Wauw wat een super leuk veulen topic. Die Delphine is echt heel leuk. En muppet doet zijn naam eer aan. Geniet maar lekker van ze.
Ellie, super knap dat je toch gegaan bent. Nu kun je het misschien afsluiten en heb je later ook geen spijt dat je er niet geweest bent. En nu heerlijk op vakantie, lekker koppie leegmaken en genieten. Have fun!!!
chimello
Geplaatst: 22-05-15 09:19
Ja verdiend!!
Ellie ik ben het met de rest eens, stel je had er echt spijt van gehad dan had je de tijd niet terug kunnen draaien.
Chazie is officieel de eerste en enige smokey grulla Tinker! De resultaten zijn terug Ze draagt geen agouti en wel een rood gen
Een vraag tussendoor Welke maat hebben Tinkers gemiddeld voor transport beschermers?
Ik wilde graag professional choice boots om te rijden kopen, weet ook niet precies welke maat ik daarvoor nodig heb... Welke maat hebben jullie? Chi heeft luxe benen en weinig sok dus zou cob gewoon passen?
dat is nog eens leuk nieuws chimello.een unieke tinker!
na vanmorgen gewerkt te hebben,zijn we smiddags rond 1 uur vertrokken naar onze vakantiebestemming.in het begin een klein stukje file rijden.er lag een groot betonblok op de weg en diverse auto's aan de kant.afijn,we konden toch redelijk blijven rijden.rond 3 uur zijn we aangekomen,en nu ...lekker genieten.ik kan gewoon mee bokken,internet aanwezig hier!
Dott
Geplaatst: 22-05-15 21:56
Wow Chimello, ik heb er weinig verstand van, maar wel super zo'n uniek veulen
Ik heb qua maat ook echt geen idee. Zac heeft ook weinig sok, past zowel cob als full. Ligt ook aan het merk.
Lekker genieten van je vakantie Ellie, heerlijk! hoe lang ben je op vakantie?
Wij zijn vandaag meteen geslaagd bij de 1e trailer waar we zijn wezen kijken Ding ziet er nog super uit en is pas een splinternieuwe bodem in gezet, dus als t goed is kunnen we weer een paar jaar vooruit. Ook nog wat af kunnen dingen Dus ik ben happy! En dat allemaal op Zac zijn 7e verjaardag
Lori
Geplaatst: 22-05-15 22:12
Super, proficiat met de trailer .
Hier mochten Cup en Finn in het stuk voor de weide een half uur eten. Stuk van meter of 20 op 15 denk ik maar is ook afgezet met prikpalen en gemest en gekalkt geweest een maand terug dus nu af en toe er voorzichtig op. Hoop eerstdaags groen licht te krijgen om Jack eens op de weide te steken ook samen met Finn en Cup, ook maar een halfuur a uur om te beginnen maar zou ze echt graag is koppelen.
Morgen terug een poging voor voordroog, als ik niet direct iets vindt moet die noodgedwongen op de weide of die zit zonder eten .
Gefeliciteerd met je nieuwe trailer Dott!! En gefeliciteerd met Zac!!
Cup en Fin hebben weer lekker grasjes gegeten Hoop voor je dat je ze snel kan koppelen! Hoop ook dat je snel voordroog vindt!
Ik had vandaag de zadelmaker op bezoek voor Feike. Moest een nieuw kopijzer in en een beetje opvulling en toen was het weer goed Daarna een les gehad met Feike, echt bezig geweest met rechtrichten en dus ook recht af te wenden etc. Ook met overgangen gewerkt en halthouden + achterwaarts. En met halthouden in draf en aan te draven vanuit halthouden en achterwaarts. We zijn weer goed bezig geweest dus
Het wordt wel steeds moeilijker, aangezien we steeds moeilijkere oefeningen doen en dat merk ik wel aan Feike, hij doet enorm zijn best maar vind het nog wel lastig, maar we oefenen gestaag verder
Hoop dat je voordroog kan vinden wat een gedoe zeg!
Goed bezig met Feike! En ik zou graag een Haflinger willen maar mijn rijpaard idee is veranderd. Prachtige had dat is zeker
Vriendin van mij is erg ziek, heeft daarom weinig energie voor haar paardjes en heeft mij de verantwoordelijkheid gegeven voor haar paardjes. Prachtige kans voor mij maar zij is ook erg blij dat ik ze doe. Dus van een naar drie paarden gegaan. Deze week stiekem een shoot van haar paardjes fgedaan. Ze was zo verrast toen ik op stal met haar kwam. Prachtige foto's geworden. En vandaag is de Haflinger 23 geworden! Morgen staat een baan training in de planning met haar en Pip
Wat rot van je vriendin, maar wat fijn dat jij ze nu voor haar kunt doen!
En gefeliciteerd met de haf!
Veel plezier morgen!
jorretje
Geplaatst: 23-05-15 21:07
Gefeliciteerd met Zac en de trailer! Super gaaf van Chazie Sherryn! Van maten geen idee. Wat gaaf en lief van je Selda, dat wordt vast zeer gewaardeerd. Moeilijk hoor Ellie! Feike doet het ook allemaal maar braaf! Stoer van Storm En ooh Noa en Roos!! wat goed!
Hier echt een verschrikkelijke stress week gehad. Kat (die dus al 4 maanden zo snottert en snurkt) was ineens super benauwd en at niet meer, dus weer naar dierenarts (wel een andere dan vorige keer) gelijk aan de zuurstof en de volgende dag (wéér) endoscopie (dáág vakantiegeld). Van alles gevonden, maar om het kort te houden, hoogstwaarschijnlijk een inoperabele tumor. Hij is nu weer vrolijk en eet weer, maar hij wordt dus nooit meer 100%. Diezelfde avond huisartsenpost, want er kwam pus uit mijn vriend zijn oog, ook lekker. Oogonsteking dus met zalf moet het weer over gaan. Vervolgens gisteren langs Gijs, staat ie niet in de wei.. Je raad het al die stond in de sloot. Kortom week die het liefst weer snel vergeet!
Dott
Geplaatst: 23-05-15 21:14
Wow heftig zeg..gaat t nu weer een beetje? Das niet niks. Gijs verder in orde?
Wel raar dat een andere DA ineens wel van alles vind.
jorretje
Geplaatst: 23-05-15 21:38
Ja die Gijs.. Die stond in de sloot nog dood leuk kantjes te maaien. Deed nadat we de drek er weer afgewassen hadden ook alsof er helemaal niets gebeurt was. Toen ie terug was in wei ging ie een rondje in gesterkte draf en vervolgens weer rustig grazen. Vandaag m ook nog even nakeken, ik zie en merk niets aan hem. Vrees dat we zelf meer spierpijn hebben dan hij .
Tja er zat 2 maanden tussen de endoscopie van dierenarts 1 en dierenarts 2, het kán zich zo snel ontwikkeld hebben dat het 2 maanden geleden dus niet / moeilijk te zien was, maar het kan ook komen doordat dierenarts 1 niet via de keel kon kijken en alleen in de neus heeft gekeken, terwijl dierenarts 2 juist vooral via de keel wou kijken (en ook via neus) en de 'plek' dus ook helemaal achter in de neus/ begin keel zit.
dot:ik blijf hier een weekje,vrijdag weer naar huis
gister eerst een jas moeten kopen.klaarblijkelijk vergeten in te pakken,dus ja je moet wat en zo zijn we naar een naburig dorp gereden om te shoppen.. daarna gaan fietsen,vlak voor terugkomst op de camping laat het stuur van mijn moeders fiets los.niet stuk,maar daar sta je dan.gelukkig een lieve man heeft m weer vast gezet,dus we konden de tocht gewoon afmaken.ach ja,we kunnen er om lachen
Wat een vet mooie trailer Dott! Zal Zac blij mee zijn en nog een nieuwe bodem erin ook, daar kun je voorlopig wel mee vooruit
Wauw Mira wat een super leuk initiatief joh, een fotoshoot van de paarden! Denk dat ze daar heeeel blij mee zal zijn en wie weet voelt ze zich er stiekem een beetje beter door. En gefeliciteerd met meneer 23 jaar!
Foto's Maartje!
Echt jammer, je had echt een slechte dag Jorinne /:
Wij gaan zo Bones poetsen en fotograferen en daarna gaat hij in training, hij wordt mijn "dressuur paard" . En misschien de veulens nog ff op de foto zetten. Weinig te vertellen hier, druk bezig met afstuderen
Lori
Geplaatst: 24-05-15 12:57
Ons 2de nestjes trouwens, ze mogen over kleine 2,5 week ook al terug verhuizen.