Mijn zadel kan ik geen dag missen momenteel, dus daar heb je ook weinig aan. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn zadel kan ik geen dag missen momenteel, dus daar heb je ook weinig aan.
) bij Cecille Vlot (zit ook op bokt denk ik). Maar hij heeft het eigenlijk goed gedaan in de trailer, net even in het begin wat paniek toen we daar wilde vertrekken (was de 1e keer dat hij weg ging van zijn vriendje) Zo de eerste 10min heeft hij wat zitten onozel doen in de trailer maar nadien heeft hij de ganse rit mooi stil gestaan en hij was zelfs niet bezweet
Citaat:Maartje: hooi is volgensmij goed dit jaar. Iig wel wat hier van het land is gekomen. Hoe gaat het met je andere paardjes (avelyn houd ik zelf goed bij in het topic) ?
.

lees erg stout
maar uiteindelijk toch nog wel redelijk goed af kunnen sluiten. Want opgeven en toegeven is dan geen optie. Het was zweten voor ons allemaal maar het was wel nodig. Volgende keer kunnen we hopelijk iets doen wat we beiden leuk vinden

haha hier zijn er ook twee die longeren niet als hun leukste hobby zien.. maar jaa dat geeft niet want dan doen we gewoon andere leuke dingen!
enne dankje!

ikke blij!! want dat past mooi bij de overkapping die in de toekomst nog wordt gebouwd, maar de portemonnee vind het niet zo leuk.. ajaaa ik denk dan maar zo hardhout was veel duurder geweest