ik zal ons even snel voorstellen
ik ben ellen 27 jaar woon samen met mijn vriend en hond in delft
vorig jaar hebben wij een kleine tinker merrie Mira (clogheen cora)van toen 6 jaar inmiddels 7 en 1,40 hoog gekocht.
paar maanden bleek dat wij er niet een maar twee hebben gekocht ze bleek drachtig.
flink schrikken in het begin want dan heb je er opeens twee en alle plannen die we hadden werden op een wat lager pitje gezet.
Op 29 maart is onze kleine stoere bink (Mira's filim) Filim geboren. Bij de geboorte kopie van ze moeder maar ondertussen is de kleine man helemaal grijs en staat hij lekker in de opfok. daar ging het helaas niet als verwacht sprong overal uit maar inmiddels heeft die door dat dit voor de komende jaren zijn huisje is en dat de meiden daar onwijs goed voor hem zorgen.
Mira is een pittige tante en dat blijkt nu helemaal nu ze verhuisd is en helemaal op haar plekje staat. Op de vorige stal was er bijna geen grasland hierdoor is het op de huidige stal paradijs en denkt ze nog wel eens dat het gras aan de andere kant van het draadje groener er lekkerder is waardoor we haar al een aantal keer aan de verkeerde kant van het draad aantroffen. gelukkig gaat dit nu al een stuk beter.
we zijn mira nu aan het doorrijden was toen wij haar kochten net onder het zadel en door de dracht niet veel gereden omdat zij dit niet accepteerde.