[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jean

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 07:16

mamauba, super die kilo's gefeliciteerd

Tinkermuts, ja ken ik ook, paarden reageren zo sterk op emoties

chubby, nee gooi ze hier reglmatig los tegen verveling en dan lekker opjagen.

Yarka, leuk hoor een nieuwe merrie, een moii plaatje

Nikita, hoe kom ik bij dat andere forum? zag jullie gewichtlijstje, wil er ook graag bij ivm niet naar beneden mogen

Pellie, mooie camper, lekker op reis

FK, erg aardig, en als er 1 blij is met jullie allemaal ben ik het wel.

Flettie, lekker dat je sávonds ook kunt rijden

IL, goed zo, ben trots op je

geef het op, loop enorm achter met reageren, ga vandaag mijn leven beteren.

Maar te dun is ook niet leuk, dat wou ik nog even kwijt, haha

oke Jean,
1.62
50 kilo

Zit volgens psycholoog op het randje, maar doe mijn best

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:05

Hadihoo

ff snel doorgelezen, weinig tijd om te reageren, was gister laat thuis en ga nu weer snel aan de poets op die bolle, hoop dat hij zich schoongehouden heeft, gister was harstikke leuk, paar domme foutjes van mij, had daardoor wel de lachers op mijn hand, maak morgen een uitgebreid verslag en ik geloof dat Bonte vandaag een paar picca's zou schieten.

doewieee

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:31

Goedemorgen,

Gisteren geen tijd gehad om te reageren.

Als eerste Roos nogmaals felies voor Figje Ik gisteren heel de dag op zoek naar Flan… was die muts naar een after party in een of andere stal bij een Fjord. Ze was al vroeg op gestaan om er heen te gaan want t is kilometers weg Maar ik ebn er weer hoor ben blij dat ie Flan’s zoen lekker vond fijn dat de smid zo tevreden was over zijn hoefjes. Ik geloof ook in je hoor!

Chev, dat was schrikken met Baron. Kan het niet iets epeletisch geweest zijn

Maya, goed gereden

Ik heb ook erg leuke foto’s gezien!

Dat dekje staat echt mooi bij Lonan zeg, Dobbel

Coydog, beterschap joh!

Jean, super dat het tussen Terry en jou is! Binnenkort zie je hen dus weer…

Tmuts, wat een gedoe met Chuck en het opvangen van ‘emoties’ van verzorgster. Wat sneu voor haar dat t uit is. Wel super dat ze je belde

Mamauba, alles goed hoor. Had op t moment van typen echt een pesthumeur. Kreeg erg irri foontje maar daar heb ik me weer over heen gezet
Wat goed zeg dat je zo’n 20 kg afgevallen bent!

Iedereen die gaat: veel plezier op P & K!!!!!!!!

Hihi Pel, dus toch een wollen deken. Deken is toch niet in vlammen opgegaan? Felies met je camper.

Yarka, vandaag komt je nieuwe paardje. Gaaf! Veel plezier. Mooi paard!

Nikita, hoe kom je aan die link in je onderschrift over de Bosnische honden? Of waar ken je dit van? De nieuwe vriendin van mijn buurman werkt daar vrijwillig voor. Ze heeft er ook zo’n logo van op haar auto…

Flet, leuk je weer te zien hier. Lekker dat je nu verlichting hebt bij je bak!

Mazzel, baaldagje gisteren

Gisterenmiddag hadden we atv. Eerst effe snel boodschappen gehaald. Daarna pizza op en naar stal gegaan.

Ik heb Flan allemaal vlechten gegeven en Jan heeft haar gepoetst. Hij had een prive les. Eerst zelf losgereden en daarna kwam lesgeefmens. Ze zijn druk in de weer geweest dat ze constanter moet lopen. Ook dat ze de achterhand er meer onder moet zetten. Het ging best lekker dus Jan kwam er tevreden af. Na een tijd goed uitstappen hebben we haar onder de zweetdeken op stal gezet.

We moesten de scooter wegbrengen met de lekke band dus we hadden nu eens wat anders als een paard in onze trailer geparkeerd

Daarna hebben we Flan’s benen, staart en nekvlek gewassen. Ze moet er voor vandaag goed uitzien Straks tuig in de auto gooien, ballonen opblazen en snel naar stal. Ben zoooo benieuwd hoe t gaat!

Gisterenavond hebben we bij mijn vriendinnetje gegeten. Heb nog even aan hun viool mogen zitten en ik wist gelijk hoe ik hem beet moest klemmen, dat schijnt nog al moeilijk te zijn, hihihihi

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:15

Goedemorgen!!!

Gister heerlijke film gezien, echt een aanraden: Kingdom of Heaven. Vond het een hele mooie film!

Straks lekker naar de paardjes. Eerst ff voeren, dan ff lesje geven en dan zien we wel..

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 09:27

Goedemorgen

Zo snel naar de paarden want de hoefsmit komt zo en waarschijnlijk blijven we daar slapen en dan zondag naar p en k dus tot maandag. Iedereen een fijn weekend.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:08

SuperRoos schreef:
marcella, geef je je paardje toevallig soms appels en wortels door elkaar?
bij sommigen veroorzaakt dat een reactie waar ze erg ziek van kunnen worden

Hij bietst bij iedereen ook heel wat af en krijg zo nogal wat appels, wortels, oud brood, pepermuntjes, enz. En daarom staat er nu op mijn box geschreven met krijt a.u.b. niets extra geven.

Van mij krijg hij over het algemeen appels, manderijn en heel soms banaan (maar dat heeft hij al een poosje niet gehad). Als het na het weekend niet over is laat ik de da even komen. Soms gaat het wat beter en soms niet dan kijk hij weer niet zo vrolijk uit zijn ogen. Niet zoals dat ik gewend ben, maar na het rijden is hij wel weer helemaal vrolijk.

En nog gefeliciteerd met figors verjaardag.

En ik ga toch niet naar Paard & Koets het zit me niet lekker met die pony van me.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 10:33

Sas: wat een kick geeft het he! Ik vind het echt erg jammer dat het er voor ons dit jaar niet in zat. Maar ik ga niet met een glashard gezicht een stamboek verdedigen waar ik niet achter sta.

Jellie: fijn dat de priveles zo lekker gaat, ik vind het ook altijd heerlijk om te doen!

Mamauba: veel plezier!

Marcella: sterkte met je pony, hopen dat hij snel weer opknapt!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:27

Chubby schreef:
By the way: De kans is groot dat Chub vanaf nu toch regelmatig op stal blijft. Het weer en de weilanden laten het gewoon niet meer toe. Ze krijgt 's morgens een behoorlijke berg hooi, waar ze wel ff mee zoet is, maar dan...

Hebben jullie tips tegen verveling?

Voor honden heb je een kynobal enzo. Is dat er voor paarden bijvoorbeeld ook?

Hoi Chub, er staat nu ook in de nieuwe Bit een advertentie voor zo'n ding wat je kan vullen met biks!!

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 12:49

Indezz - weet je ook wat deze snack-a-ball kost?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 13:47

WenK schreef:
Gister heerlijke film gezien, echt een aanraden: Kingdom of Heaven. Vond het een hele mooie film!

Ben ik helemaal met je eens, heb m in de bios gezien, en echt super film!

Ik ben net terug van een buitenritje met bokker Sjita en "haar" Tinker Amy. Ze kon het eerst niet vinden en was bij de buren op bezoek gegaan, maar uiteindelijk heeft ze het wel gevonden. Was erg gezellig en best leuk. Onderweg nog een fietserstunnel tegengekomen, wilden beide mutsen niet over het roostertje er vlak voor Dus toen ik Amanda omgedraaid en back gevraagd, toen ging ze wel. Zag je Amy kijken... hmmm *denkend* en dan toch maar volgend En aan het einde van die tunnel was weer zo'n roostertje, stonden ze er allebei voor

Daarna met het naar huis rijden (ik dan alleen) kwam ik nog een stel loslopende schapen tegen, dus die opgejaagd. Vond Amanda erg leuk, en terug in de wei gestoken, schapen keken erg verongelijkt

Ga zo foto's uploaden en topicje maken. Straks nog even Dewi beweging geven en vanmiddag naar tante in ziekenhuis...

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 13:55

NikitaGoGo schreef:

Ben niet Indezz, maar die kost 39,50 bij de paardendrogist. De Jolly Amazing Grace van de advertentie in Bit staat in de adv. geen prijs bij. Is een cilindervorm.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 14:03

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:00

NikitaGoGo schreef:

Geen idee. Stond er niet bij en ik heb nog niet gemaild of op de site gekeken... Wil je het weten?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:02

fjordkootje schreef:
NikitaGoGo schreef:

Ben niet Indezz, maar die kost 39,50 bij de paardendrogist. De Jolly Amazing Grace van de advertentie in Bit staat in de adv. geen prijs bij. Is een cilindervorm.

Valt me nog mee bij de paardendrogist. Ik dacht dat ze duurder waren!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:21

pellie, jammer dat je ff niet zo aan gammie toekomt...

FK, hang gewoon de vergroting aan de muur haha

chubby wel moeilijk met die ring dus

tinkermuts, succes hoor op P&K

jellie, haha flan veilig terug gekomen dus wel van de fixe afterparty
jan lekker gereden, goede les gehad zo te horen met flan correct laten lopen enzo
en lekker aan iemands viool gezeten haha, gelijk goed beet, knap hoor!
succes vandaag met kar en ballonnetjes!

mamauba, succes bij de hoefsmid en veel plezier op P&K

marcella, het zou goed kunnen dat het komt van de combinatie appels wortels, veel mensen geloven er niet in maargoed, heb het vaker gezien
dus als ie nu niks meer krijgt van anderen zou die toch op moeten knappen
goed dat je de da erbij haalt als het niet beter gaat

maya, crea hoor, achteruit over dat enge ding, super!
ook nog schaapjes 'gecut' haha
leuke foto's gemaakt ook
lief hoe ze zo lekker bij elkaar liggen!

zo, ik ben weer terug van middagje oefenen, fig deed het super bij dat grietje dus het gaat definitief door dat ze meedoen
vanaaf ff lekker met hem rijden weer denk ik
en dan vanaaf naar de stad, na het stappen nog een feestje bij iemand dus wordt vast lache
meld me waarschijnlijk maandag haha

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:37

Denk inderdaad ook aan epileptie bij Baron, hou het wel goed in de gaten. Misschien heeft hij daar al langer last van maar dat heb ik nooit gezien. Alhoewel hij niet gaat schuimbekken dus weet het niet echt. Bedankt voor jullie reacties.

Ben toch maar met buikpijn bezig met de laatste loodjes aan de website voor ouderen in ons dorp, lekker dan heb ik die ook af. Kan ik eindelijk eens verder met mijn eigen website, loopt zwaar achter. Heb er ook nog een over indianen, staat nog steeds online maar laatst bewerkt in 2001, ahum.....!

Heb je verhaal gelezen over Eveline FK, heftig!!

Ik ga zo even je foto's kijken van de rit Maya, slimme aktie van dat backvragen bij het obstakel: rooster. haha moest wel lachen toen ik het las. Die van mij gaat ook zo makkelijk achteruit, die ga ik onthouden voor dat soort momenten in de toekomst! Thanks

Zie allerlei gewichten en lengtes voorbij komen. Weet niet wat de bedoeling hiervan is maar zal eenmalig mijn lijstje geven hihi.

Lengte: 1.65
Gewicht: weet niet denk iets van 72 nu (ongesteld en gestopt met roken!!!)
Gewicht 2 a 3 maanden terug: 63-64
Streefgewicht: Tussen 59 en 62 kg

Wow als ik dat wil redden moet ik dus 10-12 kilo afvallen, gaat me wel lukken hoor hihi ehum zeg alleen niet wanneer. Moet ook afvallen omdat ik in de risicogroep zit qua gewicht voor hartklachten. Dacht dat ik het niet eens zo slecht deed maar ik moet dus wel afvallen voor mijn eigen gezondheid *stopt nog een Toffifee in haar mond *.

Denk dus dat ik mijn lijstje wel vaker bij ga houden maar dan voor mezelf.

Jellie, alles weer goed nu na dat irri telefoontje?

Roos, stoer dat dat kleine meisje dat gaat doen met Fig, ben benieuwd hoe het gaat, zal wel gaan lukken allemaal.

Pellie, hij heeft het naar mijn weten niet eerder gehad. Jammer dat Gam er bij in schiet nu Weet hoe het voelt.

Iedereen die naar P&K gaat veel plezier!!! enne TM nog een keer succes!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 16:38

Goedemiddag!

TM, fijn dat het goed ging gisteren, vanmiddag ook vast wel. Ben benieuwd naar foto's!

Die ball bij de paardendrogist valt dus wel mee. Ga eens ff op de site snuffelen, thanks voor de tip!

Roos, fijn idee dat het oefenen alvast goed ging met dat meisje!

Pffff... Werd om 8.00 wakker, met de gedachte *ow sjit, nu moet ik trakteren want ik ben te laat op m'n werk* Terug in slaap gevallen, wekker stond om 10.00 om proefritje in de Clio te gaan maken. Om 10.00 wekker blijkbaar uitgezet in m'n slaap, want m'n zusje kwam me om 12.30 wakker maken.
Snel aangekleed en naar stal, want zusje mag op zaterdag altijd in de les met Chubje. Ze heeft een uur gereden ipv de gebruikelijke 30 minuten. Beest staat anders ook maar op stal te koekeloeren en het ging zó lekker...
Na afloop zusje naar huis gebracht en richting Breda om alsnog die proefrit te gaan maken. Het is me duidelijk: de zwarte Clio wordt het! Echt een stoer bakkie hoor. Normaal noem ik mijn auto's altijd 'barrel', maar deze heet 'duivel'

Ga vanaaf misschien nog wel ff terug naar de manege om Chub lekker ff los te laten in de bak. Vind het altijd zo sneu als ze binnen staan...

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 16:41

Stoer die zwarte chub!!!!

Heb inmiddels de 2e bekeuring binnen een maand met mijn zwarte 'devil'.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 16:50

Hmmm... Dan ga ik toch eens even nadenken over een andere naam voor mijn auto
Deze gaat hárd joh... Fiiieeww... Bij 170 gaat 'ie wat trillen, maar ik haal echt iedereen in én weet haast zeker dat ik als eerste weg ben bij de stoplichten

Ow, heb me trouwens nog gewogen vanmorgen: 75 kg

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 17:08

Ben ik gauw even, ik ga morgen écht 'ns rustig doorlezen en terugreageren, maar wilde jullie deze foto niet onthouden :

Afbeelding
(ja ja, Sinterklaas is in het land ).

Morgen lekker de hele dag met vriendin Pennyshoppen op Paard en Koets, heeeeeerlijk.

Enne ... ik "mag" van manlief DE BAREFOOT GAAN BESTELLEN !!! Jeeeeh ,we hadden besloten om onszelf maar 'ns even te verwennen, dus hij (uiteraard ) een breedbeeld-tv en ik de Barefoot western !!!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 17:11

das lekker vlot Chub!! Kijk maar uit haha

Lekker Keeva, dat is jezelf nog eens fijn 'even' verwennen, toe maar een Barefoot. Gaaf!!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 17:19

Het leuke is dan ook nog wel Keevagirl, dat hij niet zo veel profijt heeft van jouw barefoot. Maar jij wel elke dag naar die breedbeeld zit te kijken

Leuke zwarte piet hoor! Morgen veel plezier alvast op P&K!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 17:21

Lekker boenen straks met die heerlijke zwarte toet bij je zoontje. Ach als ze maar lol hebben

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 18:42

Citaat:
Sas: wat een kick geeft het he! Ik vind het echt erg jammer dat het er voor ons dit jaar niet in zat. Maar ik ga niet met een glashard gezicht een stamboek verdedigen waar ik niet achter sta.

geen stand van het ICS gezien hoor,ik had begrepen dat ze ook niet welkom waren.........
Saskia,Chuck is in het echt nog leuker dan op de foto's,heerlijk relaxte speknek......

blijkbaar hebben Esher en ik scheef achter Cindy gezeten bij het optreden van Saskia,Mariel had ons gespot terwijl ze foto's aan het maken was maar wij hadden niks in de gaten

ook Deborah bleek rond te lopen op P&K,niet gezien
(Tommies bitje is trouwens binnen en het past hem super...)

mooi nieuw menhoofdstel gekocht voor maar € 39 ben er superblij mee en ook nog een nieuwe menzweep voor maar 8 euries,ik heb een mooie dure maar die is me toch nog te zwaar,ik heb heel snel last van slapende handen en kon dus niet lang achtereen mennen met zweep erbij,misschien gaat het met deze beter.
de andere was nochtans een carbon exemplaar en leek toen ook heel licht........

afgelopen maandag in Hedel op de markt een halstertouw gekocht welke na een keer gebruiken al **pieeeeep** was,dezelfde verkoper stond ook op P&K en na mijn klacht kreeg ik gratis een nieuwe mee,(zoals het hoort )

nu nog ff relaxen dan tanden poetsen en op naar de verjaardag van de buurman

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 19:15

Marcella, ik had er blijkbaar overheen gelezen maar wat balen dat Je Fjordo niet helemaal lekker was

Roos, bedankt nog Wat gaaf dat het met Fig en dat grietje zo goed ging! Veel plezier met feesten & stappen

Chev, idd goed om Baron in de gaten te houden! Wel sneu als ze iets hebben he… Jammer dat je zo weinig tijd hebt voor je eigen sites! Na dat telefoontje gaat t weer hoor. Bedankt dat je t vroeg

Kreeg vandaag wel een erg jammer berichtje. Ik kan niet meer springen met Fenno. Hij heeft nu al voor de 2e x zijn knie op slot gehad in 2 weken. En dat is altijd op de vrijdag na de springles. In t verleden heeft hij er ook regelmatig last van gehad. Nu weer… Het is met die snelle wendingen dus niet goed voor hem. Jammer, jammer maar vooral voor hem sneu. Hij vind t zo geweldig. Mén wat ga ik dit missen….
Morgen zou ik een buitenrit mogen maken met hem en dat gaat ook niet door. Hij heeft nl 2 dagen stalrust gehad maar morgen moet ie aan de hand stappen...

Chub, slaapkop! Gefeliciteerd met je DUIVEL!

Keeva, gave foto!!!!! Felies dat je barefoot mag kopen

Des, leuke dag gehad dus!

Wij hebben ook genoten met Flan vandaag. Laat ik zo nog wel foto’s van zien