Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik gisteren heel de dag op zoek naar Flan… was die muts naar een after party in een of andere stal bij een Fjord. Ze was al vroeg op gestaan om er heen te gaan want t is kilometers weg
Maar ik ebn er weer hoor
ben blij dat ie Flan’s zoen lekker vond
fijn dat de smid zo tevreden was over zijn hoefjes. Ik geloof ook in je hoor!

Kreeg erg irri foontje maar daar heb ik me weer over heen gezet

Felies met je camper.
Mooi paard!

Straks tuig in de auto gooien, ballonen opblazen en snel naar stal. Ben zoooo benieuwd hoe t gaat!
en ik wist gelijk hoe ik hem beet moest klemmen, dat schijnt nog al moeilijk te zijn, hihihihi
SuperRoos schreef:marcella, geef je je paardje toevallig soms appels en wortels door elkaar?
bij sommigen veroorzaakt dat een reactie waar ze erg ziek van kunnen worden
Ik vind het echt erg jammer dat het er voor ons dit jaar niet in zat. Maar ik ga niet met een glashard gezicht een stamboek verdedigen waar ik niet achter sta.Chubby schreef:By the way: De kans is groot dat Chub vanaf nu toch regelmatig op stal blijft. Het weer en de weilanden laten het gewoon niet meer toe. Ze krijgt 's morgens een behoorlijke berg hooi, waar ze wel ff mee zoet is, maar dan...
Hebben jullie tips tegen verveling?
Voor honden heb je een kynobal enzo. Is dat er voor paarden bijvoorbeeld ook?
WenK schreef:Gister heerlijke film gezien, echt een aanraden: Kingdom of Heaven. Vond het een hele mooie film!
Dus toen ik Amanda omgedraaid en back gevraagd, toen ging ze wel. Zag je Amy kijken... hmmm
*denkend* en dan toch maar volgend
En aan het einde van die tunnel was weer zo'n roostertje, stonden ze er allebei
voor 

NikitaGoGo schreef:Indezz - weet je ook wat deze snack-a-ball kost?
NikitaGoGo schreef:Indezz - weet je ook wat deze snack-a-ball kost?
fjordkootje schreef:NikitaGoGo schreef:Indezz - weet je ook wat deze snack-a-ball kost?
Ben niet Indezz, maar die kost 39,50 bij de paardendrogist. De Jolly Amazing Grace van de advertentie in Bit staat in de adv. geen prijs bij. Is een cilindervorm.
wel moeilijk met die ring dus
haha
Weet hoe het voelt.
Terug in slaap gevallen, wekker stond om 10.00 om proefritje in de Clio te gaan maken. Om 10.00 wekker blijkbaar uitgezet in m'n slaap, want m'n zusje kwam me om 12.30 wakker maken.
Het is me duidelijk: de zwarte Clio wordt het! Echt een stoer bakkie hoor. Normaal noem ik mijn auto's altijd 'barrel', maar deze heet 'duivel'
).
,we hadden besloten om onszelf maar 'ns even te verwennen, dus hij (uiteraard
) een breedbeeld-tv en ik de Barefoot western
!!!
Citaat:Sas: wat een kick geeft het he! Ik vind het echt erg jammer dat het er voor ons dit jaar niet in zat. Maar ik ga niet met een glashard gezicht een stamboek verdedigen waar ik niet achter sta.

)

Wat gaaf dat het met Fig en dat grietje zo goed ging!
Veel plezier met feesten & stappen 
Jammer dat je zo weinig tijd hebt voor je eigen sites! Na dat telefoontje gaat t weer hoor. Bedankt dat je t vroeg