Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer terug was súper gezellig en weer lekker gegeten
ene is het hoofd van kerstman en andere is de broek, die kun je dus opelkaar stapelen
maar zijn dus weer veilig thuis!!
was ca 1 wk voor geboorte van Mac Clever en die is van 29-03-03 zie ik op stamboom online dus weekend ervoor 
wat heb ik haar alweer lang en idd wordt ook alweer 9jr ...
maar dan wil hem/ haar wel kunnen houden enzo dus nog ff geduld hebben ... Say is ook geen maiden dus durf het idd over paar jaar ook nog wel aan
*droomt verder*snowdon schreef:In ons gastenboek staat trouwens een berichtje van iemand die een zoon van Maestro heeft.. vind het echt leuk dat ze a) op onze site terecht komt en b) een uitgebreid berichtje achterlaat
Tsja... Maestro staat toch wel hoog op m'n lijstje... maar heb hm nog niet eens in t echt gezien
(ik heb vooral penny's enzo in mijn gastenboek
maarja wissen vind ik ook weer zoiets
)

Maar ik vind zijn rugaanzet wat onduidelijk... Hij lijkt juist een mega hals te hebben en relatief korte rug. Wat denk jij dan?

Dat snapt mijn bazin vast wel..

al naar Maestro zitten kijken. We zullen wel zien, eerst deze kleine spruit maar eens geboren laten worden. Heb het vorige week echt voelen bewegen... zo mooi!