[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caroline_max

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:22

Wil je perse de Cheyenne? Bij Equixantos hebben ze ook een Arizona maat 1, die heb ik ook getest. Die is er meestal wel direct :P Mijn zadel kan ik geen dag missen momenteel, dus daar heb je ook weinig aan.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:29

ik heb me net ingeschreven voor 1 sept. 2x dresuur en 1x springen 40 cm op leusder tinkerdagen jeeeeej

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 19:55

ik ga hier alvast gedag zeggen, zie jullie volgende week woensdag of donderdag weer! :D

ga morgen op vakantie met een vriendin, naar Texel! Zondag staat al een strandrit van 3,5 uur gepland <3 <3 <3

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 20:20

Dankjullie iedereen, Casje is idd lief, ookal staat hij hier nog niet zo lang hij heeft mijn hart al veroverd (nuja, hoe kan het anders met zo'n naam (casanova) xD )
@Siemxfunny, ben hem hélemaal in Nederland gaan halen haha (ja ik ben n Belg :P ) bij Cecille Vlot (zit ook op bokt denk ik). Maar hij heeft het eigenlijk goed gedaan in de trailer, net even in het begin wat paniek toen we daar wilde vertrekken (was de 1e keer dat hij weg ging van zijn vriendje) Zo de eerste 10min heeft hij wat zitten onozel doen in de trailer maar nadien heeft hij de ganse rit mooi stil gestaan en hij was zelfs niet bezweet :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 20:30

Ik begin Diaz echt te missen in mijn dagelijkse ritme nu! Ik heb echt zin om te tutten en rijden enzo! :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:55

Veel plezier miese.

Karlijn kan me goed indenken.
Maar scheelt dat ze dichtbij is

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:58

Citaat:
Maartje: hooi is volgensmij goed dit jaar. Iig wel wat hier van het land is gekomen. Hoe gaat het met je andere paardjes (avelyn houd ik zelf goed bij in het topic) ?
.

Ja, het is echt heel mooi droog en lang stengelig hooi als het goed is :)
Met de andere gaat het ook super, we hebben een heerlijke stabiele kudde.

Ah Karlijn, kan het me helemaal voorstellen. Ik ga bijna op vakantie en heb al bijna een inzinking als ik eraan denk ze te moeten missen. Laat staan dat het voor langer is. Gelukkig kun je er wel heen als je wilt.

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 22:07

Hoi, vandaag weer bij Luna geweest. Vandaag stond longeren op de planning, maar helaas bij Luna niet echt :o
Een kant gaat goed maar de andere kant was echt wel lastig, ze werd wel een beetje stout :( lees erg stout :+ maar uiteindelijk toch nog wel redelijk goed af kunnen sluiten. Want opgeven en toegeven is dan geen optie. Het was zweten voor ons allemaal maar het was wel nodig. Volgende keer kunnen we hopelijk iets doen wat we beiden leuk vinden :o ;)
Afbeelding
Op de moeilijke kant en ik kijk ook moeilijk maar ja ze was niet echt bepaald een engeltje }>

Afbeelding
Zo wel weer braaf

Afbeelding
Samen met Lotte en bedankt voor je hulp vandaag!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 22:40

Jess. ik ga even kijken wat er op de planning staat die twee dagen. Ik ben vorig jaar naar de keuring geweest met mijn hengst. waaide toen alleen keihard dus hij was veel te jolig! haha :D
misschien dat ik wel kom kijken als je met Grace de ring in gaat.. als dat zo is laat ik het wel weten!

andere Jess, ;) haha hier zijn er ook twee die longeren niet als hun leukste hobby zien.. maar jaa dat geeft niet want dan doen we gewoon andere leuke dingen!

Spannend Andrea, wedstrijdje met Jaron!!

Juliekeuh, Cecile is indd bekend hier... ze heeft een hoop moois staan!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 22:46

Zeker spannend . Maar voor de lol. Moet kunnen.

Stoute luna dus. Ach heeft ook wel wat.
Jullie zijn leuk zo samen

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 22:58

Ja op gegeven moment moesten we stiekem wel lachen, maar ja niet laten zien natuurlijk aan Luna ;-) enne dankje!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:36

Nee Idd doen of je gek bent.

Mooie bak btw

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 00:14

Gezellig. Zodra ik tijden weet, I let you know

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 07:48

Ja, de bak hebben ze eigenlijk net weer helemaal opgeknapt :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:12

ja dat zei ze vorige week al (toen ik mijn examen afsprak was B. daar mee bezig volgens mij)
Ziet er echt netjes uit!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:57

Leuke foto's Jessica!
Op een of andere manier vind ik jullie heel goed bij elkaar passen, maar de klik voel jij zelf natuurlijk }:0

Goede morgen allemaal!
Ik doe nog even een bakkie koffie en ga dan Grace pesten hihi

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:40

oeh Casje is leuk!
Leuke foto's van Jess & Jess haha.

Tja Gijs z'n schimmel.. Normaal gesproken onderneemt de stalhoudster meteen actie...Toen ik Gijs bracht had ie ook 2 verdachte plekjes en toen heeft de stalhoudster hem 2x gewassen met imaverol en was t weg.. maar ja toen stond meneer op stal met maar 1 vriendje, nu staat ie in de wei in een kudde van een stuk of 18 enter en twenter hengsten. Ik kan wel een emmer meenemen naar achter en Gijs inzepen met imaverol, maar ja, maar dan moeten er dus nog 17... en in de kudde ernaast zat t geloof ik ook al door een overloper. Ik verwacht dat de stalhoudster er wel wat aan gaat doen, maar mocht dat niet gebeuren zal ik wel in overleg gaan.

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:41

Ik zet het hier ook maar even neer ...

Lekker bijtijds , maar vind namen zoeken bij een veulen altijd een erg leuke bezigheid.

Volgend jaar krijgen wij een veulen.
Wij benoemen al onze paarden met een K.
Kyan ( verkocht )
Karlijn
Kaydee

Laatste krijgt een veulen van Wafti.
Hebben jullie ( vooral uitspreekbare ) namen , beginnende met een K ( liefst 2 lettergrepen)
En als je het weet , mag de betekenis er ook wel bij !

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:42

:wave:
Voor het eerst in het jaar tot half 11 op mijn bed gelegen. Normaal ben ik altijd voor 7 uur uit.

Vervelend zeg van die schimmel bij Gijs.

Wat zouden jullie doen bij Kayleigh ? Ze schuurt nog steeds wat (hebben helaas een hooiruif in de wei staan) Af en toe komt er een hele pluk uit. Manen worden lang, maar steeds dunner en dunner.
Op advies van een bokker heb ik derfen gekocht. Dit heeft een week of 2 gewerkt, maar nu zag ik haar van de week weer uitgebreid schuren. Echt eczeem is het volgensmij niet. Als ik bij haar kriebel jeukt het niet, ze doet het ook niet als ik er bij ben. 's winters schuurt ze ook wel eens, vooral als het eten op is. Lijkt echt gedragsmatig. Vind het vervelend om te zien als ze schuurt. Alleen echt eczeem zegt mijn gevoel niet. manenkam is ook niet hard ! Eczeemdeken heb ik aan gedacht, maar denk niet dat dat de oplossing is. Voer heb ik ook nog aan zitten denken. Andere paarden trekken er volgensmij ook wel eens een pluk uit. Vorige keer met wortel en al (arme pony)
Weet iemand van jullie wat ik kan doen ?

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 11:53

hoi mensjes hier weer een stille meelezer!
heb al die tijd netjes meegelezen, maar niet echt de puf gehad om te reageren!

Ik heb de moeilijke keuze gemaakt om king te verkopen. Ik kan het niet meer om telkens als het goed gaat een gevecht te moeten leveren en dat al 3 jaar lang. Als ik me zeker voel, gaat hij stieren en het lukt me niet om dit vol te houden.
Ik moet gewoon een zeker iemand hebben die gewoon hier doorheen prikt en dit allemaal voor is.
Dus mochten jullie nog iemand weten die een hele lieve ruin willen in de omgang en makkelijk in alles is, maar gewoon met rijden wat meer steun nodig heeft, hou ik me aanbevolen.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:22

San, zal mijn oren en ogen voor je open houden!
Nogmaals, denk dat je er goed aan doet voor jezelf en voor King. Maar het is juist goed als de beslissing lastig is op een of andere rare manier.
Denk ook aan jezelf (dan denk je automatisch ook aan King).

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:39

ff een snelle vraag, ik wil voor Mona een vliegendeken halen. Welke maat zal ik nodig hebben. Ze is best breed en zo rond de 1.50 hoog nu denk ik. Hoop dat iemand me kan helpen. Ik dacht zelf aan 1.85. Welke maat hebben jullie?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:41

Ik heb voor Mo zelfs 205. Die is breed en 1.57. Ik zou voor 1.95 gaan.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:52

mij schoot ook 195 in mijn hoofd. ik denk dat als je het op google intypt al snel een site vind waar alle maten bij stokmaat staan, voor een stevig paard nam ik altijd een maatje groter. In de winkel kunnen ze je vast ook goed adviseren.. :)

Dat is een hele stap Sandra, maar zoals je zelf al zegt, telkens het gevecht aan gaan is ook niet leuk! misschien passen jullie dan toch niet zo goed bij elkaar, kan altijd gebeuren..
ga je wel weer voor een ander???

hier weer druk in de tuin, morgen av. gaan ze het laatste stukje bestraten.. we hebben net overlegd voor een nieuwe schutting en dat wordt er een van steigerhout!! :D ikke blij!! want dat past mooi bij de overkapping die in de toekomst nog wordt gebouwd, maar de portemonnee vind het niet zo leuk.. ajaaa ik denk dan maar zo hardhout was veel duurder geweest ;)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:53

Sandra, is het geen optie dat iemand anders hem even bijrijdt? Of speelt dit probleem al lang? Tis dat ik wel heeeeel veel paarden aan het verzamelen ben anders zou ik t wel proberen.