Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). En het is met name een fijne wagen voor in de polder. Voor crossen / zandpaden is ie te zwaar, en hij zal het ook niet halen bij een marathonwagen, maar ik ben er erg blij mee
)
Ik had Dewi met Aman in dubbelspan willen zetten, toen ik haar kocht, maar ben met Dewi bezig geweest met lange lijnen werk, en ik denk dat we dan een ticketje verongelukken in huis hebben, dus heb het niet meer verder doorgezet. Ik vertrouw haar daar absoluut niet voor, beest reageert zo idioot op een stang. 
Dewi heeft godweetwat meegemaakt en is onder het zadel al moeilijk mbt druk op het bit, en dan die stang was helemaal foute boel.

En toen was ik nog helemaal niet into-Tinkers
Was echt een geweldig leuke stage
Heel veel geleerd en gedaan en genoten
Ik vond die tinkers daar zo grof en rond haha. En er logeerde toen een zwarte merrie, die was zo mooi en daar dachten ze dat ze een halve welsh was door het koppie... en twee kleine Fellponies, kleine opdonders. Leken totaal niet op tinkers. Heb daar ook echt vanalles gezien, gedaan en meegemaakt. Heerlijke tijd!
Niet positief of negatief... Gewoon gewoon
Toen ik er zat was er een geweldig lief groot paard, Olympia, wat een enorme knuffel en kroelkont was. Verder had je Esprit, een énorm pittig NRPS-ponietje, maar wat het geweldig voor de wagen deed. Nog een stel lompe Friezen. Ook een heel groot schimmel-rijpaard wat voor de wagen moest ga ik niet snel vergeten (beest flipte eens met slepen van de band
)

Vriendinnetje komt filmpje kijken, misschien de stad nog in en blijft ook slapen. Dus ik op zoek naar een luchtbed. Kon ik niet vinden, moeder nog verder over de zeik, maar uiteindelijk had zij 'm dan. Maar, daar zat geen stop in. M'n moeder stomend van woede weer naar boven en een andere gehaald. Dus, ik aan het pompen gegaan
MTV stond op ter afleiding. Kwartier later.. ding werd maar niet harder
Dus maar eens op zoek gegaan, zat er een gat in!
Die weggegooid, minus stop, die paste mooi in de andere. ik weer aan de gang
En weer een kwartier verder, ding werd ook maar niet harder
Dit keer had ik het gat, jawel! zo gevonden. Dus in één avond twee luchtbedden met twee gaten. M'n moeder weer naar boven, dit keer met muizengif. Komt ze net "ja, dat zijn de lamellen, die zijn ook heel scherp aan de punten". Arme muizen, die worden nou voor niks vergiftigd

Was oorspronkelijk bedoeld voor een Tanker nog groter en breder dan Jes is
Onderhand moet ik zowat een maand bij Casa di Maya boeken