voor 2010 compleet! (Ik ga ervan uit dat beide dames drachtig zijn hoor!)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:37

ellieellende schreef:
Oeeee een paar spannende dagen voor de boeg, en dan hebben we het lijstje met mama's to be voor 2010 compleet! (Ik ga ervan uit dat beide dames drachtig zijn hoor!)

Hier volgensmij nog 1 merrie die wordt gedekt, maar weet het niet zeker hoor :D

Perfect komt nu wel dicht bij de uitgerekeden datum, 2 juli al :z

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 10:39

Nou hier een paar foto's van Sofietje en de rest :P

Afbeelding
Sofie toen ze hier vorige week een dinsdag aankwam

Afbeelding
Sofietje nu ....

Afbeelding
Wat kijk ik lekker ondeugend he haha :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Waarom moeilijk doen als het makkkelijk kan :P wat een vriendschap he haha

Afbeelding

Afbeelding
Hallo ...

Afbeelding
Guusje .... Ben benieuwd wat die gaat brengen op de keuring

Afbeelding
En nog een keertje onze nieuwe aanwinst :)